Winkelen in Italie
dinsdag 15 oktober 2013 om 09:13
dinsdag 15 oktober 2013 om 09:47
dinsdag 15 oktober 2013 om 10:40
Ga je ook naar Milaan? Daar heb je op dinsdag en op zaterdag een hele leuke markt, waar ik spotgoedkoop vestjes, truien en sjaals heb gekocht van heel mooi materiaal (wol, cashmete, zijde, viscose). En dan dus echt sjaals voor ¤5 en vesten/truien onder de ¤10. Ik zal even op zoeken waar precies, als je er tenminste op een van die dagen bent natuurlijk.,
dinsdag 15 oktober 2013 om 14:24
quote:Biebeliee schreef op 15 oktober 2013 @ 13:45:
Kom je wel in Florence?
Oooh wat een mooie winkels daar. En die etalages *wauw* Ik heb me daar staan vergapen als een klein kind.
(was in een periode dat ik als etaleur werkte, dan kijk je waarschijnlijk anders maar heb er een hoop inspiratie opgedaan)Daar gaan we ook naar toe
Kom je wel in Florence?
Oooh wat een mooie winkels daar. En die etalages *wauw* Ik heb me daar staan vergapen als een klein kind.
(was in een periode dat ik als etaleur werkte, dan kijk je waarschijnlijk anders maar heb er een hoop inspiratie opgedaan)Daar gaan we ook naar toe
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
zondag 20 oktober 2013 om 23:44
maandag 21 oktober 2013 om 12:20
Ik draag een gezonde hollandse maat 40. Ik kan me vooral nog herinneren dat ik nergens in paste. De grootste maat was enigszins goed maar de pasvorm dan weer niet.
Conclusie: ga lekker shoppen voor tassen, schoenen en accessoires. Wat betreft kleding doet NL niet onder voor Italie. Ik vind het altijd een beetje overdreven!
Conclusie: ga lekker shoppen voor tassen, schoenen en accessoires. Wat betreft kleding doet NL niet onder voor Italie. Ik vind het altijd een beetje overdreven!
maandag 21 oktober 2013 om 20:25
Winkelen in Italië is leuk! Mooie leren tassen als je naar Florence en Siena gaat.
Bij de kleding dien je je eigen maat + 2 maten te doen. Ik heb zelf maat 38/40 en daar maat 42/44. Ik heb een Hollandse bouw, maar in de juiste maat past kleding over het algemeen wel.
Sisley en Benetton zijn daar een stuk goedkoper dan hier en de winkels zitten op veel plaatsen. In Italië hebben ze in sommige plaatsen nog een Sephora, vind ik zelf ook leuk.
Heel veel plezier!
Bij de kleding dien je je eigen maat + 2 maten te doen. Ik heb zelf maat 38/40 en daar maat 42/44. Ik heb een Hollandse bouw, maar in de juiste maat past kleding over het algemeen wel.
Sisley en Benetton zijn daar een stuk goedkoper dan hier en de winkels zitten op veel plaatsen. In Italië hebben ze in sommige plaatsen nog een Sephora, vind ik zelf ook leuk.
Heel veel plezier!