Voucher zonder annulering

30-08-2020 22:03 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zat de mailbox vol met vouchers van de KLM. Bij opmerkingen staat Covid19. We gaan er van uit dat deze zijn voor onze aanstaande reis. Maar de "grap" is dat we nooit een email hebben ontvangen over het annuleren van de reis (van KLM zijn kant).
Op de site kan de reis nog steeds geboekt worden...
Vreemd. Meerdere mensen met deze ervaring?
Spam.
Niet afkomstig van klm zelf.
himalaya wijzigde dit bericht op 30-08-2020 22:05
74.36% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Neem contact op met KLM.
Lijkt mij ook spam. Even contact opnemen met KLM, en dus niet op dat mailtje reageren
Ik dacht ook spam maar alle bedragen per vocher kloppen. Logg ik in via klm (niet via link) op .Mijn Reizen dan komt niet mijn reis op, maar wel alle vouchers (1 voor ticket, 1 voor bijbestelde koffer en 1 voor later bestelde stoel.
Heb de klm n bericht gestuurd maar ben benieuwd of meer mensen ook gewoon vouchers kregen zonder geïnformeerd te zijn over annulering.
Het duurtnog even voordat we zouden reizen, maar een annulering hielden we al rekening mee.
Ik heb dit onlangs ook gehad. Dacht ook eerst dat het spam was, dus heb contact opgenomen met KLM (via twitter, dan reageren ze snel) en die melden inderdaad dat er een verzoek tot een refund was ingediend. Onze vlucht was pas in oktober (oorspronkelijk april en toen verzet) en zelf heb ik dit verzoek niet ingediend. Alle gegevens klopten inclusief bankrekening waar het bedrag op gestort moest worden. KLM heeft alles dubbel gecheckt, ik ook, en omdat we toch al het idee hadden om te annuleren heben we het hierbij gelaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven