Verre bestemming september
dinsdag 16 juli 2013 om 07:56
Hallo!
Mijn vriend en ik willen in September op vakantie.
Het liefst willen we naar een verre bestemming.
Een bestemming met mooie witte stranden, palmbomen etc.
Dus een mooie strandbestemming, maar waar ook genoeg te doen is als je even een keer niet naar het strand gaat.
Het liefst op basis van all inclusive, dit is nou eenmaal niet bij alle bestemmingen mogelijk dus minder mag ook als het daar verder goed betaalbaar is.
Een bestemming die natuurlijk buiten het regen/orkaan seizoen valt.
Vorige jaar zijn we al naar de Dominicaanse Republiek geweest, dus die valt voor nu af.
Oh ja het budget zal rond de ¤ 1000,- p.p. liggen.
Beetje afhankelijk van de bestemming of verzorging in het hotel kunnen we hierin nog wat spelen qua prijs.
Ben benieuwd naar jullie tips/ervaringen etc.
Mijn vriend en ik willen in September op vakantie.
Het liefst willen we naar een verre bestemming.
Een bestemming met mooie witte stranden, palmbomen etc.
Dus een mooie strandbestemming, maar waar ook genoeg te doen is als je even een keer niet naar het strand gaat.
Het liefst op basis van all inclusive, dit is nou eenmaal niet bij alle bestemmingen mogelijk dus minder mag ook als het daar verder goed betaalbaar is.
Een bestemming die natuurlijk buiten het regen/orkaan seizoen valt.
Vorige jaar zijn we al naar de Dominicaanse Republiek geweest, dus die valt voor nu af.
Oh ja het budget zal rond de ¤ 1000,- p.p. liggen.
Beetje afhankelijk van de bestemming of verzorging in het hotel kunnen we hierin nog wat spelen qua prijs.
Ben benieuwd naar jullie tips/ervaringen etc.
dinsdag 16 juli 2013 om 08:00
Als je regio's die regentijd of orkaanseizoen wil vermijden valt het Caribisch gebied en Thailand al af voor september.
Wel zou je kunnen denken aan Zanzibar:
http://www.klimaatinfo.nl/tanzania/zanzibar.htm
Wel zou je kunnen denken aan Zanzibar:
http://www.klimaatinfo.nl/tanzania/zanzibar.htm
dinsdag 16 juli 2013 om 08:01
dinsdag 16 juli 2013 om 08:10
http://www.bmair.nl/Aanbi ... ndvakantie_Bali_INAB04-DA
Niet all in, maar toch 14 dagen voor ca. 1150 euro inclusief ontbijt.
Niet all in, maar toch 14 dagen voor ca. 1150 euro inclusief ontbijt.
dinsdag 16 juli 2013 om 08:18
dinsdag 16 juli 2013 om 08:35
quote:rebeccah schreef op 16 juli 2013 @ 08:06:
Ik heb het over ongeveer ¤ 1000,- p.p. dus oftewel dit kan ook iets meer zijn, afhankelijk van bestemming of wat je er voor over hebt ;)Dat is pp erg laag voor een verre bestemming die niet in het orkaangebied ligt. Brazilie misschien?
Ik heb het over ongeveer ¤ 1000,- p.p. dus oftewel dit kan ook iets meer zijn, afhankelijk van bestemming of wat je er voor over hebt ;)Dat is pp erg laag voor een verre bestemming die niet in het orkaangebied ligt. Brazilie misschien?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
dinsdag 16 juli 2013 om 08:37
quote:rebeccah schreef op 16 juli 2013 @ 08:11:
Het mag ook meer dan ¤ 1000,- p.p. zijn zoals ik al aan gaf .
Wil gewoon graag wat tips voor bestemmingen in deze periode.
Overigens zijn wij vorige jaar met last minute 11 dagen all in naar dominicaanse republiek geweest voor 850,- p.p :DDe DR ligt ook in het orkaangebied. Je had alleen mazzel dat er geen een langs kwam . Ik heb die mazzel een keer niet gehad helaas. Hele hotel weg de week voor vertrek. Ik ga dus nooit meer in de herfst daarheen.
Het mag ook meer dan ¤ 1000,- p.p. zijn zoals ik al aan gaf .
Wil gewoon graag wat tips voor bestemmingen in deze periode.
Overigens zijn wij vorige jaar met last minute 11 dagen all in naar dominicaanse republiek geweest voor 850,- p.p :DDe DR ligt ook in het orkaangebied. Je had alleen mazzel dat er geen een langs kwam . Ik heb die mazzel een keer niet gehad helaas. Hele hotel weg de week voor vertrek. Ik ga dus nooit meer in de herfst daarheen.
dinsdag 16 juli 2013 om 08:39
Mauritius met rtl travel heb ik gezien en dat was Mauritius on a budget. Een achteraf accomodatietje waar hij zelf kon koken. Was geen hotel!! Mauritius is erg duur. Voor AI (wat men daar meestal niet kent) moet je rond de 2.500/3.000 euro pp rekenen
dinsdag 16 juli 2013 om 08:39
quote:adorabull schreef op 16 juli 2013 @ 08:37:
[...]
De DR ligt ook in het orkaangebied. Je had alleen mazzel dat er geen een langs kwam . Ik heb die mazzel een keer niet gehad helaas. Hele hotel weg de week voor vertrek. Ik ga dus nooit meer in de herfst daarheen.Wij hadden mazzel, bij ons werd het hotel een week na vertrek van de kaart gevaagd. Wel zaten we de hele vakantie in de regen die voor de storm uitkwam. Het orkaanseizoen is echt geen aanrader voor die regio.
[...]
De DR ligt ook in het orkaangebied. Je had alleen mazzel dat er geen een langs kwam . Ik heb die mazzel een keer niet gehad helaas. Hele hotel weg de week voor vertrek. Ik ga dus nooit meer in de herfst daarheen.Wij hadden mazzel, bij ons werd het hotel een week na vertrek van de kaart gevaagd. Wel zaten we de hele vakantie in de regen die voor de storm uitkwam. Het orkaanseizoen is echt geen aanrader voor die regio.
dinsdag 16 juli 2013 om 08:42
dinsdag 16 juli 2013 om 08:43
Laten we eerlijk zijn. 1000 euro pp is voor veel mensen een hele hoop geld, maar je komt er echt niet mee all inclusive op witte palmenstranden op paradijselijke eilanden. In het juiste seizoen.
Dat wordt de DR last minute in hurricane season of iets als een massaal braziliaans strand.
Dat wordt de DR last minute in hurricane season of iets als een massaal braziliaans strand.