37jarige man, advies gevraagd

woensdag 17 mei 2017 om 16:01
Natuurlijk niet, dat is absurd.
Je gelooft niet dat je gewild bent, dat had ik ook. Limiting belief!
Daarover zijn we het eens!
ooitverlegen wijzigde dit bericht op 17-05-2017 16:03
0.00% gewijzigd
woensdag 17 mei 2017 om 16:02
Is die forummer weg dan?Nicotientje schreef: ↑17-05-2017 15:58Er was een forummer hier die wel erg volhardend was in excuses en smoezen, jullie wezen hem daar fijntjes op.
Maar ik vind jullie ook nogal euh.....volhardend hier. Je kan ook iedere smile stuk analyseren hè?!
Ik verval in een oud patroon, I know.

woensdag 17 mei 2017 om 16:11

woensdag 17 mei 2017 om 16:42
Dat is toch allemaal een heel langzaam proces. Zo langzaam dat je de vooruitgang niet echt merkt. Totdat er iets gebeurt, in een stap zeg maar, dat je niet verwacht. Terugblikkend zie ik een wereld van verschil maar dan gaat het over heel veel jaren. Is bij mijn vrouw trouwens ook gebeurd want we hadden nogal sterke overeenkomsten (dit is gelijk een tip).
Ik denk dat een aantal mannen hier maar vooral in een ander topic tegen een enorme berg aankijken. Goed dat jij niet teveel last hebt van dat eindresultaat gerichte denken.
Ik denk dat een aantal mannen hier maar vooral in een ander topic tegen een enorme berg aankijken. Goed dat jij niet teveel last hebt van dat eindresultaat gerichte denken.

woensdag 17 mei 2017 om 16:50
Ja precies, het gaat heel langzaam, tot je opeens denkt: Verrek.
Als ik kijk naar hoe ik tien jaar terug was, en nu, is het echt een heel groot verschil.
Maar je moet inderdaad steeds aan die tussenstappen denken. En daar ook trots op zijn als het lukt.
Sommige mannen hier zien alleen dat eindresultaat.
En natuurlijk lijkt dat dan een enorme berg om dat te bereiken.
Maar je hebt gewoon echt die tussenstappen nodig.
Ik kon ook niet in 1 keer van hoe ik tien jaar geleden was naar hoe ik nu was springen.
Daarvoor heb ik dagelijks interactie momenten met vrouwen gehad.
En ja, dat is als vrouw makkelijker om te bereiken omdat de meeste vrouwen het niet gelijk opvatten als flirten als ik dat doe.
Maar het mooie is: Ik bedoel het ook meestal niet als flirten.
Ik val echt niet op iedere vrouw.
Als ik kijk naar hoe ik tien jaar terug was, en nu, is het echt een heel groot verschil.
Maar je moet inderdaad steeds aan die tussenstappen denken. En daar ook trots op zijn als het lukt.
Sommige mannen hier zien alleen dat eindresultaat.
En natuurlijk lijkt dat dan een enorme berg om dat te bereiken.
Maar je hebt gewoon echt die tussenstappen nodig.
Ik kon ook niet in 1 keer van hoe ik tien jaar geleden was naar hoe ik nu was springen.
Daarvoor heb ik dagelijks interactie momenten met vrouwen gehad.
En ja, dat is als vrouw makkelijker om te bereiken omdat de meeste vrouwen het niet gelijk opvatten als flirten als ik dat doe.
Maar het mooie is: Ik bedoel het ook meestal niet als flirten.
Ik val echt niet op iedere vrouw.
woensdag 17 mei 2017 om 17:01
Die tussenstappen herkennen en jezelf voor waarderen is heel goed!
Maar wat je nu beschrijft is brede sociale ontwikkeling of ook met romantische/ intieme tussenstappen?
Ik vraag me af of je die tussenstappen over kunt slaan om na tig jaar in 1 keer in een relatie te komen. Ik had altijd zo'n idee om in 1 keer de vrouw van mijn leven te vinden.
Uiteraard val je niet op iedere vrouw, dan krijg je heel andere problemen.
Maar wat je nu beschrijft is brede sociale ontwikkeling of ook met romantische/ intieme tussenstappen?
Ik vraag me af of je die tussenstappen over kunt slaan om na tig jaar in 1 keer in een relatie te komen. Ik had altijd zo'n idee om in 1 keer de vrouw van mijn leven te vinden.
Uiteraard val je niet op iedere vrouw, dan krijg je heel andere problemen.

woensdag 17 mei 2017 om 17:40
Beiden, de vaardigheden zijn toepasbaar voor beiden en de intentie voor de tussenstappen is wisselend; de ene keer spreek ik een vrouw aan om te flirten, de andere keer gewoon voor de gezelligheid. Omdat ik zelf vrouw ben, zijn zowel vriendschappen als romantiek met vrouwen. Maar in een gewone vriendin zoek ik (deels) andere eigenschappen dan in romantische vriendinnen.ooitverlegen schreef: ↑17-05-2017 17:01Maar wat je nu beschrijft is brede sociale ontwikkeling of ook met romantische/ intieme tussenstappen?

woensdag 17 mei 2017 om 17:41
Nee, ik denk niet dat je die tussenstappen dan werkelijk kunt overslaan. Het lijkt misschien wel zo, omdat je dan 'binnen' bent, maar ook binnen een relatie heb je bepaalde vaardigheden nodig die je toch ergens geoefend zal moeten hebben.ooitverlegen schreef: ↑17-05-2017 17:01Ik vraag me af of je die tussenstappen over kunt slaan om na tig jaar in 1 keer in een relatie te komen. Ik had altijd zo'n idee om in 1 keer de vrouw van mijn leven te vinden.

woensdag 17 mei 2017 om 17:54
Ja, die zijn in elkaar overvloeiend, en dat kan heel ingewikkeld zijn omdat in mijn geval ik in beide 'werelden' met vrouwen te maken heb, en soms is het bij een vrouw verdraaid lastig te achterhalen of ze met me flirt of gewoon haar genegenheid toont. Dat verschil is soms zo subtiel, dat het nauwelijks waarneembaar is.
woensdag 17 mei 2017 om 18:30
@Dina80: super dat je verlangen uitspreek en ook goed dat je aan het oefenen bent. Ik denk dat je een leuke vrouw vindt waarmee je een fijne relatie op gaat bouwen.
Heb ik tips? Niet echt. Meer lotgenoten leren kennen (voor jou: andere vrouwen die het ook lastig vinden om een vrouw te vinden) helpt. Tenminste daar heb ik veel aan gehad.
Heb ik tips? Niet echt. Meer lotgenoten leren kennen (voor jou: andere vrouwen die het ook lastig vinden om een vrouw te vinden) helpt. Tenminste daar heb ik veel aan gehad.

donderdag 18 mei 2017 om 16:49