Vakantieblunders

09-07-2020 09:08 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vakantie ziet er dit jaar anders uit dan normaal. De sfeer is toch wat minder ontspannen.
Met weemoed zat ik oude albums door te bladeren. (Ja, uit de tijd dat je 2 fotorolletjes van 24 mee nam, weloverwogen foto's maakte en bij thuiskomst die rolletjes moest laten ontwikkelen. En vervolgens moest je een week wachten om te ontdekken dat de helft mislukt was).
En bij elke vakantie waren er momenten waar we toen hard om moesten lachen.... of juist achteraf, nu dus, pas hard om kunnen lachen.
Schrijf hier je blunders van je af.

Toevoeging: vakantieleed mag ook hoor. Ik zie in de reacties ook nogal wat leed voorbij komen, waar, achteraf, nog wel om gelachen kan worden!


TO trapt af;

* alles voor een bruine kleur, aan de eerste avond zó verbrand dat we 3 dagen geen shirtje konden verdragen. Veel stappen zat er niet bij.
* op vakantie met een vriendje, in een dronken bui werden er enkele naaktfoto's genomen (geen extreme dingen), die rolletjes werden ontwikkeld in het dorp, bij de fotograaf (die weer bevriend was met mijn schoonouders). De fotograaf keek de foto's even voor ons na.... waar wij bij stonden.
* blunder van anderen; het hotel tegenover ons had ruime balkons. Een stelletje aan de overkant vergat even dat we gewoon mee konden kijken terwijl ze de liefde bedreven. Wij waren niet de enigste die het zagen.
* vanuit de zee terugstrompellen naar mijn handdoekje, neerploffen en de oogjes dicht.
Even later werd ik gewekt, lig ik gewoon een paar plekken ernaast en dus op iemand anders zijn handdoek.
Bleek dat stelletje ook in ons hotel te zitten. Schaamde mij telkens diep.
thanx wijzigde dit bericht op 09-07-2020 20:24
4.70% gewijzigd
de wereld wacht om ontdekt te worden
-Darkside- schreef:
09-07-2020 10:13
De redactie jat toch ook wel eens topics van anderen?
Oh zeker, maar ik vind het een beetje flauw om een topic als dit dan maar meteen dood te slaan met argwanend gedoe. Als je onder geen beding wilt dat je schrijfsels op de redactiepagina of in die van Linda terecht komen moet je hier niet gaan schrijven.
Wij gingen off-the-grid hipsterdepipster kamperen op een verlaten eiland in een beschermd natuurgebied. Ik had er echt moeite voor moeten doen om op dat eiland te komen en zelfs het levenslange lidmaatschap van mijn opa bij de betreffende organisatie aan moeten dragen om een plekje te krijgen. Back-to-basic, geen telefoons, geen contact met de buitenwereld en van te voren niet het weerbericht bekeken. Oh wat voelde ik mij ontwikkeld :nooo:

Eerste twee nachten gingen top. Hele dagen lanterfanten, vogels kijken en vrijen in de open lucht.

De derde nacht ging het waaien. Tja dat is kamperen dus wij kropen vroeg onder de wol. In diepe slaap verzonken stond ineens onze tent in vol licht en liep er een gedaante naar onze tent. Wij werden wakker van de rits en de wind en regen waaide onze tent in. Schreeuwde er een man hoe we godverdomme nog op dit eiland zaten omdat het godvergeten aan het stormen was! Onze gehuurde roeiboot was al weg gewaaid en we kregen 5 minuten om kleding aan te trekken, onze spullen te verzamelen en in het pikkedonker bij een wildvreemde man met laarzen tot zijn oksels in een boot te klauteren.

Na een nachtje bibberen in het kantoor van onze redder zijn we in de ochtend gaan kijken of onze tent er nog stond. Niks. Alleen het grondzeil zat nog met pennen in de grond. Slaapzakken, matjes, tent.. alles weg.
Alle reacties Link kopieren
K79 schreef:
09-07-2020 09:31
Mijn oom stopte bij een tankstation in Frankrijk.. tante sliep op de achterbank.

Na weer een stuk verder gereden te hebben wilde hij haar even op het been tikken of ze nog lang zou slapen..
Daar lag dus niemand meer, mevrouw was bij het tankstation uitgestapt om naar het toilet te gaan. Mijn oom had niks gemerkt en was na het tanken weer aangereden.

Ze was not amused toen hij eindelijk terug kwam.
o_o :rofl: :rofl: :rofl: oh wat erg

geen grote blunder maar, vriend en ik gingen op vakantie waren netjes op tijd in gecheckt door de douane blabla maar we hadden nog tijd over dus we gingen wat eten. en wandelde rustig naar de gate.
ik haalde de tickets uit mijn tas, maar toen bleek dat ik mij vergist had in de tijd en we hadden nog maar 10 min dus wij rennen, waren gelukkig vlakbij maar de stewardess was niet blij, bleek dat ze ons al 2x hadden opgeroepen. schaamde me dood :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Leuk topic. (verkapte tvp ;-) )
Alle reacties Link kopieren
Elegantic schreef:
09-07-2020 09:27
Dat denk ik inderdaad ook

Sorry, ben al jaren actief hier.
Zou best kunnen dat ze dit oppikken, hebben ze in het verleden ook al eens met een door mij geopend topic gedaan.
Dan is het blijkbaar iets wat aanspreekt.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
09-07-2020 11:26
Sorry, ben al jaren actief hier.
Zou best kunnen dat ze dit oppikken, hebben ze in het verleden ook al eens met een door mij geopend topic gedaan.
Dan is het blijkbaar iets wat aanspreekt.
ik bedoelde ook meer dat de redactie topics/reacties jat voor hun artikelen
Maar zoals iemand zei mag een leuk topic daardoor niet verpest worden :)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nét geen blunder: tijdens een weekendje Glasgow maar net op tijd ontdekken dat de terugvlucht met Ryanair vanaf een ander vliegveld vertrok (Prestwick - ruim drie kwartier met de trein vanuit de stad) dan waar de heenvlucht met EasyJet was geland (Glasgow Airport). We hadden bijna op het verkeerde vliegveld gestaan.
BeaTea schreef:
09-07-2020 10:49
Wij gingen off-the-grid hipsterdepipster kamperen op een verlaten eiland in een beschermd natuurgebied. Ik had er echt moeite voor moeten doen om op dat eiland te komen en zelfs het levenslange lidmaatschap van mijn opa bij de betreffende organisatie aan moeten dragen om een plekje te krijgen. Back-to-basic, geen telefoons, geen contact met de buitenwereld en van te voren niet het weerbericht bekeken. Oh wat voelde ik mij ontwikkeld :nooo:

Eerste twee nachten gingen top. Hele dagen lanterfanten, vogels kijken en vrijen in de open lucht.

De derde nacht ging het waaien. Tja dat is kamperen dus wij kropen vroeg onder de wol. In diepe slaap verzonken stond ineens onze tent in vol licht en liep er een gedaante naar onze tent. Wij werden wakker van de rits en de wind en regen waaide onze tent in. Schreeuwde er een man hoe we godverdomme nog op dit eiland zaten omdat het godvergeten aan het stormen was! Onze gehuurde roeiboot was al weg gewaaid en we kregen 5 minuten om kleding aan te trekken, onze spullen te verzamelen en in het pikkedonker bij een wildvreemde man met laarzen tot zijn oksels in een boot te klauteren.

Na een nachtje bibberen in het kantoor van onze redder zijn we in de ochtend gaan kijken of onze tent er nog stond. Niks. Alleen het grondzeil zat nog met pennen in de grond. Slaapzakken, matjes, tent.. alles weg.
Oef, dat is echt eng.

Wij iets vergelijkbaars waar ik ook nog steeds met afgrijzen aan terugdenk. Een blunder, want onervaren kampeerders in een ruig gebied, niets bekeken van het weer en de streek en geen idee hoe het daar dus kon gaan spoken.

We waren in Noorwegen aan het wildkamperen en we vonden een fantastisch bos aan de voet van een berg met ruime plekken tussen de bomen, geen andere mensen te zien. Dus de auto in de buurt geparkeerd en met de spullen het bos in gelopen. Tentje neergezet en heerlijk gaan relaxen, prachtig weer en wat een rust. Vuur maakten we niet, want dat mocht niet in die periode, dus we aten wat kouds en omdat het toch rap begon af te koelen gingen we snel de tent in. Lekker wat gelezen en terwijl buiten de wind aanzwol, gingen we gezellig tegen elkaar aan liggen slapen.

De tent ging wat schudden en het bos kraakte van de storm, maar wij dachten: joh, waait wel over. We hadden dus, net als jullie, geen weerbericht bekeken, want 'het zag er toch prachtig rustig uit?'... Bleek er een enorme storm over te komen, waardoor we midden in de nacht naar onze auto zijn gevlucht, omdat de haringen het niet hielden, de rits begon te scheuren en het water onze tent binnenstroomde van de berg af. In de auto nauwelijks geslapen, van de storm en de wind.

Volgende ochtend klaarde het op, zodat we onze spullen konden halen. Daar was weinig van over, want onze tent was plat. Een enorme boom bovenop dat minitentje. We schrokken ons kapot, en ik heb daarna nooit meer in een bos durven kamperen, uberhaupt kamperen doe ik eigenlijk nooit meer, helemaal geen zin meer in. We hebben toen ook de vakantie korter gehouden en zijn in b&b's gaan slapen :-$
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
09-07-2020 11:57
Oef, dat is echt eng.

Wij iets vergelijkbaars waar ik ook nog steeds met afgrijzen aan terugdenk. Een blunder, want onervaren kampeerders in een ruig gebied, niets bekeken van het weer en de streek en geen idee hoe het daar dus kon gaan spoken.

We waren in Noorwegen aan het wildkamperen en we vonden een fantastisch bos aan de voet van een berg met ruime plekken tussen de bomen, geen andere mensen te zien. Dus de auto in de buurt geparkeerd en met de spullen het bos in gelopen. Tentje neergezet en heerlijk gaan relaxen, prachtig weer en wat een rust. Vuur maakten we niet, want dat mocht niet in die periode, dus we aten wat kouds en omdat het toch rap begon af te koelen gingen we snel de tent in. Lekker wat gelezen en terwijl buiten de wind aanzwol, gingen we gezellig tegen elkaar aan liggen slapen.

De tent ging wat schudden en het bos kraakte van de storm, maar wij dachten: joh, waait wel over. We hadden dus, net als jullie, geen weerbericht bekeken, want 'het zag er toch prachtig rustig uit?'... Bleek er een enorme storm over te komen, waardoor we midden in de nacht naar onze auto zijn gevlucht, omdat de haringen het niet hielden, de rits begon te scheuren en het water onze tent binnenstroomde van de berg af. In de auto nauwelijks geslapen, van de storm en de wind.

Volgende ochtend klaarde het op, zodat we onze spullen konden halen. Daar was weinig van over, want onze tent was plat. Een enorme boom bovenop dat minitentje. We schrokken ons kapot, en ik heb daarna nooit meer in een bos durven kamperen, uberhaupt kamperen doe ik eigenlijk nooit meer, helemaal geen zin meer in. We hebben toen ook de vakantie korter gehouden en zijn in b&b's gaan slapen :-$
Dat is geen blunder, dat is een hele kudde engeltjes op je schouder hebben gehad dat je niet bent blijven liggen.
apiejapie schreef:
09-07-2020 12:09
Dat is geen blunder, dat is een hele kudde engeltjes op je schouder hebben gehad dat je niet bent blijven liggen.
Ja, zeg dat. Maar het was ook gewoon erg dom, we hadden die storm gewoon kunnen zien aankomen, en waarschijnlijk hadden we raad kunnen vragen in het dichtstbijzijnde dorp voor we doorreden, maar we waren eigenwijs en dachten dat we het wel konden inschatten. Dus dom en gelukkig, an sich geen slechte score ;-)
Alle reacties Link kopieren
BeaTea schreef:
09-07-2020 10:30
:heart: Álles voor de bambino’s :biggrin:
Nou zeg dat!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens een zeer stressvolle ochtend beleefd toen mijn moeder mij doodleuk belde met: ik sta op het vliegveld en ben mijn paspoort vergeten. Ze dacht dat omdat ze naar een Schengen-land reisde. ze geen paspoort hoefde laten zien (ze beweert nu dat ze dat nooit heeft gedacht én gezegd, maar mijn vader heeft het haar écht horen zeggen, zegt hij).
Ze had geluk, want ik zou die dag eigenlijk werken maar was op het laatste moment vrij geroosterd, want anders was ik niet op mij fietsje gesprongen, naar het dichtstbijzijnde politiebureau gefietst, mét dat paspoort, om dat paspoort daar te laten faxen naar Schiphol. Toen de douane tegen 'mijn' politieagenten nog begon te zeuren dat ik naar het hoofdbureau van de politie moest, ben ik in huilen uitgebarsten. Gelukkig was er een doortastende agent bij die zei: 'Onzin. We faxen het gewoon hier'. En toen had mijn moeder een nooddocument.
't Is al met al een heel gedoe
Pingu schreef:
09-07-2020 12:34
Ik heb eens een zeer stressvolle ochtend beleefd toen mijn moeder mij doodleuk belde met: ik sta op het vliegveld en ben mijn paspoort vergeten. Ze dacht dat omdat ze naar een Schengen-land reisde. ze geen paspoort hoefde laten zien (ze beweert nu dat ze dat nooit heeft gedacht én gezegd, maar mijn vader heeft het haar écht horen zeggen, zegt hij).
Ze had geluk, want ik zou die dag eigenlijk werken maar was op het laatste moment vrij geroosterd, want anders was ik niet op mij fietsje gesprongen, naar het dichtstbijzijnde politiebureau gefietst, mét dat paspoort, om dat paspoort daar te laten faxen naar Schiphol. Toen de douane tegen 'mijn' politieagenten nog begon te zeuren dat ik naar het hoofdbureau van de politie moest, ben ik in huilen uitgebarsten. Gelukkig was er een doortastende agent bij die zei: 'Onzin. We faxen het gewoon hier'. En toen had mijn moeder een nooddocument.
Het kan wel wat ze zegt. Mijn man hoefde naar Barcelona ook zijn paspoort niet te laten zien. En naar Engeland is hij ook zonder enige controle geweest. Nu is het wel verstandig om hem bij te hebben uiteraard :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van dit topic heb ik direct even de paspoorten gecontroleerd (zijn nog geldig gelukkig!). Toen mijn zus en ik studeerden, nodigden mijn ouders ons uit voor een all-inclusive vakantie in Turkije. Prima! Echt een paar dagen vantevoren kwam ik erachter dat mijn paspoort verlopen was. Snel naar het gemeentehuis, en gelukkig kon ik, met spoedbetaling, nog nét een nieuwe regelen. Met schaamrood op de kaken vertelde ik dit aan mijn zus, toen bleek haar paspoort óók verlopen! Zij had haar nieuwe paspoort uiteindelijk een uur voordat we naar schiphol vertrokken.

Eerste vliegvakantie met baby: We hadden ontezettend vertraging en kwamen pas 2 uur 's nachts in het appartement aan. Wilde snel even een flesje drinken maken voor baby, maar het kraanwater daar kon je echt niet drinken, het water voor onderweg was inmiddels op en er was niks open om 2 uur 's nachts. Degene die ons de appartementsleutel gaf, gaf ons gelukkig een flesje water uit zijn eigen huis. Achteraf niet slim dus - anders hadden we van tot 8 uur 's ochtends een krijsend kind gehad denk ik, want zij sliep niet met een lege maag.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik als student aan het backpacken was, had ik zo'n moneybelt om mijn middel met paspoort, pinpas en een voorraadje cash - die hield ik altijd onder mijn kleren tegen diefstal. Ik wilde ook eens gaan zwemmen op het strand, dus wat doe je dan? Ik wilde het niet op het strand laten liggen, in mijn hostel waren geen kluisjes, dus ik besloot het onder mijn matras in het hostel te verstoppen. Je raadt het al.... bij het uitchecken vergeten! Gelukkig kwam ik er op tijd achter en lag 'ie er nog toen ik terugkwam. Nooit meer gedaan natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
09-07-2020 11:01
o_o :rofl: :rofl: :rofl: oh wat erg

geen grote blunder maar, vriend en ik gingen op vakantie waren netjes op tijd in gecheckt door de douane blabla maar we hadden nog tijd over dus we gingen wat eten. en wandelde rustig naar de gate.
ik haalde de tickets uit mijn tas, maar toen bleek dat ik mij vergist had in de tijd en we hadden nog maar 10 min dus wij rennen, waren gelukkig vlakbij maar de stewardess was niet blij, bleek dat ze ons al 2x hadden opgeroepen. schaamde me dood :facepalm:
Oh help dit hebben wij ook gehad alleen ik vergiste me niet in de tijd het leek net of ik geen klok kon begrijpen ..
Het was onze eerste reis met onze baby we zouden om 4.20 vliegen om 4uur 😳😳😳 waren we nog een broodje aan het kopen op Schiphol.. met het gevoel dat we tijd genoeg hadden 🤦🏼‍♀️
Uiteindelijk hoorde we onze naam door de luidsprekers we hebben gehold! Moesten we ook nog bij gate weet ik hoeveel zijn toen we zwetend in het vliegtuig zaten was ik blij dat we stoelen vooraan geboekt hadden. Die gezichten van de medevakantiegangers 😬 na ons kwam nog een stel binnen gerend. Ik heb hun heel vergevend aangekeken 😉
k79 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 14:24
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh, aantal jaren terug, we waren nog niet zo van dat digitale, maar het was er wel al.
Reis geboekt via "ons" reisbureau.
Normaal kregen we dan 2 weken van te voren bericht dat we de tickets konden komen ophalen.
Nog 10 dagen, dus ik ben eens gaan bellen.
Bleek dat deze maatschappij dit digitaal deed. We hadden geeneens een computer!
Ik wilde dus gewoon mijn tickets krijgen.
Ze zouden het proberen.
Nog 5 dagen te gaan, ik weer bellen.
Het ging niet op deze manier. We moesten de tickets op het vliegveld ophalen.
Daarvoor moesten we wel 4 uur van te voren daar zijn én zat er een boete op van €150,00!
Die geldboete heb ik uiteindelijk, na veel praten, van het reisbureau terug gekregen. Ze hadden me welmogen inlichten.
Hun zeiden dat ik het zelf in de gaten had moeten houden (wat ook wel zo was natuurlijk), ik vond dat ik niet voor niets bij een reisbureau boek. Anders kan ik ook wel alles zelf boekenvia een computer.
Ik denk dat ze me tegenmoet zijn gekomen omdat we daar al jaren vaste klant waren, net als de rest van mijn familie.
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
09-07-2020 13:28
Oh, aantal jaren terug, we waren nog niet zo van dat digitale, maar het was er wel al.
Reis geboekt via "ons" reisbureau.
Normaal kregen we dan 2 weken van te voren bericht dat we de tickets konden komen ophalen.
Nog 10 dagen, dus ik ben eens gaan bellen.
Bleek dat deze maatschappij dit digitaal deed. We hadden geeneens een computer!
Ik wilde dus gewoon mijn tickets krijgen.
Ze zouden het proberen.
Nog 5 dagen te gaan, ik weer bellen.
Het ging niet op deze manier. We moesten de tickets op het vliegveld ophalen.
Daarvoor moesten we wel 4 uur van te voren daar zijn én zat er een boete op van €150,00!
Die geldboete heb ik uiteindelijk, na veel praten, van het reisbureau terug gekregen. Ze hadden me welmogen inlichten.
Hun zeiden dat ik het zelf in de gaten had moeten houden (wat ook wel zo was natuurlijk), ik vond dat ik niet voor niets bij een reisbureau boek. Anders kan ik ook wel alles zelf boekenvia een computer.
Ik denk dat ze me tegenmoet zijn gekomen omdat we daar al jaren vaste klant waren, net als de rest van mijn familie.
Ik vind dit wel echt een blunder van het reisbureau hoor! Jullie zullen toch niet de enige zijn geweest die de tickets liever op papier opgestuurd hadden willen hebben? En digitale tickets hadden ze voor jullie toch ook wel even kunnen printen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man was zo snugger om een keer bij het boeken van een reis voor ons gezin en zijn familie, qua voorletters alleen de letter van de roepnaam te gebruiken en dus niet de officiele voorletters :hamer:

Reisorganisatie wilde het niet meer wijzigen. Met als gevolg dat we met een boete moesten annuleren en weer opnieuw moesten boeken. Jammere was ook nog dat we in een bepaald hotel moesten zitten, dat alleen nog maar werd aangeboden door diezelfde reisorganisatie :swear:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een keer een paspoort vergeten
We gingen met een groep van het werk van mijn ex naar Engeland, met de boot. Jaren geleden alweer

Toen we in de rij voor de douane stonden, werd er gevraagd of iedereen zijn paspoort klaar wilde houden voor een snelle doorgang. Ik zoeken in mijn tas en opeens, alsof ik een mokerslag kreeg, zag ik het paspoort nog thuis op de aanrecht liggen..
Ik wist even niet wat te doen, kon moeilijk iedereen in paniek laten raken.
Alsof er een engeltje op mijn schouder zat: Bij iedereen werd het paspoort gecontroleerd, maar een paar personen voor me in de rij keek de douanier op haar horloge en zei: De rest mag zo doorlopen, we moeten opschieten

Ik had nog geen idee hoe ik het terug moest regelen, maar ik dacht: ja ze zullen me in ieder geval wel naar huis laten gaan :)
Op de terugweg geen enkele controle gehad

Overigens vergat ik ook mijn jas. Vijf dagen lang prachtig weer gehad in Londen

Vriendin van me was aan het rondtrekken door Amerika met een camper, de een na laatste dag werd ze gebeld door het camper bedrijf waarom ze volgens afspraak de camper niet hadden teruggebracht.
Vriendin, nou volgens afspraak zouden we dat 5 juli doen, dus jullie zien ons morgen verschijnen. Bleek het al 5 juli te zijn, ze was mis met de datum
En hierdoor ook haar vlucht gemist, werd nog een prijzige terugvlucht
Alle reacties Link kopieren
1992 was nog hartstikke jong en ging met mijn man voor het eerst ver op reis, Indonesië.
We kwamen aan op Bali en huurde daar een motor. Na lekker een paar dagen rond toeren op de motor ontdekte we een heel stil strandje met wat vissersbootjes. Wij daar beetje chillen. De vissersbootjes vingen gigantische haaien die wij aan het bewonderen waren. Ergens in mijn achterhoofd denkende..zo die zee ga ik niet meer in...met het muziekje van Jaws in mijn hoofd.
De zee kon je ver inlopen redelijk ondiep water daar kwamen de haaien niet en heel ver weg zag je een rif.

Afijn....na een paar uurtjes daar te hebben vertoefd. Kregen we oog voor die grote bananen, je weet wel die dingen waar je in Benidorm met zijn zessen op kan zitten en achter een speedboot mee gaat.
Wij hadden dat toen nog nooit gezien en de locals hadden dat ding daar gewoon opgeslagen
De eigenaar vroeg of we een rondje wilde varen ermee. Nou prima we dachten op ons gemak een beetje op die banaan een beetje te varen in het ondiepe water maar......
Alle reacties Link kopieren
mafalda schreef:
09-07-2020 13:50
1992 was nog hartstikke jong en ging met mijn man voor het eerst ver op reis, Indonesië.
We kwamen aan op Bali en huurde daar een motor. Na lekker een paar dagen rond toeren op de motor ontdekte we een heel stil strandje met wat vissersbootjes. Wij daar beetje chillen. De vissersbootjes vingen gigantische haaien die wij aan het bewonderen waren. Ergens in mijn achterhoofd denkende..zo die zee ga ik niet meer in...met het muziekje van Jaws in mijn hoofd.
De zee kon je ver inlopen redelijk ondiep water daar kwamen de haaien niet en heel ver weg zag je een rif.

Afijn....na een paar uurtjes daar te hebben vertoefd. Kregen we oog voor die grote bananen, je weet wel die dingen waar je in Benidorm met zijn zessen op kan zitten en achter een speedboot mee gaat.
Wij hadden dat toen nog nooit gezien en de locals hadden dat ding daar gewoon opgeslagen
De eigenaar vroeg of we een rondje wilde varen ermee. Nou prima we dachten op ons gemak een beetje op die banaan een beetje te varen in het ondiepe water maar......

Oeh een cliffhanger.. en toen?
Alle reacties Link kopieren
De speedboot waar dat ding aan vastgemaakt werd trok die banaan met een jezus idiote harde vaart zo de rif over het diepe zwarte water over...heel ver de zee in ,loei en loei hard..ik dacht die vent is gek die wil ons dood..man en ik hebben gevochten in totale paniek.voor ons leven om niet de zee in te belanden, ik dacht we verzuipen worden opgevreten door de haaien en niemand weet dat we met die banaan zijn meegegaan..
Na heel veel ernstig benauwde minuten vielen we van de banaan en lagen we daar in zee..doodsbang en de eigenaar vertrok met 1 rechte streep weg.
This is the endddddd zag mijn man naast me in het water paniek in de ogen want ja Jaws..
Enniewee..Kapitein maakte een heel grote bocht en kwam terug bij ons..de liefde zat diep bij mijn (ex) man want hij vertrapte mij om als eerste weer op die banaan te zitten ..

Nou ja jaren later hebben we er hartelijk om gelachen toen de opmars van die dingen op de populaire badplaatsen kwam en het dus de bedoeling blerk dat je er vooral niet op blijft zitten.
Alle reacties Link kopieren
mafalda schreef:
09-07-2020 14:01
De speedboot waar dat ding aan vastgemaakt werd trok die banaan met een jezus idiote harde vaart zo de rif over het diepe zwarte water over...heel ver de zee in ,loei en loei hard..ik dacht die vent is gek die wil ons dood..man en ik hebben gevochten in totale paniek.voor ons leven om niet de zee in te belanden, ik dacht we verzuipen worden opgevreten door de haaien en niemand weet dat we met die banaan zijn meegegaan..
Na heel veel ernstig benauwde minuten vielen we van de banaan en lagen we daar in zee..doodsbang en de eigenaar vertrok met 1 rechte streep weg.
This is the endddddd zag mijn man naast me in het water paniek in de ogen want ja Jaws..
Enniewee..Kapitein maakte een heel grote bocht en kwam terug bij ons..de liefde zat diep bij mijn (ex) man want hij vertrapte mij om als eerste weer op die banaan te zitten ..

Nou ja jaren later hebben we er hartelijk om gelachen toen de opmars van die dingen op de populaire badplaatsen kwam en het dus de bedoeling blerk dat je er vooral niet op blijft zitten.

Whahah, ik heb er helemaal beeld bij :rofl: Vooral ook dat die eigenaar leek te vertrekken
Alle reacties Link kopieren
Heel jong en onbezonnnen zag ik in het Viva blad een advertentie van een huisje in een godvergeten skigebied met 1 stoeltjeslift voor een schijtprijs..
Wat vrienden gek gemaakt en met 2 auto's zonder sneeuwkettingen op weg naar Frankrijk.
Aangekomen in Briancon moesten we de bergpas oprijden naar ons heel hoog gelegen huisje. De bergpas was afgezet wegens storm en er stond iets van politie we mochten er niet door..
Wij daar oneindig discussie wat te doen maar toen de politie even weg was zijn we toch die pas opgegaan.
We waren nog geen 10 minuten aan het rijden en realiseerde ons dat het levensgevaarlijk was ik was de andere auto al kwijt en je zag geen hand meer voor ogen .
Auto stil gezet..eindeloos lang daar gestaan..uitstappen auto ingesneeuwd..
Ik kwam op het geniale idee om hulp te gaan halen. En let wel als je 18 bent ga je in stijl op skivakantie had een minirok aan en een maillot en lakleren laarsjes..ik lopen tot mijn kruis in de sneeuw maar had totaal geen oriëntatie alles was wit wit wit..

Op een gegeven moment zag ik de andere auto, ik inmiddels bijna een met een onderkoeling erheen. In de auto zaten de andere vrienden volledig radeloos het koud te hebben. Er moest hulp komen..ik moest hulp gaan halen en dus weer lopen en lopen en het stormde en het werd schemerig. Plotsklaps zie ik een soort gedaante voor me, een man op langlauflatten en die gebaarde me te komen, deze man heeft me bijna naar zijn huis gedragen. Uitgelegd dat er nog 2 auto's op de pas stonden en de dorpsbewoners zijn onze vrienden gaan halen..in de avond waren we weer compleet en kregen we van onze redders heerlijke soep en warme droge kleding. We hebben die vakantie amper een piste gezien verder hebben 5 dagen door de sneeuw en storm vast gezeten.

Dit is wel catogerie hele domme aktie en denk dat mijn ouders mij als ze dit weten met terugwerkende kracht nog op mijn flikker geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven