Uitstapjes omgeving Weert

25-04-2021 21:17 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de mei vakantie gaan we een paar dagen naar Weert. Wie heeft er leuke ideeën voor (kleine) uitstapjes die nu mogelijk zijn? Max. 30 minuten van Weert af en goed voor een uurtje of twee in verband met een ernstig ziek persoon. We denken zelf aan wandelen in NP de Grote Peel en het zintuigen park, ergens vlaai halen. Iemand nog leuke tips?
Oh ja, Klein Zwitserland is ook mooi! Wel heel erg groot.

De Kitskensberg heeft overigens wel een pierenbadje, maar dat zal met dit koude weer niet open zijn nog.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Zwembad van de Weerterbergen is dicht. Klein Zwitserland is alleen open voor gezinnen uit Groot Venlo. Jammer, want dat ziet er erg leuk uit.
Oh ja, zwembaden moeten natuurlijk nog gesloten zijn.
Wat zonde dat Klein Zwitserland alleen open is voor gezinnen uit de eigen omgeving. Dat is inderdaad een gave grote speeltuin, dus daar waren jullie makkelijk een dag zoet geweest.
Ja, alleen buitenbaden mogen open. Had gehoopt dat er in de buurt iets open was zodat de kinderen (met wetsuits) kunnen zwemmen. Dat willen ze al zo lang namelijk. Maar goed, genoeg leuke dingen te doen. Vlaai van Bakkerij Vries was heerlijk!
Als het weer goed genoeg is is het Blauwe Meertje open. Met wetsuits moet dat te doen zijn, dus ik zou even hun website in de gaten houden (misschien zondag?)
Heb ff gecheckt, funbeach in panheel is volgens mij open. Ben er al even niet meer geweest, maar dat is in de zomer super leuk in ieder geval. Maar het water is wel echt suuuper koud denk ik nu nog
Zwetser
Maechtje schreef:
07-05-2021 18:30
Als het weer goed genoeg is is het Blauwe Meertje open. Met wetsuits moet dat te doen zijn, dus ik zou even hun website in de gaten houden (misschien zondag?)
Volgens mij is alleen het terras open..
Miekje6 schreef:
07-05-2021 19:52
Volgens mij is alleen het terras open..

Op hun FB-pagina staat dat het seizoen in principe op 1 mei start en dat ze het van dag tot dag bekijken, dus misschien dat even checken?

Funbeach in Panheel is inderdaad ook leuk! En de Maasplassen in Thorn zijn eigenlijk altijd wel open, daar kun je sowieso zwemmen (met een wetsuit aan).
Dank weer. Ik ga eens kijken wat er zondag mogelijk is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven