waar in duitsland?
zaterdag 16 februari 2013 om 15:44
We willen in mei/juni op vakantie met onze dreumes van 1. Dreumes is een medisch zorgenkind dus we willen a. niet al te ver rijden, b. mooie natuur/rustige omgeving c. huisje met wat luxe omdat we daar toch wel veel tijd zullen doorbrengen.
Duitsland lijkt me wel een goeie optie. We spreken de taal, goeie ziekenhuizen, niet al te ver. Ik dacht aan max 6-8 uur rijden (eventueel in 2x).
Ik kick vooral op bergen/meren/rivieren en rust. Tips?
Duitsland lijkt me wel een goeie optie. We spreken de taal, goeie ziekenhuizen, niet al te ver. Ik dacht aan max 6-8 uur rijden (eventueel in 2x).
Ik kick vooral op bergen/meren/rivieren en rust. Tips?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
dinsdag 19 februari 2013 om 10:36
woensdag 20 februari 2013 om 22:11
quote:Miss.Marissie schreef op 17 februari 2013 @ 12:52:
De Duitse Oostzeekust is ook erg mooi, leuke plaatsjes, Wismar, Heiligendamm, Rostock, Stralsund, Travemünde en het eiland Rügen is ook zeker een aanrader.
Bij Travemünde ligt een vrij nieuw park van Landal en op Rügen ligt een Duits park, volgens mij heet het Regenbogen, die hebben ook huisjes. Vlak voor de deur stopt een stoomtreintje en je hebt er heel mooie stranden.
Kamperen in een pinksterweekend, half mei aan de Oostzee. Regen, regen en regen.
Paar jaar later kamperen in Rügen, Regenbogen Ferienpark. Zomervakantie, dus juli of augustus. Regen, regen, regen.
En waarom hebben Duitse campings geen zwembad ???
Het dichtstbijzijnde was zes kilometer verderop.
Dat stoomtreintje (Rasender Roland ?) was wel leuk.
De Duitse Oostzeekust is ook erg mooi, leuke plaatsjes, Wismar, Heiligendamm, Rostock, Stralsund, Travemünde en het eiland Rügen is ook zeker een aanrader.
Bij Travemünde ligt een vrij nieuw park van Landal en op Rügen ligt een Duits park, volgens mij heet het Regenbogen, die hebben ook huisjes. Vlak voor de deur stopt een stoomtreintje en je hebt er heel mooie stranden.
Kamperen in een pinksterweekend, half mei aan de Oostzee. Regen, regen en regen.
Paar jaar later kamperen in Rügen, Regenbogen Ferienpark. Zomervakantie, dus juli of augustus. Regen, regen, regen.
En waarom hebben Duitse campings geen zwembad ???
Het dichtstbijzijnde was zes kilometer verderop.
Dat stoomtreintje (Rasender Roland ?) was wel leuk.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 3 maart 2013 om 16:21
Oh, wat een pech heb jij dan gehad! Wij zijn in mei op Rügen geweest een paar jaar geleden. Schitterend weer gehad. Twee jaar later in Travemunde in oktober en weer prachtig weer. Toen uiteraard geen strandweer, maar droog en zonnig.
Wij zijn tijdens in dezelfde vakantie als die toen we op Rügen waren ook in de Harz geweest en wij hebben daar alleen maar regen gehad...
Wij zijn tijdens in dezelfde vakantie als die toen we op Rügen waren ook in de Harz geweest en wij hebben daar alleen maar regen gehad...
dinsdag 5 maart 2013 om 22:19
De Harz hebben we steeds in de meivakantie gedaan, dan kon het nog vriezen. Echte regen hebben we daar niet gehad. We vinden de Westernstad ook altijd leuk om te doen, allemaal échte cowboys en indianen.
http://www.westernstadt-i ... h/westernstadt/index.html
http://www.westernstadt-i ... h/westernstadt/index.html
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"