weekendje groningen, tips?

17-08-2010 13:46 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week ga ik een paar dagen naar Groningen. Hebben jullie nog tips voor restaurantjes, musea, of andere dingen waar we zeker naar toe moeten gaan?
quote:lexis schreef op 17 augustus 2010 @ 14:24:

[...]

Het enige goede aan dat restaurant is de locatie, maar de beidening is daar zo ongelofelijk onbeschoft en traag dat ik er nooit meer heen ga.

Heb er meerdere keren gegeten en altijd vervelend personeel gehad en veel te lang op mijn eten/drinken wat dan ook gewacht.

Ik werk in Kaap Hoorn en volgens mij valt het met de vriendelijkheid van het personeel wel mee. Dat het traag is klopt wel ja, althans als het superdruk is. ;)

Krijgen ook vaak genoeg gasten die vinden dat het eten te snel komt.
Sorry hoor LasVegas 84, maar mijn ervaringen met Kaap Hoorn vielen ook tegen wat betreft de bediening. Dus Lexis is niet de enige met die ervaring
Gronings museum is dicht tot januari geloof ik. Staat niet zo best aangegeven. Heb veel toeristen (klinkt wat negatief, niet zo bedoeld) horen klagen deze zomer.

naar boven op de martinitoren is zeker de moeite waard. Eten bij Dinercafe Diep is zeker goed, en lunchen bij het Feithhuis of Mr. Mofongo. Kaaphoorn is best leuk, maar eigenlijk alleen als het ontzettend mooi weer is en je alleen maar met je hoofd in de zon wil en prosseco wil drinken!

Als je de provincie ingaat is er een leuk dorpje Onderdendam en ook daar kun je heerlijk eten in de molen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven