Utrecht centraal station
maandag 14 oktober 2013 om 18:41
Hi
as donderdag ga ik met trein naar Utrecht en vandaar met bevriende automobilist verder (richting Wageningen).
Waar kan ik t beste in de auto springen?
Op de site van station zie ik wel betaald parkeren maar wat is nu handigst of dichtste bij?
Liefst op plek die we beiden kunnen vinden...ik ken mezelf
as donderdag ga ik met trein naar Utrecht en vandaar met bevriende automobilist verder (richting Wageningen).
Waar kan ik t beste in de auto springen?
Op de site van station zie ik wel betaald parkeren maar wat is nu handigst of dichtste bij?
Liefst op plek die we beiden kunnen vinden...ik ken mezelf
maandag 14 oktober 2013 om 20:30
quote:banaanaap schreef op 14 oktober 2013 @ 18:59:
Op dit moment durf ik geen uitspraken te doen over Utrecht centraal omdat de stationsomgeving er elke week weer anders uit lijkt te zien.Hier nog één, soms heb ik pas na 10 minuten door dat ik de verkeerde kant op aan het lopen ben. Helemaal van de wap.
Op dit moment durf ik geen uitspraken te doen over Utrecht centraal omdat de stationsomgeving er elke week weer anders uit lijkt te zien.Hier nog één, soms heb ik pas na 10 minuten door dat ik de verkeerde kant op aan het lopen ben. Helemaal van de wap.
maandag 14 oktober 2013 om 20:31
quote:Vinyl schreef op 14 oktober 2013 @ 19:52:
[...]
Dat lijkt mij ook het handigst, plus dat het naast de snelweg ligt, dus ideaal!Bunnik is nog beter. Dichterbij en geen gedoe met wachten en parkeren. Ruimte zat. En ook op de route.
[...]
Dat lijkt mij ook het handigst, plus dat het naast de snelweg ligt, dus ideaal!Bunnik is nog beter. Dichterbij en geen gedoe met wachten en parkeren. Ruimte zat. En ook op de route.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 14 oktober 2013 om 20:33
quote:banaanaap schreef op maandag 14 oktober 2013 18:59 Op dit moment durf ik geen uitspraken te doen over Utrecht centraal omdat de stationsomgeving er elke week weer anders uit lijkt te zien.Ooo dan ben je niet de enige. Ik kom er niet vaak maar ben echt volledig gedesorienteerd steeds. Voor mijn gevoel zitten de winkels iesrre keer aan een andere kant.
maandag 14 oktober 2013 om 22:37
quote:banaanaap schreef op 14 oktober 2013 @ 18:59:
Op dit moment durf ik geen uitspraken te doen over Utrecht centraal omdat de stationsomgeving er elke week weer anders uit lijkt te zien.
Dat lijkt niet alleen zo, dat IS ook zo. Wat een drama!
Maar het wordt wel mooi.
Verder eens met de tips: afspreken aan de Jaarbeurszijde, of in Bunnik of Driebergen.
Op dit moment durf ik geen uitspraken te doen over Utrecht centraal omdat de stationsomgeving er elke week weer anders uit lijkt te zien.
Dat lijkt niet alleen zo, dat IS ook zo. Wat een drama!
Maar het wordt wel mooi.
Verder eens met de tips: afspreken aan de Jaarbeurszijde, of in Bunnik of Driebergen.
maandag 14 oktober 2013 om 22:49
maandag 14 oktober 2013 om 22:53
maandag 14 oktober 2013 om 22:59
quote:hannasophie schreef op 14 oktober 2013 @ 22:53:
Laatst ook opgehaald door een collega, hadden afgesproken bij de ingang van het Beatrixtheater, daar is zo'n inhammetje waar je in kunt rijden en je staat ook droog bij de ingang maar dat is al een paar weken geleden, geen idee of dat nu afgesloten is of niet.
De hele Croeselaan is afgesloten, helaas, dus ook die inham. Hoe lang het gaat duren: geen idee! Hier kun je lezen wat ze gaan doen:
http://www.utrechtbereikb ... /herinrichting-croeselaan
Laatst ook opgehaald door een collega, hadden afgesproken bij de ingang van het Beatrixtheater, daar is zo'n inhammetje waar je in kunt rijden en je staat ook droog bij de ingang maar dat is al een paar weken geleden, geen idee of dat nu afgesloten is of niet.
De hele Croeselaan is afgesloten, helaas, dus ook die inham. Hoe lang het gaat duren: geen idee! Hier kun je lezen wat ze gaan doen:
http://www.utrechtbereikb ... /herinrichting-croeselaan
maandag 14 oktober 2013 om 23:06
quote:lizzebeestje schreef op 14 oktober 2013 @ 22:35:
Utrecht is op dit moment gewoon echt hyperwazig.
Ik had laatst even een panisch momentje, waarbij ik mij aan het afvragen was of ik wel op het goede station stond.
Dat heb ik dus meerdere keren gehad. Staan ook weinig borden of iets dergelijks.
Verstandig TO om elders af te spreken!
Utrecht is op dit moment gewoon echt hyperwazig.
Ik had laatst even een panisch momentje, waarbij ik mij aan het afvragen was of ik wel op het goede station stond.
Dat heb ik dus meerdere keren gehad. Staan ook weinig borden of iets dergelijks.
Verstandig TO om elders af te spreken!
maandag 14 oktober 2013 om 23:10
quote:lionlily schreef op maandag 14 oktober 2013 22:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="hannasophie in "Utrecht centraal station"" class="messagelink">hannasophie schreef op 14 oktober 2013 @ 22:53</a>:</b>
Laatst ook opgehaald door een collega, hadden afgesproken bij de ingang van het Beatrixtheater, daar is zo'n inhammetje waar je in kunt rijden en je staat ook droog bij de ingang maar dat is al een paar weken geleden, geen idee of dat nu afgesloten is of niet.</div></blockquote>
<a href="http://www.utrechtbereikbaar.nl/nieuws/ ... croeselaan" class="link">http://www.utrechtbereikb ... /herinrichting-croeselaan</a>Croeselaan is niet dicht, wel rijstroken afgesloten. Kom er dagelijks wegens werk, het is een drama. Driebergen of Bunnik is een beter idee.
Laatst ook opgehaald door een collega, hadden afgesproken bij de ingang van het Beatrixtheater, daar is zo'n inhammetje waar je in kunt rijden en je staat ook droog bij de ingang maar dat is al een paar weken geleden, geen idee of dat nu afgesloten is of niet.</div></blockquote>
<a href="http://www.utrechtbereikbaar.nl/nieuws/ ... croeselaan" class="link">http://www.utrechtbereikb ... /herinrichting-croeselaan</a>Croeselaan is niet dicht, wel rijstroken afgesloten. Kom er dagelijks wegens werk, het is een drama. Driebergen of Bunnik is een beter idee.
dinsdag 15 oktober 2013 om 10:00
Ja wat een ramp het station he? Werd laatst ook even panisch omdat ik geen blauw bord meer kon vinden en volledig gedesoriënteerd was en trein niet kon vinden...
Ik zou ook zeggen Beatrix, Jaarbeurszijde, maar daar wordt inderdaad ook aan de weg gewerkt. Je kunt er wel komen, maar is wel een heel gedoe...
Ik zou ook zeggen Beatrix, Jaarbeurszijde, maar daar wordt inderdaad ook aan de weg gewerkt. Je kunt er wel komen, maar is wel een heel gedoe...