Vakantiebestemmingen!
dinsdag 30 juli 2019 om 18:54
Duitsland! We gaan dit jaar eerst richting Hannover en dan door naar het Spreewald bij Berlijn. Daar gaan we Berlijn bezoeken, dagjes pretparken/dierentuin en we hebben een overnachting in Tropical island
daarna via winterberg weer richting huis.
Ik zou heel graag onze huwelijksreis langs de westkust van Amerika nog eens doen met dochter! Verder staat Florida heel hoog op mijn lijstje. Sowieso is Amerika mijn favoriete vakantieland.
Ik zou heel graag onze huwelijksreis langs de westkust van Amerika nog eens doen met dochter! Verder staat Florida heel hoog op mijn lijstje. Sowieso is Amerika mijn favoriete vakantieland.
dinsdag 30 juli 2019 om 19:00
dinsdag 30 juli 2019 om 19:05
Idem!
Aangezien mijn vrienden vanuit Tennessee naar Florida zijn verhuisd ga ik ook weer sparen om die richting uit te kunnen. Maar ik wil nog zoveel roadtrippen in Amerika. Het noordoosten tijdens fall foliage het en noordwesten wil ik ook nog wel.
dinsdag 30 juli 2019 om 19:48
Kreta is dan ook fantastisch. Wij zijn daar in mei ook geweest. En in september waarschijnlijk nog een weekje weg, maar nog geen idee waar naartoe.Very__Cherry schreef: ↑30-07-2019 19:26Wij gaan in september voor de derde keer binnen een jaar naar Kreta.
Pathetic zijn we.
dinsdag 30 juli 2019 om 19:58
Ik had jouw lokatie cq accommodatie ook op t oog, voor n paar nachtjes, maar was volgeboekt! Nu doen we eerst n paar nachtjes Elounda (nog nooit geweest) en daarna door naar ons tweede thuis aan de zuidkust, Agia Galinivivapimpelmees schreef: ↑30-07-2019 19:48Kreta is dan ook fantastisch. Wij zijn daar in mei ook geweest. En in september waarschijnlijk nog een weekje weg, maar nog geen idee waar naartoe.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 30 juli 2019 om 20:02
Net terug van een weekje kamperen in Frankrijk (Lignac) en hebben ook weer voor volgend jaar geboekt. Eind aug ga ik alleen 3 dagen naar Tenerife en aansluitend 7 dagen La Gomera.
Zoveel wil ik nog zien. Ik zou wel het hele jaar door op vakantie kunnen als ik budget en tijd had.
Zoveel wil ik nog zien. Ik zou wel het hele jaar door op vakantie kunnen als ik budget en tijd had.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.