1e date
woensdag 3 februari 2010 om 21:13
help!!!!
zaterdagavond heb ik een date met een jongen die ik via lexa heb leren kennen!
hij lijkt me erg leuk....alleen heb nog niet gelijk de kriebels, dat hoeft ook niet toch?
alleen nu heb ik de neiging om het af te zeggen omdat ik zo zenuwachtig word van het idee alleen al!
zo onzeker als wat!!
beetje herkenbaar? ik wil natuurlijk wel gewoon heen, maar hoe kom ik wat van die zenuwen af?
hij lijkt me erg leuk....alleen heb nog niet gelijk de kriebels, dat hoeft ook niet toch?
alleen nu heb ik de neiging om het af te zeggen omdat ik zo zenuwachtig word van het idee alleen al!
zo onzeker als wat!!
beetje herkenbaar? ik wil natuurlijk wel gewoon heen, maar hoe kom ik wat van die zenuwen af?
woensdag 3 februari 2010 om 22:00
woensdag 3 februari 2010 om 22:01
quote:Summerdance schreef op 03 februari 2010 @ 21:45:
[...]
LEUK!
Enne...als ie leuk is....kijk hem aan!!!
Ik ben ooit eens op date geweest met een echt hele leuke man
Het enige onhebbelijkheidje was dat hij steeds langs me heen keekHerkenbaar! Heb ik ook gehad, hij keek me pas aan toen ie me naar zich toetrok omdat hij wilde zoenen!
[...]
LEUK!
Enne...als ie leuk is....kijk hem aan!!!
Ik ben ooit eens op date geweest met een echt hele leuke man
Het enige onhebbelijkheidje was dat hij steeds langs me heen keekHerkenbaar! Heb ik ook gehad, hij keek me pas aan toen ie me naar zich toetrok omdat hij wilde zoenen!
woensdag 3 februari 2010 om 22:02
quote:lindaja schreef op 03 februari 2010 @ 22:00:
ja klopt, ik vind hem ook echt leuk!
daarom wil je ook geen flater slaan, maar als ik een beetje nuchter nadenk, heb ik dat gevoel ook wel!!!
haha, ja die verhalen zijn heerlijk....hopelijk hebben jij en ik straks ook zo'n romantisch verhaal!
*gaat duimend haar bedje in*
Dat zou best humor zijn, vieren we dan een geslaagde-dating-party?
ja klopt, ik vind hem ook echt leuk!
daarom wil je ook geen flater slaan, maar als ik een beetje nuchter nadenk, heb ik dat gevoel ook wel!!!
haha, ja die verhalen zijn heerlijk....hopelijk hebben jij en ik straks ook zo'n romantisch verhaal!
*gaat duimend haar bedje in*
Dat zou best humor zijn, vieren we dan een geslaagde-dating-party?
woensdag 3 februari 2010 om 22:12
quote:kiki schreef op 03 februari 2010 @ 22:04:
@Soppie: té lang contact (via mail, telefoon, msn of sms) voordat je gaat daten kan misleidend zijn..ja, dat weet ik. Een beetje jammer dat hij eerst 3 weken op oefening moest en nog ging skiën. Nou ja, ik ben benieuwd, en ik post het hier allemaal wel..
@Soppie: té lang contact (via mail, telefoon, msn of sms) voordat je gaat daten kan misleidend zijn..ja, dat weet ik. Een beetje jammer dat hij eerst 3 weken op oefening moest en nog ging skiën. Nou ja, ik ben benieuwd, en ik post het hier allemaal wel..
woensdag 3 februari 2010 om 22:17
quote:lindaja schreef op 03 februari 2010 @ 21:13:
help!!!!
zo onzeker als wat!!
Ga iets doen waarbij je niet verplicht bent met elkaar stil te zitten en met elkaar te praten. Als er dan niks meer te vertellen is, wordt t knap ongemakkelijk. Ga dus NIET uit eten, iets drinken, of naar de film. Ga naar één of andere tentoonstelling, naar een band kijken, of naar de markt. Iets waarbij je samen bezig bent met iets wat de spanningsboog doorbreekt.
Have fun, iig.
help!!!!
zo onzeker als wat!!
Ga iets doen waarbij je niet verplicht bent met elkaar stil te zitten en met elkaar te praten. Als er dan niks meer te vertellen is, wordt t knap ongemakkelijk. Ga dus NIET uit eten, iets drinken, of naar de film. Ga naar één of andere tentoonstelling, naar een band kijken, of naar de markt. Iets waarbij je samen bezig bent met iets wat de spanningsboog doorbreekt.
Have fun, iig.
woensdag 3 februari 2010 om 22:28
Ik zie mezelf nog zitten in de auto op weg naar mijn derde 'eerste date'. Eerste 'eerste date' was erg leuk, maar bloedde gauw dood, tweede 'eerste date' was helemaal niets. En met de derde dame had ik al een poosje mailcontact en dat liep heel erg goed.
Maar ik dwaal of, ik zat dus in de auto en had echt het gevoel: "Gozer1967, dit is niet gezond meer, zo spannend, hier moest je maar eens mee kappen". Tien minuten later zag ik haar. Laat alle cliché's er maar op los: beierende kerkklokken, vlinders overal, je snapt het wel. We zijn nu een jaar verder en heel gelukkig met elkaar.
TO: Heel herkenbaar die zenuwen van je, daar doe je niet zoveel aan. Gewoon daten en dan zie je wel.
Maar ik dwaal of, ik zat dus in de auto en had echt het gevoel: "Gozer1967, dit is niet gezond meer, zo spannend, hier moest je maar eens mee kappen". Tien minuten later zag ik haar. Laat alle cliché's er maar op los: beierende kerkklokken, vlinders overal, je snapt het wel. We zijn nu een jaar verder en heel gelukkig met elkaar.
TO: Heel herkenbaar die zenuwen van je, daar doe je niet zoveel aan. Gewoon daten en dan zie je wel.
zondag 7 februari 2010 om 12:34
@Gozer1967:
was erg zenuwachtig hoor!!!
maar ik heb de date gehad!!!
we hebben iets gedronken en het was gezellig.
maar ik wist wel gelijk dat ik het hierbij zou laten.
maar ondanks dat heb ik er toch een leuke avond aan over gehouden!!
@summerdance :
ik moest gelijk aan jou'n verhaal denken, want hij keek mij niet aan! constant draaide zijn ogen weg en dan vertelde hij iets over zichzelf en dan was het net of die tegen zichzelf praatte want dan keek hij de hele tijd naar z'n glas.
misschien de zenuwen ofzo. maar was erg irritant!!!
@summerdance :
ik moest gelijk aan jou'n verhaal denken, want hij keek mij niet aan! constant draaide zijn ogen weg en dan vertelde hij iets over zichzelf en dan was het net of die tegen zichzelf praatte want dan keek hij de hele tijd naar z'n glas.
maandag 8 februari 2010 om 18:31
quote:lindaja schreef op 07 februari 2010 @ 12:34:
@Gozer1967:
@summerdance :
Whoehahahhaa.......naar is dat hè, als ze je niet aankijken
Maar de kop is eraf....je kan los in datingland!
Was het net zo eng als dat je dacht of viel het mee?
Zijn jullie trouwens nog gaan eten, of heb je het bij het drankje gehouden?
@Gozer1967:
@summerdance :
Whoehahahhaa.......naar is dat hè, als ze je niet aankijken
Maar de kop is eraf....je kan los in datingland!
Was het net zo eng als dat je dacht of viel het mee?
Zijn jullie trouwens nog gaan eten, of heb je het bij het drankje gehouden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 8 februari 2010 om 21:30
was wel eng, maar niet zo eng als ik dacht hoor, viel wel mee!
ik kan helemaal los! hahaha
we zijn niet wezen eten, maar hebben gewoon allerlei hapjes enzo bij het drinken gehad, wel een poosje gezeten dus!!
als ik HEM gevonden heb laat ik het weten...hihi.
@emaille, nee maar heb wel wat vriendinnen ingelicht, voor het geval dat! haha.
ik kan helemaal los! hahaha
we zijn niet wezen eten, maar hebben gewoon allerlei hapjes enzo bij het drinken gehad, wel een poosje gezeten dus!!
als ik HEM gevonden heb laat ik het weten...hihi.
@emaille, nee maar heb wel wat vriendinnen ingelicht, voor het geval dat! haha.