Vakantiebestemmingen!

30-07-2019 18:33 87 berichten
Vertel iedereen! Wat is jullie vakantie bestemming dit jaar? Of wat zou je nog graag een keer willen bezoeken? Kom maar op!
Alle reacties Link kopieren
Drenthe! :-D

Ik zou graag een keer naar Spanje gaan.
Alles komt goed
Spanje!

Drenthe is ook mooi :-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
30-07-2019 18:50
Spanje!

Drenthe is ook mooi :-D
:-D
Alles komt goed
Dit jaar ben ik aan de Costa Blanca en op Mallorca geweest en eind dit jaar ga ik nog naar Tenerife.
Duitsland! We gaan dit jaar eerst richting Hannover en dan door naar het Spreewald bij Berlijn. Daar gaan we Berlijn bezoeken, dagjes pretparken/dierentuin en we hebben een overnachting in Tropical island :) daarna via winterberg weer richting huis.

Ik zou heel graag onze huwelijksreis langs de westkust van Amerika nog eens doen met dochter! Verder staat Florida heel hoog op mijn lijstje. Sowieso is Amerika mijn favoriete vakantieland.
Ik zou graag een keer naar Cuba gaan.
Maar het is Nederland geworden dit jaar.
Frankrijk, Bretagne. Zo mooi.

Als zoon iets ouder is weer naar de VS.
Frankrijk!
Zijn er andere vakantiebestemmingen dan?
Doe je nu zelf wel mee? Dit in tegenstelling tot je eerdere topic?
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 30-07-2019 19:01
5.43% gewijzigd
Ik zou een rondreis maken door Griekenland met de auto en een tentje, helaas door een ongeluk nu geen vakantie, maar mag ik een leuke herstel-bestemming uitkiezen voor oktober/november (evt. buiten europa!), wellicht doe ik hier inspiratie op!
Dit jaar naar Mexico, Dubai en Brazilie geweest en ga in oktober naar Iran :)
Whomi schreef:
30-07-2019 18:54
Sowieso is Amerika mijn favoriete vakantieland.
Idem!

Aangezien mijn vrienden vanuit Tennessee naar Florida zijn verhuisd ga ik ook weer sparen om die richting uit te kunnen. Maar ik wil nog zoveel roadtrippen in Amerika. Het noordoosten tijdens fall foliage het en noordwesten wil ik ook nog wel.
Wij zijn net terug van een rondreis door Zuid Polen en Hongarije.
Als ik later groot ben wil ik eiland hoppen in de Caraïben.
Canada heeft dit jaar mijn hart gestolen.

Wales staat op mijn lijstje en ik zou best nog terug willen naar Canada of Schotland.
Drenthe, en daar woon ik ook. 38km vanaf mijn huis.

Maar, ik ga! Dus ik ben blij.

Droom, vliegvakantie naar bv Griekenland
Dit jaar naar Costa Rica, super mooi! En tzja.. ik geloof dat ik eigenlijk overal wel heen wil, van Drenthe tot Japan :proud:
That’s how Sue c’s it
Ik ben in Florida en op verschillende eilanden in de Caribbean geweest.

Ik wil nog graag naar IJsland en Nieuw Zeeland.
Wij gaan in september voor de derde keer binnen een jaar naar Kreta.
Pathetic zijn we.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Italië naar een camping aan het Comomeer in Lecco. Superveel zin😊, maar moet nog een week of 3 wachten.
Very__Cherry schreef:
30-07-2019 19:26
Wij gaan in september voor de derde keer binnen een jaar naar Kreta.
Pathetic zijn we.
Kreta is dan ook fantastisch. Wij zijn daar in mei ook geweest. En in september waarschijnlijk nog een weekje weg, maar nog geen idee waar naartoe.
Ik zou graag Nieuw Zeeland wel eens willen bezoeken.

Verder ben ik dit jaar niet op vakantie geweest.
Dit jaar: Mijn tuin.

Ooit: een stel Griekse eilanden, het Griekse vaste land, Andalusië, Jordanië (en dan in bijzonder Petra).
vivapimpelmees schreef:
30-07-2019 19:48
Kreta is dan ook fantastisch. Wij zijn daar in mei ook geweest. En in september waarschijnlijk nog een weekje weg, maar nog geen idee waar naartoe.
Ik had jouw lokatie cq accommodatie ook op t oog, voor n paar nachtjes, maar was volgeboekt! Nu doen we eerst n paar nachtjes Elounda (nog nooit geweest) en daarna door naar ons tweede thuis aan de zuidkust, Agia Galini :flirting:
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Net terug van een weekje kamperen in Frankrijk (Lignac) en hebben ook weer voor volgend jaar geboekt. Eind aug ga ik alleen 3 dagen naar Tenerife en aansluitend 7 dagen La Gomera.

Zoveel wil ik nog zien. Ik zou wel het hele jaar door op vakantie kunnen als ik budget en tijd had.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven