Weekendje weg

12-07-2011 18:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wil graag met vriendinnen en aanhang (14 pers) een weekendje weg (in Nederland, liefst brabant / limburg). We zijn allemaal begin 20. We zoeken dus een accommodatie waarbij in de omgeving ook nog wat te doen is (bv. stappen). Bij het zoeken kom ik vooral accommodaties tegen die 'landelijk en rustig' zijn gelegen: het tegenovergestelde van wat wij zoeken. Heeft er iemand leuke ervaringen / ideeen?

Thanks!
Hotelletje in Maastricht?
Eindhoven? Kun je lekker stappen op stratumseind ( hele lange straat met misschien wel 60 cafe's )
Zit inderdaad in die richting te zoeken, maar het probleem is meer dat leuke accommodatie's onvindbaar zijn.. liefst willen we een huisje oid, ook ivm de prijs omdat sommigen van ons nog 'arme studenten' zijn. Daar ben ik dus vooral naar op zoek! Thanks anyway
Volgens mij zijn er nergens huisjes bij staplocaties. Goedkoop hotel zoeken en taxibusje huren?
Wij zijn met een groepje in dezelfde leeftijdscategorie een tijdje geleden naar de stayokay in noordwijk geweest. Genoeg te doen, goedkoop en reuze gezellig! Je hebt alleen weinig privacy
Er is een Stayokay in/bij Maastricht.

Ik denk dat wat jullie graag willen, een huisje voor 14 personen met stapmogelijkheden dichtbij, erg lastig te vinden zal zijn. Accommodaties zijn vaak kleinschaliger en meer landelijk. En op veel parken weren ze vaak groepen jongeren omdat ze de rust willen waarborgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven