Utrecht centraal station

14-10-2013 18:41 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi

as donderdag ga ik met trein naar Utrecht en vandaar met bevriende automobilist verder (richting Wageningen).

Waar kan ik t beste in de auto springen?

Op de site van station zie ik wel betaald parkeren maar wat is nu handigst of dichtste bij?

Liefst op plek die we beiden kunnen vinden...ik ken mezelf
Ik zou in de buurt van het Beatrixtheater afspreken. Zorg dat je er eerder bent dan je collega, zodat je meteen in de auto kan stappen zodra hij moet wachten voor een stoplicht.
Jaarbeurskant eruit inderdaad, maar dan niet bij het beatrix theater, maar iets verderop bij de kiss and ride (waar ook de taxis staan).

Hier, dus
Op dit moment durf ik geen uitspraken te doen over Utrecht centraal omdat de stationsomgeving er elke week weer anders uit lijkt te zien.
Bij de Kiss&Ride inderdaad, eruit bij de jaarbeurs, voor de tram is een stuk waar je er makkelijk in kunt springen!
Jaarbeursuitgang inderdaad.
Doorreizen naar Driebergen-Zeist en daar in de auto stappen. Utrecht CS is op t moment puinhoop.
quote:spuka schreef op 14 oktober 2013 @ 19:47:

Doorreizen naar Driebergen-Zeist en daar in de auto stappen. Utrecht CS is op t moment puinhoop.Dat lijkt mij ook het handigst, plus dat het naast de snelweg ligt, dus ideaal!
quote:banaanaap schreef op 14 oktober 2013 @ 18:59:

Op dit moment durf ik geen uitspraken te doen over Utrecht centraal omdat de stationsomgeving er elke week weer anders uit lijkt te zien.Hier nog één, soms heb ik pas na 10 minuten door dat ik de verkeerde kant op aan het lopen ben. Helemaal van de wap.
quote:Vinyl schreef op 14 oktober 2013 @ 19:52:

[...]

Dat lijkt mij ook het handigst, plus dat het naast de snelweg ligt, dus ideaal!Bunnik is nog beter. Dichterbij en geen gedoe met wachten en parkeren. Ruimte zat. En ook op de route.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:banaanaap schreef op maandag 14 oktober 2013 18:59 Op dit moment durf ik geen uitspraken te doen over Utrecht centraal omdat de stationsomgeving er elke week weer anders uit lijkt te zien.Ooo dan ben je niet de enige. Ik kom er niet vaak maar ben echt volledig gedesorienteerd steeds. Voor mijn gevoel zitten de winkels iesrre keer aan een andere kant.
Oke...goeie tips. Ja..Utrecht kan zo wazig zijn soms. Gelukkig vind ik Starbucks altijd :-)
Utrecht is op dit moment gewoon echt hyperwazig.

Ik had laatst even een panisch momentje, waarbij ik mij aan het afvragen was of ik wel op het goede station stond.
quote:banaanaap schreef op 14 oktober 2013 @ 18:59:

Op dit moment durf ik geen uitspraken te doen over Utrecht centraal omdat de stationsomgeving er elke week weer anders uit lijkt te zien.

Dat lijkt niet alleen zo, dat IS ook zo. Wat een drama!

Maar het wordt wel mooi.

Verder eens met de tips: afspreken aan de Jaarbeurszijde, of in Bunnik of Driebergen.
het ergste vind ik nog dat charlie chiu,s verdwenen is uit hoog catharijne.
wij slapen nooit.
Ik ga inderdaad maar ff naar Driebergen/zeist. Dank voor de tips. Omdat ik voornl overstap in Utrecht had ik geen idee van de verdere

puinzooi die er heerst. Dan maar wat verder reizen ...maar wel relaxter.
Jaarbeurszijde is volledig afgesloten, de Croeselaan is dicht!! Niet daar dus!
quote:Vrouwzondernaam schreef op 14 oktober 2013 @ 22:32:

Oke...goeie tips. Ja..Utrecht kan zo wazig zijn soms. Gelukkig vind ik Starbucks altijd :-)En dan zijn er ook nog eens 2 Starbucks filialen! (ik voel me een bejaarde op Utrecht cs, totaal de weg kwijt)
Laatst ook opgehaald door een collega, hadden afgesproken bij de ingang van het Beatrixtheater, daar is zo'n inhammetje waar je in kunt rijden en je staat ook droog bij de ingang maar dat is al een paar weken geleden, geen idee of dat nu afgesloten is of niet.
quote:hannasophie schreef op 14 oktober 2013 @ 22:53:

Laatst ook opgehaald door een collega, hadden afgesproken bij de ingang van het Beatrixtheater, daar is zo'n inhammetje waar je in kunt rijden en je staat ook droog bij de ingang maar dat is al een paar weken geleden, geen idee of dat nu afgesloten is of niet.

De hele Croeselaan is afgesloten, helaas, dus ook die inham. Hoe lang het gaat duren: geen idee! Hier kun je lezen wat ze gaan doen:

http://www.utrechtbereikb ... /herinrichting-croeselaan
quote:lizzebeestje schreef op 14 oktober 2013 @ 22:35:

Utrecht is op dit moment gewoon echt hyperwazig.

Ik had laatst even een panisch momentje, waarbij ik mij aan het afvragen was of ik wel op het goede station stond.

Dat heb ik dus meerdere keren gehad. Staan ook weinig borden of iets dergelijks.

Verstandig TO om elders af te spreken!
quote:lionlily schreef op maandag 14 oktober 2013 22:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="hannasophie in "Utrecht centraal station"" class="messagelink">hannasophie schreef op 14 oktober 2013 @ 22:53</a>:</b>

Laatst ook opgehaald door een collega, hadden afgesproken bij de ingang van het Beatrixtheater, daar is zo'n inhammetje waar je in kunt rijden en je staat ook droog bij de ingang maar dat is al een paar weken geleden, geen idee of dat nu afgesloten is of niet.</div></blockquote>

De hele Croeselaan is afgesloten, helaas, dus ook die inham. Hoe lang het gaat duren: geen idee! Hier kun je lezen wat ze gaan doen:

<a href="http://www.utrechtbereikbaar.nl/nieuws/ ... croeselaan" class="link">http://www.utrechtbereikb ... /herinrichting-croeselaan</a>Croeselaan is niet dicht, wel rijstroken afgesloten. Kom er dagelijks wegens werk, het is een drama. Driebergen of Bunnik is een beter idee.
Ja wat een ramp het station he? Werd laatst ook even panisch omdat ik geen blauw bord meer kon vinden en volledig gedesoriënteerd was en trein niet kon vinden...

Ik zou ook zeggen Beatrix, Jaarbeurszijde, maar daar wordt inderdaad ook aan de weg gewerkt. Je kunt er wel komen, maar is wel een heel gedoe...
quote:lies2.0 schreef op 14 oktober 2013 @ 23:10:

[...]

Croeselaan is niet dicht, wel rijstroken afgesloten. Kom er dagelijks wegens werk, het is een drama. Driebergen of Bunnik is een beter idee.Ik mocht er laatst helemaal niet in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven