weekje weg, ¤1000 budget
woensdag 16 juni 2010 om 19:19
hallo reizigers!
wij; man, dochter (3) en ik willen graag een weekje op vakantie.
we hadden al een vakantie op het oog, lekker luxe in een all inclusive resort in turkije, maar toen ging de koelkast kapot...
dus ons vakantie budget hebben we moeten aanpassen. jammer, maar ben blij dat we toch nog een weekje weg kunnen.
nu heb ik hetzelfde probleem als een hoop anderen hier, ik zie door de bomen het bos niet meer.
all inclusive naar Turkije lukt niet met dit budget, we zijn gebonden aan het duurste seizoen (week 32/33)
we willen eventueel wel half pension ofzo gaan, maar is het eten in turkije nog zo goedkoop als 5 jaar geleden? toen gingen vriendin en ik elke avond uit eten voor ¤10 pp ongeveer.
of iets helemaal anders, ander land, ander soort vakantie.
wat we willen; liefst zonzeker, zwembad voor de kleine, speeltuin of iets dergelijks.
liefst niet te ver met de auto, manlief heeft geen rijbewijs en ik wil niet een hele dag rijden. zee hoeft niet perse, leuke stad in de buurt is wel leuk.
huisje, hotel, caravan... maakt me niet uit....
wie heeft tips?
widajo
wij; man, dochter (3) en ik willen graag een weekje op vakantie.
we hadden al een vakantie op het oog, lekker luxe in een all inclusive resort in turkije, maar toen ging de koelkast kapot...
dus ons vakantie budget hebben we moeten aanpassen. jammer, maar ben blij dat we toch nog een weekje weg kunnen.
nu heb ik hetzelfde probleem als een hoop anderen hier, ik zie door de bomen het bos niet meer.
all inclusive naar Turkije lukt niet met dit budget, we zijn gebonden aan het duurste seizoen (week 32/33)
we willen eventueel wel half pension ofzo gaan, maar is het eten in turkije nog zo goedkoop als 5 jaar geleden? toen gingen vriendin en ik elke avond uit eten voor ¤10 pp ongeveer.
of iets helemaal anders, ander land, ander soort vakantie.
wat we willen; liefst zonzeker, zwembad voor de kleine, speeltuin of iets dergelijks.
liefst niet te ver met de auto, manlief heeft geen rijbewijs en ik wil niet een hele dag rijden. zee hoeft niet perse, leuke stad in de buurt is wel leuk.
huisje, hotel, caravan... maakt me niet uit....
wie heeft tips?
widajo
woensdag 16 juni 2010 om 19:45
http://zon.sunweb.nl/turk ... 9&airport=&vtype=3#dur-13
Kijk hier eens...appartement Turkije voor 321 euro!
Kijk hier eens...appartement Turkije voor 321 euro!
woensdag 16 juni 2010 om 20:12
woensdag 16 juni 2010 om 20:13
Wij gaan zaterdag naar Turkije. Hebben dit geboekt via boekvandaag.nl hier hebben ze elke dag zon eendaagse aanbieding en zitten nu voor 340 pp all inclusive in turkije! Ik neem ook aan dat je voor je drie jarige dochter niet volle bak hoeft te betalen??
Ik denk dat ik naar een reisbureau zou gaan en je budget en wensen aangeven en kijken wat er is? En anders is die site wat ik net gaf mss nog handig
Ik denk dat ik naar een reisbureau zou gaan en je budget en wensen aangeven en kijken wat er is? En anders is die site wat ik net gaf mss nog handig
woensdag 16 juni 2010 om 21:02
http://vakantie.marktplaa ... all-in-eur-750-00-pw.html
woensdag 16 juni 2010 om 21:26
Ik wil me natuurlijk niet met je financiële huishouding bemoeien, maar als je buffer zo smal is dat een nieuwe koelkast van je vakantiebudget betaald moet, is het dan niet wijzer om dit jaar gewoon niet naar de zon te willen vliegen? Wacht af, als het mooi weer is is je dochter in Nederland minstens zo gelukkig als in Turkije. Leen van iemand een tent/caravan en ga fijn een weekje op de veluwe staan, of aan zee, of op een wad. Hoef jij niet de hele dag te rijden en is makkelijk binnen budget te doen.
woensdag 16 juni 2010 om 21:41
bgb; ik had misschien duidelijker moeten zijn, maar t ging om een inbouw-koelvries combinatie, kostte toch bijna ¤700. en ja, dan kun je in turkije in het hoogseizoen all inclusive...
ikbenanoniem; die mailtjes krijg ik ook, maar had er steeds een verkeerd beeld bij. dacht dat het om aanbiedingen waarbij je meteen op vakantie ging. maar dat is dus niet zo
mimootje; ziet er leuk uit, maar het is wel bijna 1000km rijden, en dat zie ik dus niet zitten....
sassafras; ik ken helaas niemand die in die tijd een tent te leen heeft. bovendien vind ik het weer toch wel belangrijk, het enige wat in NL niet zeker is....
en een huisje huren is ook hardstikke duur, en dan moet je ook nog eten en alles.
busreis?????? ik zal het eens in de groep gooien, maar heb het vaak gedaan en vind het echt vreselijk. dan liever wat dichterbij..
ik ga de andere tips ook nog even bekijken...
leuk dat jullie zo meedenken!!
ikbenanoniem; die mailtjes krijg ik ook, maar had er steeds een verkeerd beeld bij. dacht dat het om aanbiedingen waarbij je meteen op vakantie ging. maar dat is dus niet zo
mimootje; ziet er leuk uit, maar het is wel bijna 1000km rijden, en dat zie ik dus niet zitten....
sassafras; ik ken helaas niemand die in die tijd een tent te leen heeft. bovendien vind ik het weer toch wel belangrijk, het enige wat in NL niet zeker is....
en een huisje huren is ook hardstikke duur, en dan moet je ook nog eten en alles.
busreis?????? ik zal het eens in de groep gooien, maar heb het vaak gedaan en vind het echt vreselijk. dan liever wat dichterbij..
ik ga de andere tips ook nog even bekijken...
leuk dat jullie zo meedenken!!
donderdag 17 juni 2010 om 13:14
donderdag 17 juni 2010 om 13:41
donderdag 17 juni 2010 om 14:32
neele, wij kunnen (wilden) met z´n 3en, voor zo´n ¤1800 (ruim aangehouden) een week all inclusive naar Turkije. geen idee wat voor hotel jij in gedachten hebt wat ¤1300 pp kost....
maar goed, ik ben nog steeds aan het zoeken en ga de tips van Yoogali ook nog ff bekijken. die zien er goed uit!
widajo
maar goed, ik ben nog steeds aan het zoeken en ga de tips van Yoogali ook nog ff bekijken. die zien er goed uit!
widajo
donderdag 17 juni 2010 om 14:38