Vakantiebestemmingen!
dinsdag 30 juli 2019 om 20:07
Als we ooit een bak geld hebben én er geen 3 miljoen Syriërs in 't land meer rondlopen gaan we.Foodisgood schreef: ↑30-07-2019 20:03Kan Petra echt aanraden. Fantastisch om te zien.
Ik ben naar Jordanië geweest.
(Ik word liever niet opgeblazen door een idioot met slechte ideëen.
Zeker niet aangezien we de boel liefst alleen doen ipv een georganiseerde groepsreis.)
dinsdag 30 juli 2019 om 20:24
Net terug van een rondreis door China. Volgende maand nog een paar dagen naar Noord-Frankrijk en in de herfst naar Praag.
Voor de rest dit jaar wat weekendjes in eigen land gedaan, naar Londen geweest en naar Italië. Hoe meer we weg kunnen, hoe liever. Ik ben nu alweer aan het nadenken wat de grote vakantie volgend jaar zou kunnen worden....
Voor de rest dit jaar wat weekendjes in eigen land gedaan, naar Londen geweest en naar Italië. Hoe meer we weg kunnen, hoe liever. Ik ben nu alweer aan het nadenken wat de grote vakantie volgend jaar zou kunnen worden....
dinsdag 30 juli 2019 om 20:30
Onze lokatie daar zit vaak vroeg vol....Very__Cherry schreef: ↑30-07-2019 19:58Ik had jouw lokatie cq accommodatie ook op t oog, voor n paar nachtjes, maar was volgeboekt! Nu doen we eerst n paar nachtjes Elounda (nog nooit geweest) en daarna door naar ons tweede thuis aan de zuidkust, Agia Galini![]()
Elounda ken ik ook niet!
dinsdag 30 juli 2019 om 20:32
dinsdag 30 juli 2019 om 20:37
dinsdag 30 juli 2019 om 21:07
Ik ben al naar Tenerife geweest dit jaar, naar Sevilla en 2 keer een weekend Zeeland en ga komend weekend weer en ga in november naar de Kaapverdische eilanden een rondreis maken.
Ik wil graag meer van de Vs zien en zou graag naar Canada gaan en Australië en Nieuw Zeeland. Maar ook de Azoren staan nog op mijn lijstje en Noorwegen.
Ik wil graag meer van de Vs zien en zou graag naar Canada gaan en Australië en Nieuw Zeeland. Maar ook de Azoren staan nog op mijn lijstje en Noorwegen.
dinsdag 30 juli 2019 om 21:09
dinsdag 30 juli 2019 om 21:28
Ik ben dit jaar op vakantie geweest in eigen land (woon in buitenland), bezoek twee nabijgelegen buureilanden en t grotere buurland twee keer. En ik was van plan niet veel te reizen dit jaar
Wil nog graag naar Laos en een safari doen in Afrika, naar Colombia en terug naar Argentinië.
Hello, can you hear me?
dinsdag 30 juli 2019 om 21:34
Kreta it is! Voor het eerst met mijn/onze dochter van zeven maanden!
'Helaas' vanwege mijn werk (docent) altijd gebonden aan de schoolvakanties daardoor vallen veel bestemmingen af (te duur, te koud, te warm, te nat, te kort vakantie voor de reisduur, verkeerde seizoen)
Hierdoor reis ik minder, merk ik! Maar geen drama, met één vakantie per jaar en een luxe weekendje of twee weg per jaar ben ik tevreden!
'Helaas' vanwege mijn werk (docent) altijd gebonden aan de schoolvakanties daardoor vallen veel bestemmingen af (te duur, te koud, te warm, te nat, te kort vakantie voor de reisduur, verkeerde seizoen)
Hierdoor reis ik minder, merk ik! Maar geen drama, met één vakantie per jaar en een luxe weekendje of twee weg per jaar ben ik tevreden!
dinsdag 30 juli 2019 om 21:58
Ja, die jetlag blijft beroerd, die heb ik vooral ervaren in Nieuw Zeeland en Australië (beide aanraders!).
Hawaï heeft ook een fors tijdsverschil.
Bij deze besloten: ik heb het ervoor over
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode
dinsdag 30 juli 2019 om 22:07
Wij gaan ook ooit eens terug, ben niet op Kauai geweest. En wil terug naar Maui. Daar zijn we getrouwd dus als we 20 jaar getrouwd zijn of zo.
dinsdag 30 juli 2019 om 22:28
woensdag 31 juli 2019 om 05:38
Gaan dit weekend naar Indonesië, Bali.
En nog een weekje London op de planning in september.
Volgend jaar een tripje naar New York en een reis naar Australië en wellicht Fiji op de planning.
Whishlist:
- Zuid afrika ( al geweest maar wil het de kinderen laten zien)
- Cuba
- Napels
En nog een weekje London op de planning in september.
Volgend jaar een tripje naar New York en een reis naar Australië en wellicht Fiji op de planning.
Whishlist:
- Zuid afrika ( al geweest maar wil het de kinderen laten zien)
- Cuba
- Napels
valisa wijzigde dit bericht op 31-07-2019 06:04
12.48% gewijzigd
woensdag 31 juli 2019 om 08:27
Wij ws volgend jaar! Wat zijn aanraders naast Lissabon en Porto? Met aanraders bedoel ik gezellige kleine dorpjes en strandjes etc.pamelacourson schreef: ↑31-07-2019 05:56Dit jaar 2x naar Portugal geweest (rondreis en westkust) en over een paar weken wordt het Italië.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 31 juli 2019 om 08:33
Ik heb voor dit jaar nog een reis naar Amerika naar de Westkust in het vooruitzicht (LA, San Fransisco, Las Vegas en nationale parken).
En wil nog wel naar Australië, Nieuw Zeeland en Ijsland lijkt me ook een erg mooi land. En Amerika blijft me ook wel trekken, wil daar ook nog vast wel vaker naar terug. Ook al een keer daar oost kust gedaan (New York, Boston, wat natuur, Cape Cod), is me ook goed bevallen. En canada zou ik trouwens ook nog wel eens heen willen.
En wil nog wel naar Australië, Nieuw Zeeland en Ijsland lijkt me ook een erg mooi land. En Amerika blijft me ook wel trekken, wil daar ook nog vast wel vaker naar terug. Ook al een keer daar oost kust gedaan (New York, Boston, wat natuur, Cape Cod), is me ook goed bevallen. En canada zou ik trouwens ook nog wel eens heen willen.
boekenwurm35 wijzigde dit bericht op 31-07-2019 16:59
6.35% gewijzigd