35 en nog nooit een relatie gehad.

26-05-2007 17:29 434 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 35 en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik ben weleens verliefd geweest maar heb nooit echt een vriend gehad. Mannen zagen mij meer als een soort maatje waar je mee kon lachen of met wie ze moesten omgaan om zo tot mijn altijd mooiere vriendinnen te komen. Daarbij komt dat ik mezelf heel lang niet de moeite waard heb gevonden maar daar wordt al  aan gewerkt. Ik probeer van mezelf te houden en zeg tegen mezelf dat ik goed ben zoals ik ben en soms lukt dat ook wel maar er zijn van die momenten zoals gisteren, ik liep te wandelen en voelde me goed en ineens kwam ik een  vriendin tegen met haar kind en ik voelde me zoooo mislukt. waarom kan iedereen iemand vinden ook al is het niet voor altijd maar ik zou ook zo graag het samengevoel eens willen hebben. Ik schrijf dit omdat ik dit nog nooit heb verteld, ik kom ook over als een spontaan gezellig iemand,en niemand weet hoe ik me echt voel want ik schaam me zo en de laatste tijd krijg ik steeds meer het gevoel dat ik mislukt ben.

Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar ik wou het zo graag eens van me afschrijven.
dubbel
anoniem_379598 wijzigde dit bericht op 02-06-2019 04:04
96.08% gewijzigd
dubbel
phantast schreef:
02-06-2019 01:25
Ja inderdaad, ik heb eigenlijk alleen maar oppervlakkige contacten gehad. Nooit echt vrienden laat staan vrouwelijke contacten. Ik heb zelfs nooit een normaal onschuldig gesprek gehad met vrouwelijke leeftijdsgenoten.
Maar ik voel mij ook geen menselijk wezen omdat ik ook niet meer in staat bent om emoties te ervaren.

Wat honden betreft, Honden zijn als de dood voor mij, schijnt dat ze mijn intense haat kunnen aanvoelen werd mij verteld. Ik vind honden geweldig maar ze kunnen mijn woede en energie aanvoelen waardoor ik ze nooit kan aanhalen. Maar ik ben dan ook een echte vrouwenhater geworden en die aura draag ik de hele dag met me mee. Vooral als ik een aantrekkelijke vrouw zie lopen dan komt er een vorm van woede bij mij naar boven. Soms denk ik dat het misschien beter is dat ik nooit seks heb, want de vrouw met wie ik dat zou hebben daar zou ik weinig van overlaten want ik zou al mijn woede op haar projecteren.
Soms voel ik mij als een psychopaat die dat niet is van nature maar zo is gecreëerd door de systematische pesterijen aan de andere kant denk ik dat niet iedereen de is gepest veranderd in een psychopaat die wraak wil nemen op een heel geslacht. Misschien ben ik een combinatie van beide.
Ik kan mijzelf ook nergens uiten, ik heb geen mensen bij wie ik mij kan uiten, nooit gehad ook. Huilen zou misschien een grote opluchting kunnen zijn want dat is ook een beetje alles eruit gooien in plaats daarvan zijn mijn ogen kurkdroog.
Dit klinkt echt niet goed en eng ook.. ik zou echt hulp gaan zoeken bij een psycholoog en aan jezelf werken gaan werken.
Miss-Pippilotta schreef:
02-06-2019 09:12
Dit klinkt echt niet goed en eng ook.. ik zou echt hulp gaan zoeken bij een psycholoog en aan jezelf werken gaan werken.
Heb ik al meerdere malen geprobeerd maar ik word niet echt begrepen. Hulp is niet echt een optie voor mij. Ik haat vrouwen en ik denk dat dat zo blijft voor de rest van mijn leven. Ik haat het ook dat ik hetero ben, het liefst zal ik dat gevoel willen uitschakelen. Het is alleen maar een vervelend gevoel als je toch geen kans maakt. Ik zal echt niet weten hoe een man die er ook niet fantastisch uitziet toch iemand kan treffen, zal wel een kwestie van geluk zijn.
Verbinder schreef:
26-03-2019 04:20
Bedoelt voor Phantast:
Uiteindelijk zijn je eigen denkwijzen hetgene die je het meest tegenwerken.
Die je vijand zijn.
Want van binnen in je zit er een enorm sterk iets wat een eigen identiteit heeft.
Ik denk dat je er goed aan doet om naar een psychiater te gaan zodat deze medicijnen kan voorschrijven. Ik weet dat ik geen medisch advies mag geven en wil in zijn algemeenheid zeggen dat medicijnen een boel kunnen doen.
Ook om het geheel leefbaar te maken.
Ook al voel je je niet ‘geschikt’ om te integreren in de maatschappij, als je minder last hebt van de scherpte van jouw denken wordt het voor jou misschien toch wat makkelijker.
Je hebt nog een hoop jaren te gaan en dan is het wel fijn als dat wat makkelijker verloopt.

Je zegt dat je geen idee hebt wat je nog kan ondernemen.
Dan haal ik toch mijn eigen stukje nog aan, zie hierboven.
phantast schreef:
02-06-2019 23:19
Heb ik al meerdere malen geprobeerd maar ik word niet echt begrepen. Hulp is niet echt een optie voor mij. Ik haat vrouwen en ik denk dat dat zo blijft voor de rest van mijn leven. Ik haat het ook dat ik hetero ben, het liefst zal ik dat gevoel willen uitschakelen. Het is alleen maar een vervelend gevoel als je toch geen kans maakt. Ik zal echt niet weten hoe een man die er ook niet fantastisch uitziet toch iemand kan treffen, zal wel een kwestie van geluk zijn.
Ken je de youtuber ContraPoints? Die heeft een heel goed filmpje over incels. Ik neem aan dat je die term kent? Je gevoelens die je beschrijft komen daar enorm mee overeen namelijk.

https://youtu.be/fD2briZ6fB0

Ik zat trouwens laatst 'my 600lb life' te kijken, mensen die meer dan 270 kilo wegen en niet hun bed uit kunnen komen. En die kunnen dus ook een relatie krijgen? Ik zat met open mond! maar kennelijk zijn er heel veel dekseltjes voor allerlei potjes, zolang de potjes maar niet weggestopt en vies in een donker kastje staan maar zichzelf een beetje proberen te 'verkopen'...
@phantast: herinner je van mijn aanbod! Ik verzoek je om contact op te nemen.

Als een paar coaches/therapeuten je tot nu toe niet konden helpen is dat bewijs dat niemand je kan helpen?

Welke coachingstechnieken zijn er al wel geprobeerd en welke nog niet?

Wat maakt jou zo uniek dat je denkt dat je niet geholpen kan worden?
inkijk74 schreef:
04-06-2019 22:10
@phantast: herinner je van mijn aanbod! Ik verzoek je om contact op te nemen.

Als een paar coaches/therapeuten je tot nu toe niet konden helpen is dat bewijs dat niemand je kan helpen?

Welke coachingstechnieken zijn er al wel geprobeerd en welke nog niet?

Wat maakt jou zo uniek dat je denkt dat je niet geholpen kan worden?
Ja, het moest er maar eens van komen, ik ben helemaal in mezelf gekeerd, mijn wereld speelt vooral af in mijn hoofd en tussen 4 muren wat het ook lastiger maakt om initiatief te nemen. De dagen dat ik mij slecht voel is sterk in de meerderheid ten opzichte van de goede dagen wat het ook gewoon moeilijker maakt. Het voelt wel alsof niemand mij kan helpen, af en toe denk ik dat ik aan iets lijd waar nog geen benaming voor is. Ik voel mij vaak de hele dag slecht, ik voel mij als een gedrocht en dit is een statische overtuiging.
Ik zal wel eens met jou willen afspreken, geef maar een datum als jij ook wil en kan.
phantast schreef:
02-06-2019 23:19
Dat kan ook voor vrouwen gelden. Een jeugdvriendin van me heeft flink overgewicht. Toch heeft ze de ene relatie na de andere. Woonde op haar 18e al samen. Ze gaat nu voor de 4e keer samenwonen. Elke keer vind ze weer iemand. Ik heb haar gevraagd hoe ze dat doet. Volgens haar ontstaat dat gewoon. Dan heeft ze denk ik gewoon geluk. Hoewel, het is elke keer maar voor hooguit 4 jaar. Of je daar nou gelukkiger van wordt.
hondenmens schreef:
09-06-2019 23:14
Dat kan ook voor vrouwen gelden. Een jeugdvriendin van me heeft flink overgewicht. Toch heeft ze de ene relatie na de andere. Woonde op haar 18e al samen. Ze gaat nu voor de 4e keer samenwonen. Elke keer vind ze weer iemand. Ik heb haar gevraagd hoe ze dat doet. Volgens haar ontstaat dat gewoon. Dan heeft ze denk ik gewoon geluk. Hoewel, het is elke keer maar voor hooguit 4 jaar. Of je daar nou gelukkiger van wordt.
Misschien heeft ze haar gezicht mee dat kan ook veel compenseren geloof ik. Maar het klopt wat je zegt, in mijn omgeving ontstond ook de ene na de andere relatie. Ik zie bij mijzelf totaal niet ontstaan wat bij anderen wel gebeurd. En veel relaties eindigen volgens tegenwoordig ook na een aantal jaar. Ik ben nu 35 jaar en ik heb nog nooit een date gehad, zelfs geen onschuldige conversatie, ik zie geen enkele reden om te twijfelen over mezelf. Waarom zou het niet waar kunnen zijn hoe ik over mezelf denk als ik inmiddels 35 jaar oud ben en het tegendeel is nooit bewezen? Vooralsnog ben ik juist alleen maar bevestiging gewend van vrouwen, zij denken hetzelfde over mij zoals ik het zelf ook zie, het komt van beide kanten.
@phantast: stuur mij een e-mail met een telefoon nummer dan kunnen we een afspraak maken.

Let op: Als je één keer de stap gezet hebt is er geen weg meer terug.
anoniem_211807 wijzigde dit bericht op 10-06-2019 05:25
7.05% gewijzigd
@hondenmens: ik zou jou ook willen coachen, maar de vraag is wel hoe zuiver mijn intensies zijn bij jou. Ik ben nog steeds vrijgezel en op zoek.
inkijk74 schreef:
10-06-2019 05:23
@hondenmens: ik zou jou ook willen coachen, maar de vraag is wel hoe zuiver mijn intensies zijn bij jou. Ik ben nog steeds vrijgezel en op zoek.
Als je een echte professional bent (en je professioneel gedraagt) zouden je intenties sowieso zuiver zijn...

Ik vond het in eerste instantie tof dat je je hulp aanbood aan TO, maar bovenstaande komt super onprofessioneel en twijfelachtig over.

Los daarvan hoop ik dat TO naar een ervaren en professionele therapeut op zoek gaat.
Je bent pas 35, je hebt als het goed is nog een heel leven voor je. Daar is met hulp echt wel veel meer van te maken dan hoe je je leven nu ervaart.

Maar dat zal niet makkelijk zijn. "Veilige ellende" (mijn leven is klote, niemand moet mij etc) is vaak "makkelijk". Dan hoef je niets te veranderen. En kun je jezelf de put in blijven denken, alles en iedereen de schuld geven en hoef je niet naar je eigen aandeel te kijken.
Je weet wat je hebt zeg maar en je weet niet wat je krijgt.

Als je in therapie gaat zul je naar jezelf moeten kijken. En dat kan onprettig en moeilijk zijn.

Is dat de reden dat je niet in therapie wil(de)?

En zo nee, wat is dan de reden dat je niet in therapie wil?
phantast schreef:
10-06-2019 02:53
Misschien heeft ze haar gezicht mee dat kan ook veel compenseren geloof ik. Maar het klopt wat je zegt, in mijn omgeving ontstond ook de ene na de andere relatie. Ik zie bij mijzelf totaal niet ontstaan wat bij anderen wel gebeurd. En veel relaties eindigen volgens tegenwoordig ook na een aantal jaar. Ik ben nu 35 jaar en ik heb nog nooit een date gehad, zelfs geen onschuldige conversatie, ik zie geen enkele reden om te twijfelen over mezelf. Waarom zou het niet waar kunnen zijn hoe ik over mezelf denk als ik inmiddels 35 jaar oud ben en het tegendeel is nooit bewezen? Vooralsnog ben ik juist alleen maar bevestiging gewend van vrouwen, zij denken hetzelfde over mij zoals ik het zelf ook zie, het komt van beide kanten.
Ze is ook vriendelijk. Mijn moeder zei en zegt soms dat ik nors kijk en stug overkom op vreemde mensen. Ik maak niet makkelijk contact. Ze denkt dat dat naast geluk hebben, ook meespeelt. Toch ken ik verschillende krengerige vrouwen die al jaren relatie hebben. En mensen die wel een vlotte babbel en ook (bijna) heel hun leven vrijgezel zijn.
eva333 schreef:
10-06-2019 09:52
Als je een echte professional bent (en je professioneel gedraagt) zouden je intenties sowieso zuiver zijn...

Ik vond het in eerste instantie tof dat je je hulp aanbood aan TO, maar bovenstaande komt super onprofessioneel en twijfelachtig over.

Los daarvan hoop ik dat TO naar een ervaren en professionele therapeut op zoek gaat.
Je bent pas 35, je hebt als het goed is nog een heel leven voor je. Daar is met hulp echt wel veel meer van te maken dan hoe je je leven nu ervaart.

Maar dat zal niet makkelijk zijn. "Veilige ellende" (mijn leven is klote, niemand moet mij etc) is vaak "makkelijk". Dan hoef je niets te veranderen. En kun je jezelf de put in blijven denken, alles en iedereen de schuld geven en hoef je niet naar je eigen aandeel te kijken.
Je weet wat je hebt zeg maar en je weet niet wat je krijgt.

Als je in therapie gaat zul je naar jezelf moeten kijken. En dat kan onprettig en moeilijk zijn.

Is dat de reden dat je niet in therapie wil(de)?

En zo nee, wat is dan de reden dat je niet in therapie wil?
To is inmiddels bijna 50, er kan van alles gebeurd zijn in die tussentijd, helaas ben ik bang dat we geen update gaan zien hier. Als je mij bedoelt, ik ben wel 35 jaar.
hondenmens schreef:

Of misschien is het hebben van overgewicht een stuk minder erg dan het hebben van mentale issues?
Ik denk zal eens kijken hoe het hier is, maar alles nog hetzelfde. Phantast zit nog lekker in de slachtofferrol en kan blijkbaar 0 moeite opbrengen om zich ook ooit maar te interesseren voor een ander. Alle posts van hem gaan over zichzelf. Weleens bij stilgestaan dat niemand iemand wil die alleen maar (negatief) met zichzelf bezig is?

sommige mensen zijn toxic
honingbijtje schreef:
03-06-2019 13:49
Ken je de youtuber ContraPoints? Die heeft een heel goed filmpje over incels. Ik neem aan dat je die term kent? Je gevoelens die je beschrijft komen daar enorm mee overeen namelijk.

https://youtu.be/fD2briZ6fB0

Goed filmpje.
phantast schreef:
09-06-2019 21:51
Ja, het moest er maar eens van komen, ........
Mooi dat je de stap zet.
.
Ik zal wel eens met jou willen afspreken, geef maar een datum als jij ook wil en kan.
Ik wil en ik kan o.a. de volgende data:
zaterdag 15-6-19
zondag 16-6-19
zondag 23-6-19

Mocht één van deze data jou niet passen dan kijken we verder.
anoniem_211807 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 12:44
8.82% gewijzigd
chocolol schreef:
11-06-2019 01:40
Of misschien is het hebben van overgewicht een stuk minder erg dan het hebben van mentale issues?
Er zijn toch zat mensen die overgewicht onaantrekkelijk vinden. Maar ze heeft ook mentale issues. Ze heeft net als ik bij een Sociale Werkplaats gewerkt. Daarna op een postkamer. En nu gaat ze bij een andere Sociale Werkplaats werken. Ze zegt erg onzeker te zijn en faalangst te hebben. Bij zo'n bedrijf kom je niet zomaar. Dan moet er echt iets met je aan de hand zijn. Al lijkt me alleen "erg onzeker en faalangst" niet genoeg daarvoor. Of het gaat verder dan dat, maar is dat nooit onderzocht.
hondenmens schreef:
11-06-2019 12:14
Er zijn toch zat mensen die overgewicht onaantrekkelijk vinden. Maar ze heeft ook mentale issues. Ze heeft net als ik bij een Sociale Werkplaats gewerkt. Daarna op een postkamer. En nu gaat ze bij een andere Sociale Werkplaats werken. Ze zegt erg onzeker te zijn en faalangst te hebben. Bij zo'n bedrijf kom je niet zomaar. Dan moet er echt iets met je aan de hand zijn. Al lijkt me alleen "erg onzeker en faalangst" niet genoeg daarvoor. Of het gaat verder dan dat, maar is dat nooit onderzocht.

Wat wil je hiermee? Haar negatieve punten benadrukken maakt jouw geen leuker mens hoor. Ja ze zal net als iedereen leuke en minder leuke kanten hebben, maar dat betekent niet dat het vinden van een partner "geluk" is zoals jij noemt omdat ze dik is. Er speelt veel meer mee.
chocolol schreef:
11-06-2019 01:40
Waarom is dat minder erg? Dan bedoel ik niet een beetje mollig, maar ongezond overgewicht. Er zijn mensen met ongezond overgewicht én een relatie. En mensen met psychische stoornissen én een relatie. Het kan dus wel.
hondenmens schreef:
bij 4x is het geen kwestie van geluk meer. Lees eens in het topic over sexualiseren. Veel vrouwen wordt te pas en te onpas aangesproken door mannen. ongeacht gewicht of leeftijd. Jouw vriendin heeft dan blijkbaar de lat minder hoog liggen.

Ik kan me voorstellen dat een nors uiterlijk niet helpt. Ik heb dat zelf ook, maar zelfs dan signaleren genoeg vrouwen (in mijn geval) nog echt wel dat ze interesse hebben, alleen nemen ze zelden initiatief, en begrijpelijk.

Overigens is het krijgen van een relatie een stuk eenvoudiger dan er eentje voor de lange termijn houden.
Misschien dat de 4 jaar aangeeft dat de lat iets te laag ligt of dat ze te weinig aandacht besteedt aan het feit of iemand ook wel echt past.
@hondenmens: Ik ben een laatbloeier.

Ik ben nu 45 en ik had op mijn 43ste voor het eerst een relatie. Hoewel ik op dit moment geen relatie heb weet ik dat het goed komt. Nee, het is al goed.

Als ik op mijn 35ste al een relatie gehad had dan was ik misschien gesetteld geweest, maar dan had ik ook heel veel dingen niet gedaan en meegemaakt die ik nu wel heb kunnen ervaren.
hondenmens schreef:
11-06-2019 13:23
Waarom is dat minder erg? Dan bedoel ik niet een beetje mollig, maar ongezond overgewicht. Er zijn mensen met ongezond overgewicht én een relatie. En mensen met psychische stoornissen én een relatie. Het kan dus wel.

Jij denkt ik probeer eerst haar onderuit te halen en als dat niet lukt dan gooi je het over een andere boeg? Ik zeg niet dat het minder erg is, ik vraag iets. Verder gebruik ik het woord 'misschien' om aan te geven dat het niet alleen om haar gewicht draait maar dat het van alles kan zijn wat invloed heeft op of je wel of geen relatie kan vinden. Jij zegt dat zij een relatie heeft omdat ze "geluk" heeft, ik vind dat nogal makkelijk afschuiven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven