Wachttijd overbruggen Amsterdam
woensdag 20 november 2019 om 07:21
De komende maanden ben ik een aantal keer in Amsterdam. Ik ben daar tot 16.00 uur bezig en ga dan weer met de trein naar huis. Omdat ik een kortingskaart heb, mag ik pas vanaf 18.30 reizen. Ik wil die tijd overbruggen. In eerste instantie was mijn idee om dan nog naar een museum te gaan, maar die sluiten om 17.00 uur (het gaat om woensdagen)
Ik wil niet in een horecagelegenheid gaan zitten.
Nu kijk ik naar de openbare bieb bij de Oosterdokkade. Dat is zeker een optie.
Maar zijn er nog meer plekken waar je een uurtje of 2 kunt doorbrengen, zonder dat het geld kost? Mijn bijeenkomsten zijn overigens in de buurt van Artis.
Ik wil niet in een horecagelegenheid gaan zitten.
Nu kijk ik naar de openbare bieb bij de Oosterdokkade. Dat is zeker een optie.
Maar zijn er nog meer plekken waar je een uurtje of 2 kunt doorbrengen, zonder dat het geld kost? Mijn bijeenkomsten zijn overigens in de buurt van Artis.
woensdag 20 november 2019 om 07:37
Super, dan is dat zeker een optie.lesgrandsoiseaux schreef: ↑20-11-2019 07:29Het Rembrandthuis is tot 18 uur open. Jodenbreestraat, vrij dicht bij Artis.
woensdag 20 november 2019 om 07:39
Wil je graag werken in die tijd, of gewoon de tijd doden? De OBA oosterdok is inderdaad een fijne plek.
Als je niet perse wil werken zou ik, als het weer het toelaat, lekker rondwandelen. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar op van die dagen dat je lange bijeenkomsten hebt en laat thuis bent, heb ik meestal bijna alleen maar gezeten en 's avonds kom ik ook niet meer overeind. Ik zou dus verschillende leuke routes proberen te vinden om vanaf je bijeenkomst rustig richting het station te wandelen en zo wat extra beweging te krijgen.
Als je niet perse wil werken zou ik, als het weer het toelaat, lekker rondwandelen. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar op van die dagen dat je lange bijeenkomsten hebt en laat thuis bent, heb ik meestal bijna alleen maar gezeten en 's avonds kom ik ook niet meer overeind. Ik zou dus verschillende leuke routes proberen te vinden om vanaf je bijeenkomst rustig richting het station te wandelen en zo wat extra beweging te krijgen.
woensdag 20 november 2019 om 07:40
Vanaf 28 nov is het lichtjesfestival weer. Dat is daar in de buurt. Je kan een keer de route aflopen en wandelend de kunstwerken bekijken
https://amsterdamlightfestival.com/nl/map
De oba is overigens sowieso een prima leuke plek om tijd te dooien. Dat zou ik zeker doen.
De oba is overigens sowieso een prima leuke plek om tijd te dooien. Dat zou ik zeker doen.
woensdag 20 november 2019 om 07:43
Dat is ook wel een goed idee als het weer het toelaat. Amsterdam is er deels mooi genoeg voor.stokbootje schreef: ↑20-11-2019 07:39Wil je graag werken in die tijd, of gewoon de tijd doden? De OBA oosterdok is inderdaad een fijne plek.
woensdag 20 november 2019 om 07:45
Wat leuk, daar ga ik zeker even naar kijken, goed te combineren met een wandeling.pocas schreef: ↑20-11-2019 07:40Vanaf 28 nov is het lichtjesfestival weer. Dat is daar in de buurt. Je kan een keer de route aflopen en wandelend de kunstwerken bekijken
woensdag 20 november 2019 om 07:45
Dank je voor de tip!Chienandalou schreef: ↑20-11-2019 07:41Foam is open tot 18 uur en op donderdag en vrijdag zelfs tot 21 uur.
woensdag 20 november 2019 om 08:01
.pocas schreef: ↑20-11-2019 07:40Vanaf 28 nov is het lichtjesfestival weer. Dat is daar in de buurt. Je kan een keer de route aflopen en wandelend de kunstwerken bekijken
Dit! Is tot half januari.
En je kunt eens de pont naar Noord pakken om lekker uit te waaien. Die naar NDSM doet er ongeveer 10 minuten over. Gratis.