Vliegen

15-09-2011 21:14 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Partner en ik gaan over een poosje vliegen, samen met iemand die vliegangst heeft. Hij heeft nog nooit gevlogen, maar is toch redelijk bang. Hij kijkt ook series die gaan over vliegtuigongelukken [tsja niet echt slim]. 

Hoe kunnen wij het beste hiermee omgaan? Partner en ik zijn allebei totaal niet bang om te vliegen.

We gaan apart van elkaar naar Schiphol [ik alleen, ben bij mijn ouders, partner en kameraad samen]. En ik ben nu al redelijk in de stress. Ik vind het moeilijk als ik ergens totaal geen zicht/controle op/over heb. Het is voor hun best lang rijden, vertrekken ze wel op tijd? Hebben ze niet teveel file [op een dinsdagochtend, 09:00 op Schiphol zijn]? Mijn partner "mag" niet boven de 2000 toeren komen, het is de auto van zijn kameraad. Maar die kameraad is een beetje apart. Zo is hij bijvoorbeeld ook bang voor de trein, omdat hij zegt ooit eens tussen de deuren te zijn gekomen en dat de trein toen ging rijden.

Ik heb tegen mijn partner gezegd dat ik sowieso vlieg. Dit in het geval dat zij te laat zijn [eigen schuld dan]. We gaan naar een land binnen Europa, dus 2 uur van tevoren aanwezig zijn, maar we houden ons aan 3 uur van tevoren aanwezig zijn.

Net was die kameraad bij ons en spraken we over hoelaat vertrekken, op die dinsdagochtend. Zegt hij 07:30. Juist... wat dacht je van 06:00?!

Ik hoop op niet al teveel stress [meer] in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Kameraad is trouwens een "pussy" eerste klas. Hij is werkelijk overal bang voor.

Vliegen, treinen, boten, zwemmen, beestjes [sprinkhanen], meisjes [ ]
Nou, aparte 'kameraad' hoor, maar ik vind jou ook een beetje apart, VenneJo. Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik zit toch met stijgende verbazing jouw commentaren te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven