Wanneer actieweken vliegtickets?
donderdag 29 augustus 2019 om 18:16
donderdag 29 augustus 2019 om 19:47
Hou sowieso de prijzen in de gaten. Mijn ticket naar Canada (in het naseizoen) was tijdens de wereldweken maar €7,- voor een retour goedkoper dan de normale prijs.
En dat was altijd nog bijna 300,- duurder dan met een andere prima maatschappij.
Dus staar je niet blind op schreeuwerige reclames met ‘actie!’
En dat was altijd nog bijna 300,- duurder dan met een andere prima maatschappij.
Dus staar je niet blind op schreeuwerige reclames met ‘actie!’
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 29 augustus 2019 om 20:04
Acties zijn niet altijd zo voordelig als ze lijken.
Las net op de faceboekpagina van KLM meerdere klachten van mensen die de ticketprijzen langere tijd in de gaten hadden gehouden.
Gisteren zijn de prijzen ineens flink omhoog gegaan, vandaag zijn de werelddealweken begonnen en is de prijs hetzelfde of nog hoger dan vorige week, maar weer lager dan gisteren. Dus actietarief
Mensen spreken van Mediamarktachtige misleiding.
KLM zelf zegt dat de prijzen van veel factoren afhankelijk zijn, dat is vast zo, maar de aanbiedingen zijn dus echt niet zo spectaculair als ze klinken.
Las net op de faceboekpagina van KLM meerdere klachten van mensen die de ticketprijzen langere tijd in de gaten hadden gehouden.
Gisteren zijn de prijzen ineens flink omhoog gegaan, vandaag zijn de werelddealweken begonnen en is de prijs hetzelfde of nog hoger dan vorige week, maar weer lager dan gisteren. Dus actietarief
Mensen spreken van Mediamarktachtige misleiding.
KLM zelf zegt dat de prijzen van veel factoren afhankelijk zijn, dat is vast zo, maar de aanbiedingen zijn dus echt niet zo spectaculair als ze klinken.
vrijdag 30 augustus 2019 om 14:25
Net gekeken voor meivakantie USA, prijzen maken geen bal uit. Blij dat ik elders heb geboekt.