Wie heeft er tips voor Girona?

26-11-2012 23:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Woensdag ga ik een paar dagen naar Girona. Vliegtuig en hotel is geboekt. Wie heeft er nog leuke tips? Bijvoorbeeld op het gebied van eten en drinken, leuke winkelstraten, architectuur etc.

Alvast bedankt!
Een tripje naar Figueres en daar de musea bezoeken? Dali heeft er een eigen museum als dat je aanspreekt.

Girona zelf heeft een mooie oude (Joodse) wijk om in rond te slenteren, maar ik was er niet lang.
Pff geluksvogel. Ik was maar wat graag op vakantie geweest nu, maar zit helaas midden in mijn tentamens :(

Veel plezier en geniet er van, wat je ook gaat doen!
@ oogappeltje Ik voel mij inderdaad een geluksvogel!

@ Yetiman Dank voor je idee. Ga het bekijken, klinkt leuk.

Andere tips nog steeds van harte welkom. Ook op gebied van uitgaan.
Hoi, laatste weekend van oktober in Girona geweest, prachtige oude stad, wij waren er maar van vrijdagmiddag tot zondagochtend, maar prima vermaakt. Maak een wandeling over de oude stadsmuren, en dwaal rond in de bovenstraatjes van de oude stad. Bezoek de Kathedraal van binnen. Het is een universiteitsstad dus veel studentent betekent veel horeca. Die zitten er genoeg door de oude binnenstad heen. Ook leuk is het Plaza del Independaci, iedere dag markt en rondom terras aan terras. Geniet van de stad, je voelt aan alles dat de stad veilig en relaxed is.
@katjepat20 Dank voor je tip! We zijn er gisteren en eergisteren geweest en het was inderdaad leuk daar op het plein!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven