Zuid-Dalmatië: Peljesac.
woensdag 10 september 2014 om 11:09
Ja ikke!
Ik ben gek op de Balkan, maar dit is echt een van de mooiste plekken waar ik ben geweest.
Voornamelijk in het allerlaatste dorpje van het schiereiland, Loviste, aan een prachtige baai.
Wij sliepen in een hotelletje (pension Gradina) direct aan het water, waar je ook heerlijk kon eten. De eigenaren waren mensen van daar, die in de winter in Berlijn woonden en werkten.
In het dorpje zijn ook 2 campings die er leuk uitzagen en direct aan het water.
Ik zou er zo graag eens teruggaan...
Ik ben gek op de Balkan, maar dit is echt een van de mooiste plekken waar ik ben geweest.
Voornamelijk in het allerlaatste dorpje van het schiereiland, Loviste, aan een prachtige baai.
Wij sliepen in een hotelletje (pension Gradina) direct aan het water, waar je ook heerlijk kon eten. De eigenaren waren mensen van daar, die in de winter in Berlijn woonden en werkten.
In het dorpje zijn ook 2 campings die er leuk uitzagen en direct aan het water.
Ik zou er zo graag eens teruggaan...
woensdag 10 september 2014 om 23:24
Leuk Toujours. Ik ben er ook al eens geweest maar dat is alweer meer dan 10 jaar geleden, er is vast al weer veel veranderd qua accomodatie. Prachtig is het daar idd. Heb je de jakhalzen daar ook horen huilen s'nachts? Het is de enige plek in Europa waar jakhalzen voorkomen, zo fascinerend vind ik dat.
Ik wil vlg jaar graag weer gaan.
Het pension dat je postte ziet er goed uit!
Ik wil vlg jaar graag weer gaan.
Het pension dat je postte ziet er goed uit!