Verre bestemming september

16-07-2013 07:56 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Mijn vriend en ik willen in September op vakantie.

Het liefst willen we naar een verre bestemming.

Een bestemming met mooie witte stranden, palmbomen etc.

Dus een mooie strandbestemming, maar waar ook genoeg te doen is als je even een keer niet naar het strand gaat.

Het liefst op basis van all inclusive, dit is nou eenmaal niet bij alle bestemmingen mogelijk dus minder mag ook als het daar verder goed betaalbaar is.

Een bestemming die natuurlijk buiten het regen/orkaan seizoen valt.

Vorige jaar zijn we al naar de Dominicaanse Republiek geweest, dus die valt voor nu af.

Oh ja het budget zal rond de ¤ 1000,- p.p. liggen.

Beetje afhankelijk van de bestemming of verzorging in het hotel kunnen we hierin nog wat spelen qua prijs.

Ben benieuwd naar jullie tips/ervaringen etc.

Voor 1000 euro en all inclusive en een verre bestemming?
Als je regio's die regentijd of orkaanseizoen wil vermijden valt het Caribisch gebied en Thailand al af voor september.

Wel zou je kunnen denken aan Zanzibar:

http://www.klimaatinfo.nl/tanzania/zanzibar.htm
Jullie budget is trouwens behoorlijk laag, dus je zult waarschijnlijk alleen iets voor ongeveer die prijs krijgen in regio's waar het regen/orkaantijd is.

Probeer je vakantieperiode uit te stellen tot november en ga dan naar Thailand. Is daar de regentijd voorbij en het is er niet zo heel duur.
Bali kan trouwens ook nog in september qua klimaat.
Ik heb het over ongeveer ¤ 1000,- p.p. dus oftewel dit kan ook iets meer zijn, afhankelijk van bestemming of wat je er voor over hebt ;)
De vakantie wordt trouwens echt in September gepland. Vorig jaar zijn we eind mei gegaan dus zijn ook wel aan vakantie :P

Bali ben ik al een keer geweest, dus valt helaas ook af.
Die pp had iedereen hier wel door hoor. Ook 1000 euro pp is niet zo heel veel voor een verre bestemming met all inclusief. Een vlucht is al behoorlijk duur.
Ja dat zeg ik 1000 euro pp vind ik voor een verre tropische bestemming niet zo heel veel.

Ik was voor ons in maart voor 13 dagen Aruba in een klein hotel zonder ontbijt etc al 1299 pp kwijt.
We kijken uiteraard of er aanbiedingen zijn of we nemen een last minute.
http://www.bmair.nl/Aanbi ... ndvakantie_Bali_INAB04-DA

Niet all in, maar toch 14 dagen voor ca. 1150 euro inclusief ontbijt.
Het mag ook meer dan ¤ 1000,- p.p. zijn zoals ik al aan gaf .

Wil gewoon graag wat tips voor bestemmingen in deze periode.

Overigens zijn wij vorige jaar met last minute 11 dagen all in naar dominicaanse republiek geweest voor 850,- p.p :D
Ja de Dominicaanse is een hele goedkope bestemming.

Misschien de Azoren?
Mauritius:

http://www.klimaatinfo.nl/mauritius/
Mauritius heb ik idd ook naar gekeken, ik kan alleen niet echt bij de bekende reisaanbieders vakanties vinden.

Over het algemeen krijg je dan bijvoorbeeld honeymoon naar voren.

Heb wel gelezen van rtl travel dat je er voor 895,- p.p. 15 dagen heen kan maar dat kan ik toch echt niet vinden :O
quote:rebeccah schreef op 16 juli 2013 @ 08:06:

Ik heb het over ongeveer ¤ 1000,- p.p. dus oftewel dit kan ook iets meer zijn, afhankelijk van bestemming of wat je er voor over hebt ;)Dat is pp erg laag voor een verre bestemming die niet in het orkaangebied ligt. Brazilie misschien?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Mauritius is heel duur... Thailand is de beste optie, ticket boeken en zelf de rest regelen!
quote:rebeccah schreef op 16 juli 2013 @ 08:11:

Het mag ook meer dan ¤ 1000,- p.p. zijn zoals ik al aan gaf .

Wil gewoon graag wat tips voor bestemmingen in deze periode.

Overigens zijn wij vorige jaar met last minute 11 dagen all in naar dominicaanse republiek geweest voor 850,- p.p :DDe DR ligt ook in het orkaangebied. Je had alleen mazzel dat er geen een langs kwam . Ik heb die mazzel een keer niet gehad helaas. Hele hotel weg de week voor vertrek. Ik ga dus nooit meer in de herfst daarheen.
Mauritius ga je met dat budget echt niet redden. Voor een fatsoenlijk 3* hotel op dat eiland kun je minimaal het dubbele rekenen, zo niet meer.

Misschien Gambia?
Mauritius met rtl travel heb ik gezien en dat was Mauritius on a budget. Een achteraf accomodatietje waar hij zelf kon koken. Was geen hotel!! Mauritius is erg duur. Voor AI (wat men daar meestal niet kent) moet je rond de 2.500/3.000 euro pp rekenen
quote:adorabull schreef op 16 juli 2013 @ 08:37:

[...]

De DR ligt ook in het orkaangebied. Je had alleen mazzel dat er geen een langs kwam . Ik heb die mazzel een keer niet gehad helaas. Hele hotel weg de week voor vertrek. Ik ga dus nooit meer in de herfst daarheen.Wij hadden mazzel, bij ons werd het hotel een week na vertrek van de kaart gevaagd. Wel zaten we de hele vakantie in de regen die voor de storm uitkwam. Het orkaanseizoen is echt geen aanrader voor die regio.
Ik was er eind mei in de DR nog net voor het seizoen begon ;)

2 keer klein buitje gehad daarna weer volop zon

Idd Cuba lijkt me ook leuk maar ja helaas orkaanseizoen.

Brazilie heb ik ook naar gekeken idd.

Iemand hier ervaring mee?

Zijn daar echt witte stranden?
Laten we eerlijk zijn. 1000 euro pp is voor veel mensen een hele hoop geld, maar je komt er echt niet mee all inclusive op witte palmenstranden op paradijselijke eilanden. In het juiste seizoen.

Dat wordt de DR last minute in hurricane season of iets als een massaal braziliaans strand.
Oh ja iemand ervaring met fly brazil hebben hele goedkope aanbiedingen zelfde reis is dan bij arke 400,- duurder terwijl ze ook met arkefly vliegen.

Lees er ook minder goede dingen over
Het mag ook meer dan 1000,- p.p. zijn zoals ik al eerder heb aangegeven, ligt eraan wat we voor die bestemming over hebben ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven