Verre bestemming september

16-07-2013 07:56 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Mijn vriend en ik willen in September op vakantie.

Het liefst willen we naar een verre bestemming.

Een bestemming met mooie witte stranden, palmbomen etc.

Dus een mooie strandbestemming, maar waar ook genoeg te doen is als je even een keer niet naar het strand gaat.

Het liefst op basis van all inclusive, dit is nou eenmaal niet bij alle bestemmingen mogelijk dus minder mag ook als het daar verder goed betaalbaar is.

Een bestemming die natuurlijk buiten het regen/orkaan seizoen valt.

Vorige jaar zijn we al naar de Dominicaanse Republiek geweest, dus die valt voor nu af.

Oh ja het budget zal rond de ¤ 1000,- p.p. liggen.

Beetje afhankelijk van de bestemming of verzorging in het hotel kunnen we hierin nog wat spelen qua prijs.

Ben benieuwd naar jullie tips/ervaringen etc.

Ik ben in Pipa geweest, vorig jaar. Paradijs op aarde. Ook in Rio geweest trouwens, heb me niet onveilige gevoeld. Ja, 's avonds pak je een taxi. En een beetje waakzaam moet je altijd zijn. Kans is aanwezig dat ik dit najaar weer terug ga naar Brazilie. Ik hou ervan.

Wil je naar Azie, dan moet je vandaag kijken op de site van Malaysia Airlines. Die hebben (alleen vandaag!) goede aanbiedingen. Ik weet niet of dat ook geldt voor vliegen in september, maar ik zou even checken. Denk aan AMS-KUL voor 500 euro geloof ik. Vanaf KL kun je voor heel weinig met Air Asia naar allerlei plekken in Azie hoppen. Vietnam, Bali, Thailand, noem maar op.

Curacao is leuk voor een dag of 9. Ik ben er 2x geweest maar hoef persoonlijk niet meer terug. Of je moet het combineren met Suriname bijvoorbeeld, ook heel leuk.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Aanvulling: of je blijft in Maleisie natuurlijk, zou je op KL willen vliegen. Want ook dat land is zeer de moeite waard. Strand, natuur, steden. Veilig en prima om op eigen houtje te verkennen.
quote:Winterdip schreef op 17 juli 2013 @ 14:24:

Aanvulling: of je blijft in Maleisie natuurlijk, zou je op KL willen vliegen. Want ook dat land is zeer de moeite waard. Strand, natuur, steden. Veilig en prima om op eigen houtje te verkennen.

En bedoel je dan voor maleisie los ticket en hotel boeken?

Soms kijk ik daar wel eens naar bij andere landen, maar scheelt dan niks of heel weinig.
Ja, ticket en hotel los boeken. Kun je ook nog wat rondtrekken en op meerdere plekken kijken. Maar ik lees eigenlijk nu pas dat je all inclusive wil. Voor een all inclusive, strandvakantie kijk ik meestal eerst op Arkefly. Die hebben vaak voor leuke prijzen heerlijke strandbestemmingen. Zoals Pipa bijvoorbeeld. Maar ook Florida, Mexico, Gambia. Vrij veel keuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven