weekje weg, ¤1000 budget
woensdag 16 juni 2010 om 19:19
hallo reizigers!
wij; man, dochter (3) en ik willen graag een weekje op vakantie.
we hadden al een vakantie op het oog, lekker luxe in een all inclusive resort in turkije, maar toen ging de koelkast kapot...
dus ons vakantie budget hebben we moeten aanpassen. jammer, maar ben blij dat we toch nog een weekje weg kunnen.
nu heb ik hetzelfde probleem als een hoop anderen hier, ik zie door de bomen het bos niet meer.
all inclusive naar Turkije lukt niet met dit budget, we zijn gebonden aan het duurste seizoen (week 32/33)
we willen eventueel wel half pension ofzo gaan, maar is het eten in turkije nog zo goedkoop als 5 jaar geleden? toen gingen vriendin en ik elke avond uit eten voor ¤10 pp ongeveer.
of iets helemaal anders, ander land, ander soort vakantie.
wat we willen; liefst zonzeker, zwembad voor de kleine, speeltuin of iets dergelijks.
liefst niet te ver met de auto, manlief heeft geen rijbewijs en ik wil niet een hele dag rijden. zee hoeft niet perse, leuke stad in de buurt is wel leuk.
huisje, hotel, caravan... maakt me niet uit....
wie heeft tips?
widajo
wij; man, dochter (3) en ik willen graag een weekje op vakantie.
we hadden al een vakantie op het oog, lekker luxe in een all inclusive resort in turkije, maar toen ging de koelkast kapot...
dus ons vakantie budget hebben we moeten aanpassen. jammer, maar ben blij dat we toch nog een weekje weg kunnen.
nu heb ik hetzelfde probleem als een hoop anderen hier, ik zie door de bomen het bos niet meer.
all inclusive naar Turkije lukt niet met dit budget, we zijn gebonden aan het duurste seizoen (week 32/33)
we willen eventueel wel half pension ofzo gaan, maar is het eten in turkije nog zo goedkoop als 5 jaar geleden? toen gingen vriendin en ik elke avond uit eten voor ¤10 pp ongeveer.
of iets helemaal anders, ander land, ander soort vakantie.
wat we willen; liefst zonzeker, zwembad voor de kleine, speeltuin of iets dergelijks.
liefst niet te ver met de auto, manlief heeft geen rijbewijs en ik wil niet een hele dag rijden. zee hoeft niet perse, leuke stad in de buurt is wel leuk.
huisje, hotel, caravan... maakt me niet uit....
wie heeft tips?
widajo
vrijdag 25 juni 2010 om 17:03
Als ik jou was zou ik je wensen lekker naar een reisbureau sturen zodat zij het één en ander voor je kunnen uitzoeken. Als je daar je budget bij aangeeft zullen ze best met iets passend bij je terugkomen. Heb een vriendinnetje met een eigen zaak als je haar mailt weet ik zeker dat je binnen een dag verschillende mogelijkheden ontvangt; carine.heijsteeg(at)personaltouchtravel.nl
Waarom zou je zelf zoveel tijd en energie steken in iets wat je anderen kunt laten uitzoeken )
Succes ermee!!
Waarom zou je zelf zoveel tijd en energie steken in iets wat je anderen kunt laten uitzoeken )
Succes ermee!!
maandag 5 juli 2010 om 14:59
nadat ik vorige week nog 2 uur bij een reisbureau heb gezeten (terwijl het ruim 25 gr was ...), zijn we er dan toch nog uit gekomen.
we gaan een weekje naar zeeland. we huren een huisje (met korting ) en hopen dan natuurlijk op zo'n weertje als vorige week...
iedereen bedankt voor het meedenken!
nu allemaal duimen voor mooi weer voor iedereen die daar van houdt en ook in NL blijft.
widajo
we gaan een weekje naar zeeland. we huren een huisje (met korting ) en hopen dan natuurlijk op zo'n weertje als vorige week...
iedereen bedankt voor het meedenken!
nu allemaal duimen voor mooi weer voor iedereen die daar van houdt en ook in NL blijft.
widajo