vliegveld Keulen

22-11-2010 15:14 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie heeft er ervaring met het parkeren op vliegveld Koln/Bonn? We willen er parkeren tussen 18 en 26 december. Waar/hoe reserveer ik een parkeerplaats?
Hier
Goed te doen, wij hadden de goedkoopste Pgarage genomen, en was ca. 10 min. lopen.
Wij hebben dat in september gedaan, idd ook de goedkoopste parkeergarage. Wij liepen er geen 10 minuten op, maar nog minder :-) En zeker de moeite waard, we betaalden voor 14 dagen iets van 68 Euro.

Fijne vakantie! Was ik maar weg met kerst...
Ik heb ervaring, heb het al een keer of 3/4 gedaan. Is echt een succes. De goedkoopste garage is niet ver lopen en relatief gezien niet duur, en je hoeft niet te reserveren.

Ik vind het echt een aanrader om vanaf Keulen te vliegen, als ik nu ergens heen wil check ik altijd eerst Germanwings.
Thanks!

We hebben geboekt bij een Duits reisburo dat zich ook richt op de Nederlandse markt en het scheelt zoveel! Iets van 800 euro voor 2 volw met 2 kinderen. Dat is de autorit naar Keulen wel waard...
quote:ellencb schreef op 22 november 2010 @ 16:32:

Wij hebben dat in september gedaan, idd ook de goedkoopste parkeergarage. Wij liepen er geen 10 minuten op, maar nog minder wij liepen met een kleuter........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven