Vakantiebestemmingen!

30-07-2019 18:33 87 berichten
Vertel iedereen! Wat is jullie vakantie bestemming dit jaar? Of wat zou je nog graag een keer willen bezoeken? Kom maar op!
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
30-07-2019 19:55
Dit jaar: Mijn tuin.

Ooit: een stel Griekse eilanden, het Griekse vaste land, Andalusië, Jordanië (en dan in bijzonder Petra).
Kan Petra echt aanraden. Fantastisch om te zien.

Ik ben naar Jordanië geweest.
Foodisgood schreef:
30-07-2019 20:03
Kan Petra echt aanraden. Fantastisch om te zien.

Ik ben naar Jordanië geweest.
Als we ooit een bak geld hebben én er geen 3 miljoen Syriërs in 't land meer rondlopen gaan we.
(Ik word liever niet opgeblazen door een idioot met slechte ideëen.
Zeker niet aangezien we de boel liefst alleen doen ipv een georganiseerde groepsreis.)
Wij gaan naar Overijssel.

Het jaar dat we 12,5 jaar getrouwd zijn wil ik met ons gezin naar Australië.
Net terug van een rondreis door China. Volgende maand nog een paar dagen naar Noord-Frankrijk en in de herfst naar Praag.
Voor de rest dit jaar wat weekendjes in eigen land gedaan, naar Londen geweest en naar Italië. Hoe meer we weg kunnen, hoe liever. Ik ben nu alweer aan het nadenken wat de grote vakantie volgend jaar zou kunnen worden....
Very__Cherry schreef:
30-07-2019 19:58
Ik had jouw lokatie cq accommodatie ook op t oog, voor n paar nachtjes, maar was volgeboekt! Nu doen we eerst n paar nachtjes Elounda (nog nooit geweest) en daarna door naar ons tweede thuis aan de zuidkust, Agia Galini :flirting:
Onze lokatie daar zit vaak vroeg vol....
Elounda ken ik ook niet!
Wat ik graag nog eens wil bezoeken is de westkant van de VS. San Francisco, de nationale parken, Las Vegas...
Ook Canada lijkt me erg mooi. Of Hawaï :P

Dat wordt dit jaar in ieder geval niet, deze zomer blijf ik in Europa.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Dit jaar Spanje/Portugal en gaan in het najaar naar Londen. Daarnaast wat weekendjes weg in eigen land.

De grote vakantie voor volgend jaar is al voor een stuk geboekt, de VS, voor de eerste keer.

In eigen land ga ik het liefst naar Limburg en zal ik nooit een vakantie naar Drenthe boeken.
Ik ben al naar Tenerife geweest dit jaar, naar Sevilla en 2 keer een weekend Zeeland en ga komend weekend weer en ga in november naar de Kaapverdische eilanden een rondreis maken.

Ik wil graag meer van de Vs zien en zou graag naar Canada gaan en Australië en Nieuw Zeeland. Maar ook de Azoren staan nog op mijn lijstje en Noorwegen.
malibu82 schreef:
30-07-2019 20:32
Wat ik graag nog eens wil bezoeken is de westkant van de VS. San Francisco, de nationale parken, Las Vegas...
Ook Canada lijkt me erg mooi. Of Hawaï :P

Hawaii vond ik echt de moeite waard , 2x geweest, maar een jetlag niet normaal meer.
dolfje schreef:
30-07-2019 21:09
Hawaii vond ik echt de moeite waard , 2x geweest, maar een jetlag niet normaal meer.
Hawaii lijkt me ook echt mooi! Noorwegen ben ik geweest, was echt super. Wil er graag weer naar terug.
Ik ben dit jaar op vakantie geweest in eigen land (woon in buitenland), bezoek twee nabijgelegen buureilanden en t grotere buurland twee keer. En ik was van plan niet veel te reizen dit jaar :-D Wil nog graag naar Laos en een safari doen in Afrika, naar Colombia en terug naar Argentinië.
Hello, can you hear me?
Kreta it is! Voor het eerst met mijn/onze dochter van zeven maanden!

'Helaas' vanwege mijn werk (docent) altijd gebonden aan de schoolvakanties daardoor vallen veel bestemmingen af (te duur, te koud, te warm, te nat, te kort vakantie voor de reisduur, verkeerde seizoen)

Hierdoor reis ik minder, merk ik! Maar geen drama, met één vakantie per jaar en een luxe weekendje of twee weg per jaar ben ik tevreden!
dolfje schreef:
30-07-2019 21:09
Ja, die jetlag blijft beroerd, die heb ik vooral ervaren in Nieuw Zeeland en Australië (beide aanraders!).

Hawaï heeft ook een fors tijdsverschil.
Bij deze besloten: ik heb het ervoor over :-D
I'm not lazy
Noorwegen is ook erg mooi, daar zou ik nog wel eens naar terug willen.
I'm not lazy
Dit jaar: Ibiza en Zeeland.

Volgende zomer hoop ik voor het eerst een langere autovakantie te kunnen gaan maken en dan staat Denemarken voor mij op nummer 1 als bestemming.
anoniem_117397 wijzigde dit bericht op 30-07-2019 22:06
1.76% gewijzigd
.
anoniem_117397 wijzigde dit bericht op 30-07-2019 22:07
Reden: Quoten i.p.v. wijzigen en nu dubbel
99.18% gewijzigd
:hello: vanuit een Italiaans eiland.
malibu82 schreef:
30-07-2019 21:58
Ja, die jetlag blijft beroerd, die heb ik vooral ervaren in Nieuw Zeeland en Australië (beide aanraders!).

Hawaï heeft ook een fors tijdsverschil.
Bij deze besloten: ik heb het ervoor over :-D
:yes:
Wij gaan ook ooit eens terug, ben niet op Kauai geweest. En wil terug naar Maui. Daar zijn we getrouwd dus als we 20 jaar getrouwd zijn of zo.
Verder wensen genoeg maar nog geen idee wat er volgend jaar op het programma staat.
dolfje schreef:
30-07-2019 22:07
:yes:
Wij gaan ook ooit eens terug, ben niet op Kauai geweest. En wil terug naar Maui. Daar zijn we getrouwd dus als we 20 jaar getrouwd zijn of zo.

Leuk vooruitzicht!
I'm not lazy
We zitten nu in Belgisch Limburg en gaan in september nog een paar dagen naar Barcelona.

Hoog op de verlanglijst staat (nogmaals) een rondreis door Amerika. Maar waarschijnlijk worden het volgend jaar Griekenland in de zomervakantie en een bezoek aan Legoland ergens tussendoor in het jaar.
Gaan dit weekend naar Indonesië, Bali.
En nog een weekje London op de planning in september.
Volgend jaar een tripje naar New York en een reis naar Australië en wellicht Fiji op de planning.

Whishlist:
- Zuid afrika ( al geweest maar wil het de kinderen laten zien)
- Cuba
- Napels
valisa wijzigde dit bericht op 31-07-2019 06:04
12.48% gewijzigd
Dit jaar 2x naar Portugal geweest (rondreis en westkust) en over een paar weken wordt het Italië.
pamelacourson schreef:
31-07-2019 05:56
Dit jaar 2x naar Portugal geweest (rondreis en westkust) en over een paar weken wordt het Italië.
Wij ws volgend jaar! Wat zijn aanraders naast Lissabon en Porto? Met aanraders bedoel ik gezellige kleine dorpjes en strandjes etc.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb voor dit jaar nog een reis naar Amerika naar de Westkust in het vooruitzicht (LA, San Fransisco, Las Vegas en nationale parken).

En wil nog wel naar Australië, Nieuw Zeeland en Ijsland lijkt me ook een erg mooi land. En Amerika blijft me ook wel trekken, wil daar ook nog vast wel vaker naar terug. Ook al een keer daar oost kust gedaan (New York, Boston, wat natuur, Cape Cod), is me ook goed bevallen. En canada zou ik trouwens ook nog wel eens heen willen.
boekenwurm35 wijzigde dit bericht op 31-07-2019 16:59
6.35% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven