Vakantie ideeën?

04-08-2015 17:44 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zou graag eind Augustus/ begin september er nog eens tussen uit trekken, voordat het enorm druk wordt op het werk.

Ik ben een beetje aan het Googlen en bedacht me net dat jullie misschien nog leuke vakantie ideeën hebben.

- Zou voor zo'n 10/14 dagen zijn

- Hoeft geen strandvakantie te zijn aangezien ik al op huwelijksreis ben geweest.

- Niet met de wagen aangezien ik snel wagenziek ben.

Als jullie leuke ideetjes hebben, shoot! Ik weet dat er geen wat leuke/mooie plekken zijn waar ik misschien nu niet aandenk.

Ps: Tips i.v.m. Hotels zijn ook altijd welkom.
De Kanaaleilanden (Sark is autovrij )
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:AurelieVD1989 schreef op 04 augustus 2015 @ 18:29:

[...]

Voor afstanden van max 2/3 is het geen probleem. (Indien ik een pilletje inneem) Maar langer lukt echt niet voor mij.Uur? Kilometer? Lichtjaren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:redbuIIetje schreef op 04 augustus 2015 @ 18:14:

[...]

Da's ook 'n winterbestemming wegens orkaanseizoen (en extreme vochtigheid/hitte) in de periode dat TO wil gaan:

http://www.klimaatinfo.nl ... aten-van-amerika/florida/shit niet aan gedacht idd, was er in April haha
quote:himalaya schreef op 04 augustus 2015 @ 19:21:

[...]

Uur? Kilometer? Lichtjaren? Uur natuurlijk!
Ik ga morgenochtend eens langs gaan in een reisbureau. Hou jullie ideeën zeker in m'n gedachten en stel ze daar eens voor. Alvast bedankt iedereen voor de tips!
Ik zag deze net voorbij komen op Facebook! Een vakantie aanbieding van vakantiepiraten naar Florida. Die is wel heel erg leuk, ik weet alleen niet of je zover in september nog op vakantie kunt gaan?

Hier is de link
Ik kan de westkust van USA enorm aanraden. In September is het daar ook nog eens hartstikke lekker. Los Angeles en San Francisco zijn steden waar heel veel te doen is. Nabij LA heb je ook stranden eventueel.

Ben er zelf nooit geweest, maar West Canada schijnt ook enorm mooi te zijn. Rondom Vancouver. Al zou ik dat persoonlijk eerder doen in de lente of zomer. Thailand is ook een optie; vrij goedkoop, stranden, maar ook mooie natuur. Heel veel opties dus!
quote:longwayhome schreef op 04 augustus 2015 @ 18:10:

Ooh en nog een aanvulling: je kunt ook naar Florida! Pretparken, zon, strand, Florida Keys, Everglades, zeekoeien en nog veel meer is inderdaad wel heel vet!
Reis is geboekt! Vertrekken voor 11 dagen naar Florida! Dankjewel allemaal voor de leuke ideetjes! Ik hou ze allemaal in m'n gedachten voor m'n volgende reisplannen!
Wat super gaaf!! Alvast heel veel plezier gewenst!!!
quote:longwayhome schreef op 05 augustus 2015 @ 17:45:

Wat super gaaf!! Alvast heel veel plezier gewenst!!!Dankjewel! Ik wil je ook nog eens bedanken voor de talrijke tips! Is ook een beetje dankzij jou dat we naar Florida gaan.
Hopelijk heb je er geen last van het orkaan- en regenseizoen dan. Zoveel gave plekken op de wereld en je gaat precies in het orkaanhoogseizoen
Shoot first, ask questions later!
Dat snap ik ook niet redbul...

Maar misschien valt het mee met het weer.
Dame van het reisbureau vertelde dat het momenteel hartstikke meevalt
Haha, ik zag toevallig net 'n spetterende luchtfoto op facebook voorbij komen van 'n reiskennis die in Florida woont.

Verder zeggen reisbureaumedewerkers alles om maar een reis te kunnen verkopen natuurlijk. Maar goed, ik hoop voor je dat het meevalt.
Shoot first, ask questions later!
Ze wist sowieso wel dat ik zou boeken hoor. Was op het einde nog een dilemma tussen Florida, Mexico of Australië.

Een vriendin van me is vorig jaar in Juli geweest en had daar geen probleem.

Ahja ik zie wel, hebben we dan ook eens meegemaakt
Ik maakte in Wyoming een Tornado mee en in Nieuw Zeeland ging het tsunami alarm af :D Ik hoop voor je dat je prachtig weer hebt! En misschien is het dan juist wat rustiger in Florida qua toeristen en hoef je nergens in de rij staan als je naar een van de pretparken gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven