Waar te koop?

16-06-2012 22:24 30 berichten
Even een vraagje. Ik moet een blaastest (alcoholtest) kopen. Het is verplicht in Frankrijk. Weten jullie waar ik zoiets kan kopen? Niet online, want ik zie dat de verzendkosten zo hoog zijn als de test zelf. En bij de ANWB is het uitverkocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFS schreef op 16 juni 2012 @ 23:37:

Ik vind het niet handig. Ik weet dat ik na een wijn mijn ogen niet meer open kan houden. Ik zie het niet gebeuren dat ik een boete krijg omdat ik met alcohol rijd.Ik vind het ook niet handig, de ene keer loop ik na 2 wijntjes al achteruit, de andere keer ben ik nog nuchter na een fles Malibu. Zegt voor mij dus niets zo'n herbruikbare tester. Ga sowieso niet rijden met meer dan 2 consumpties. De enige reden dat ik die testen ga halen is omdat ik graag de brave toerist uithang.
quote:elninjoo schreef op 16 juni 2012 @ 23:06:

Maar die van 20 euro kun je blijven gebruiken? Lijkt me dus écht handig zo'n ding. Weet je tenminste of je achterlangs moet rijden

Wij gaven die dingen jaren geleden al als cadeautje als we bij iemand langs gingen. Kon je gewoon bestellen bij webwinkels waar je nog veel meer onzinnige "gadgets" kon kopen. Weet niet meer wat ze kostten, maar kennelijk niet meer dan dat ik over heb voor een geintje, zal wel minder dan ¤15,- zijn geweest dus.

Maar eh, wat een gedoe zeg. Tegenwoordig moet je een grote wagen rijden om alle verplichte rommel mee te nemen, verbanddoosjes, reflecterende hesjes, alcoholtests...
Ook te koop in de apotheek!
quote:maantje91 schreef op 17 juni 2012 @ 09:30:

Ook te koop in de apotheek!Klopt, alleen ook uitverkocht en niet bekend wanneer ze weer komen.
quote:elninjoo schreef op 16 juni 2012 @ 23:06:

Maar die van 20 euro kun je blijven gebruiken? Lijkt me dus écht handig zo'n ding. Weet je tenminste of je achterlangs moet rijden

Haha heel grappig, maar niet heus

Beter drink je gewoon niet als je moet rijden, ook niet 1 biertje...

OT, dit wist ik ook niet, en ook wij gaan naar Frankrijk, maar het zla wel loslopen. In Spanje moet je ook een hele mikmak aan spullen bij je hebben en die hebben wij volgens mij ook nooit bij ons.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven