Weekendje Groningen
vrijdag 22 juni 2012 om 20:05
vrijdag 22 juni 2012 om 20:07
vrijdag 22 juni 2012 om 20:09
quote:dreamer schreef op 22 juni 2012 @ 20:01:
[...]
Ja, Folkingestraat was vroeger niet echt een hotspot, maar langzamerhand kwamen er leuke winkeltjes. Tuurlijk was de straat toen ook erg goedkoop. En toen kwam er een brug over het diep bij het Groninger museum en was het ineens dé looproute vanaf het station. Straat is enorm opgeknapt en is nu dé straat van Groningen. Voor mij dan tenminste.
Maar volgens de site www.ilikegroningen.nl ben ik hierin niet alleen! Straat staat in de top 5 van dingen die je moet doen
Synagoge is er nog steeds. Hoerenbuurt ook
Noorderplantsoen is ook de moeite waard.Wat leuk dat dat zo is opgeknapt.
[...]
Ja, Folkingestraat was vroeger niet echt een hotspot, maar langzamerhand kwamen er leuke winkeltjes. Tuurlijk was de straat toen ook erg goedkoop. En toen kwam er een brug over het diep bij het Groninger museum en was het ineens dé looproute vanaf het station. Straat is enorm opgeknapt en is nu dé straat van Groningen. Voor mij dan tenminste.
Maar volgens de site www.ilikegroningen.nl ben ik hierin niet alleen! Straat staat in de top 5 van dingen die je moet doen
Synagoge is er nog steeds. Hoerenbuurt ook
Noorderplantsoen is ook de moeite waard.Wat leuk dat dat zo is opgeknapt.
vrijdag 22 juni 2012 om 20:15
quote:Vilma schreef op 22 juni 2012 @ 20:10:
Ik heb ook héél lang geleden in Groningen gewoond, bij het Noorderplantsoen.
Bestaat Warhol nog?Ik ook bij het Noorderplantsoen en kwam ook vaak in Warhol
Ik heb ook héél lang geleden in Groningen gewoond, bij het Noorderplantsoen.
Bestaat Warhol nog?Ik ook bij het Noorderplantsoen en kwam ook vaak in Warhol
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dreamer schreef op 22 juni 2012 @ 19:44:
[...]
Vooral aanrader in Scheepvaartmuseum is de film, die je gelijk bij de ingang kunt bekijken. Virtueel Groningen van 1470. Dan lijkt het of je door de echte oude stad loopt!
Verder wat Vosje zegt. Leuk Vosje, kom je hier ook vandaan?
Tering! Ik hier vandaan komuh! gelukkig nie! het idee
http://www.youtube.com/watch?v=EiTVjCgOtnQ
[...]
Vooral aanrader in Scheepvaartmuseum is de film, die je gelijk bij de ingang kunt bekijken. Virtueel Groningen van 1470. Dan lijkt het of je door de echte oude stad loopt!
Verder wat Vosje zegt. Leuk Vosje, kom je hier ook vandaan?
Tering! Ik hier vandaan komuh! gelukkig nie! het idee
http://www.youtube.com/watch?v=EiTVjCgOtnQ
vrijdag 22 juni 2012 om 21:32
quote:Vilma schreef op 22 juni 2012 @ 21:27:
[...]
dan moeten we elkaar wel eens ontmoet hebben, of gezien, dat kan niet anders
It's a small world after all In die tijd gingen we van de Warhol naar Koekoek en terug. Als we beneden bij Koekoek zaten gingen we naar de wc bij Warhol
[...]
dan moeten we elkaar wel eens ontmoet hebben, of gezien, dat kan niet anders
It's a small world after all In die tijd gingen we van de Warhol naar Koekoek en terug. Als we beneden bij Koekoek zaten gingen we naar de wc bij Warhol
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 23 juni 2012 om 10:06
zaterdag 23 juni 2012 om 16:43
Zoals al eerder genoemd; als je tijd hebt ga naar Bourtange (in het hoogseizoen is er op zondag vaak kanonschieten, met van die verklede mensen enzo, en 2x per jaar wordt er een hele veldslag nagespeeld.
Bourtange is prima te combineren met Fontana (bronnenbad)
Fontana is een bronnenbad met sauna. Is voor een avondje erg leuk, met sauna erbij kost het wat meer tijd. Maar Bourtange ben je geen uuuuuren aan het wandelen hoor, dus je kunt het prima combineren.
Bourtange is prima te combineren met Fontana (bronnenbad)
Fontana is een bronnenbad met sauna. Is voor een avondje erg leuk, met sauna erbij kost het wat meer tijd. Maar Bourtange ben je geen uuuuuren aan het wandelen hoor, dus je kunt het prima combineren.
zaterdag 23 juni 2012 om 20:28
quote:littlemissvixen schreef op 22 juni 2012 @ 22:26:
@Vilma - Warhol bestaat wéér. Eigenaar heeft een doorstart gemaakt in een nieuw pand (na enige jaren radiostilte). De nieuwe Warhol is gevestigd in de Papengang, groot industrieel pand. Minder 'underground' maar best cool.
maar nu ben ik er vast te oud voor
@Vilma - Warhol bestaat wéér. Eigenaar heeft een doorstart gemaakt in een nieuw pand (na enige jaren radiostilte). De nieuwe Warhol is gevestigd in de Papengang, groot industrieel pand. Minder 'underground' maar best cool.
maar nu ben ik er vast te oud voor