Vliegen naar ierland
maandag 14 februari 2011 om 10:18
Hoi allemaal. Voor ons huwelijk hebben we van vrienden in ierland een hotelbonachtig iets gekregen voor Ierland. Nu is het lullig om deze niet te gebruiken, dus ben ik even gaan kijken hoe en wanneer we weg zouden kunnen.
We zijn allebei op dit moment nog ondernemer en lopen geld mis wanneer we er niet zijn, dus een volle week zit er niet in.
Het meest ideale is een zondag, maandag en dinsdag. Als we met ryanair vliegen, dan hebben we echt rottijden. Om 5 uur 's middags heen en 's ochtends om acht uur terug. Op andere sites kan ik niet zo goed zoeken (ben een digideus hoor), we zijn nl erg flexibel qua datum.
Alles van begin april tot half juni zou kunnen.
Hebben jullie een idee waar we voor een leuke prijs en gustige tijden kunnen vliegen? Aanraders voor zoekpagina's die niet exact op datum gaan?
We zijn allebei op dit moment nog ondernemer en lopen geld mis wanneer we er niet zijn, dus een volle week zit er niet in.
Het meest ideale is een zondag, maandag en dinsdag. Als we met ryanair vliegen, dan hebben we echt rottijden. Om 5 uur 's middags heen en 's ochtends om acht uur terug. Op andere sites kan ik niet zo goed zoeken (ben een digideus hoor), we zijn nl erg flexibel qua datum.
Alles van begin april tot half juni zou kunnen.
Hebben jullie een idee waar we voor een leuke prijs en gustige tijden kunnen vliegen? Aanraders voor zoekpagina's die niet exact op datum gaan?
maandag 14 februari 2011 om 10:43
quote:germanwings schreef op 14 februari 2011 @ 10:39:
wat een armetietig kado, geef dan ook de vlucht erbij zou ik zeggen.
Je kunt ook kijken of je vanaf duitsland of belgie betere tijden/prijzen hebt.
Ze hebben het niet breed. Net twee kleine kinderen en verhuisd naar een ander land, moeilijke start daan gehad etc. Voor hun is dit dus echt een héél groot cadeau daarom moeten we het ook gfaan gebruiken. Ook al komt het ons ff best slecht uit.
Ben nu op de site van aer lingus. zoeken gaat niet zo snel, maar zie wel wat opties, al komt het allemaal over de 200 euro.
wat een armetietig kado, geef dan ook de vlucht erbij zou ik zeggen.
Je kunt ook kijken of je vanaf duitsland of belgie betere tijden/prijzen hebt.
Ze hebben het niet breed. Net twee kleine kinderen en verhuisd naar een ander land, moeilijke start daan gehad etc. Voor hun is dit dus echt een héél groot cadeau daarom moeten we het ook gfaan gebruiken. Ook al komt het ons ff best slecht uit.
Ben nu op de site van aer lingus. zoeken gaat niet zo snel, maar zie wel wat opties, al komt het allemaal over de 200 euro.
maandag 14 februari 2011 om 10:58
www.skyscanner.nl Alle vluchten van Nederland naar Ierland op een rijtje. Als t daarn niet bijstaat kan ik je niet helpen... succes
maandag 14 februari 2011 om 11:21
maandag 14 februari 2011 om 11:32
maandag 14 februari 2011 om 11:32
maandag 14 februari 2011 om 12:19
qfly is een ideale zoekmachine voor dit soort flexibele zoekvragen. Je kan over een periode van een maand zoeken, aangeven op welke dag je wil vertrekken, flexibele verblijfduur, en dan later sorteren op de vertrektijd etc. Je kan zelf zoeken waar je voor een maximum bedrag van bijvoorbeeld 5 tientje heen zou kunnen vliegen. Leuk voor lastminute budgetstedentripjes.
Aerlingus rolt er ook bij mij als beste optie uit. 89 euro voor een retourtje is toch een redelijk bedrag?
AerLingus from Amsterdam (Schiphol)
to Cork2 nights:
Sun. 08 May 09:35 - 10:20
Tue. 10 May 17:10 - 19:55
¤89
book now! ¤ 79 (flight) + ¤ 74 (taxes) + ¤ 10 (payment and handling fees)
Aerlingus rolt er ook bij mij als beste optie uit. 89 euro voor een retourtje is toch een redelijk bedrag?
AerLingus from Amsterdam (Schiphol)
to Cork2 nights:
Sun. 08 May 09:35 - 10:20
Tue. 10 May 17:10 - 19:55
¤89
book now! ¤ 79 (flight) + ¤ 74 (taxes) + ¤ 10 (payment and handling fees)
maandag 14 februari 2011 om 12:23
quote:borderwalk schreef op 14 februari 2011 @ 12:19:
¤89
book now! ¤ 79 (flight) + ¤ 74 (taxes) + ¤ 10 (payment and handling fees)Eh... da's ¤ 163,- bij elkaar. Per persoon.
¤89
book now! ¤ 79 (flight) + ¤ 74 (taxes) + ¤ 10 (payment and handling fees)Eh... da's ¤ 163,- bij elkaar. Per persoon.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 14 februari 2011 om 12:30
quote:himalaya schreef op 14 februari 2011 @ 12:23:
[...]
Eh... da's ¤ 163,- bij elkaar. Per persoon.
Nee,daar moet je niet op letten, het totaal klopt. Als je op de site van aerlingus kijkt krijg je namelijk:
From Amsterdam to Cork
Fare 4.99
Taxes and Charges 44.05
Flight Total 49.04
From Cork to Amsterdam
Fare 0.00
Taxes and Charges 29.73
Flight Total 29.73
Total Price: EUR 78.77
Tel daar de 10 euro creditcardhandelingfees etc bij op en je zit op 89 net als bij Qfly.
[...]
Eh... da's ¤ 163,- bij elkaar. Per persoon.
Nee,daar moet je niet op letten, het totaal klopt. Als je op de site van aerlingus kijkt krijg je namelijk:
From Amsterdam to Cork
Fare 4.99
Taxes and Charges 44.05
Flight Total 49.04
From Cork to Amsterdam
Fare 0.00
Taxes and Charges 29.73
Flight Total 29.73
Total Price: EUR 78.77
Tel daar de 10 euro creditcardhandelingfees etc bij op en je zit op 89 net als bij Qfly.
maandag 14 februari 2011 om 18:42
quote:Blubblub00 schreef op 14 februari 2011 @ 14:25:
Haha, ik dacht, ik gooi het ff over een andere boeg. Misschien was het wel de gouden tip....
Moet misschien zelf wat meer stedentripjes maken....
Of je topografie bijspijkeren
Maar vooruit, gezien je nick was de boot niet eens zo'n rare optie
Haha, ik dacht, ik gooi het ff over een andere boeg. Misschien was het wel de gouden tip....
Moet misschien zelf wat meer stedentripjes maken....
Of je topografie bijspijkeren
Maar vooruit, gezien je nick was de boot niet eens zo'n rare optie
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje