Wanneer actieweken vliegtickets?

29-08-2019 16:44 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me vertellen wanneer en hoe vaak er actieweken zijn bij Emirates en Singapore airlines?
Als je lid wordt kan je vast voor de optie nieuwsbrief kiezen. Daarnaast kan je bij Google Flights een price alert instellen.
Wat bedoel je precies met lid worden?
bij de maatschappij inschrijven voor nieuwsbrieven bedoelt star denk ik
Robinson schreef:
29-08-2019 18:12
bij de maatschappij inschrijven voor nieuwsbrieven bedoelt star denk ik

Klopt. Bij Emirates hier bijvoorbeeld:

https://www.emirates.com/account/nl/dut ... istration/
Hou sowieso de prijzen in de gaten. Mijn ticket naar Canada (in het naseizoen) was tijdens de wereldweken maar €7,- voor een retour goedkoper dan de normale prijs.

En dat was altijd nog bijna 300,- duurder dan met een andere prima maatschappij.

Dus staar je niet blind op schreeuwerige reclames met ‘actie!’
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Acties zijn niet altijd zo voordelig als ze lijken.
Las net op de faceboekpagina van KLM meerdere klachten van mensen die de ticketprijzen langere tijd in de gaten hadden gehouden.
Gisteren zijn de prijzen ineens flink omhoog gegaan, vandaag zijn de werelddealweken begonnen en is de prijs hetzelfde of nog hoger dan vorige week, maar weer lager dan gisteren. Dus actietarief :sarcastic:
Mensen spreken van Mediamarktachtige misleiding.
KLM zelf zegt dat de prijzen van veel factoren afhankelijk zijn, dat is vast zo, maar de aanbiedingen zijn dus echt niet zo spectaculair als ze klinken.
Bedankt, ik ga me inschrijven
nu klm wereldweken
poldervrouw schreef:
30-08-2019 13:51
nu klm wereldweken

Net gekeken voor meivakantie USA, prijzen maken geen bal uit. Blij dat ik elders heb geboekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven