37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.



Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Een nieuw, fris topic. Fijn!
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
25-05-2017 20:23
Mensen, we naderen de 3000 posts. De magische bovengrens die Viva hanteert. Een nieuw topic?
Voortbordurend op het oorspronkelijke topic van justme, kan dat zonder zijn inbreng? Of een heel nieuwe dan?
Nieuwe, want dit topic gaat toch allang niet meer over alleen hem.
Dus met ook een andere, meer algemene, titel.
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
25-05-2017 20:31
Voortbordurend op het oorspronkelijke topic van justme, kan dat zonder zijn inbreng? Of een heel nieuwe dan?
We kunnen niet zomaar een "37 jarige man, advies gevraagd deel 2" openen, zonder dat Justme het goed vindt.
Misschien een nieuw topic met vergelijkbare insteek "Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad"?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dat hoeft ook niet want dit topic gaat allang niet meer over alleen hem.
Dus inderdaad een topic met zo'n soort titel.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
25-05-2017 20:35
We kunnen niet zomaar een "37 jarige man, advies gevraagd deel 2" openen, zonder dat Justme het goed vindt.
Misschien een nieuw topic met vergelijkbare insteek "Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad"?
Dat is inderdaad terecht. Dan een nieuw topic. Moet er in de topictitel nog een verwijzing naar leeftijd of het probleem dat ermee is?
Nee.
Die titel van Tonkje was goed, het moet niet te lang
Dat van die leeftijd en problemen etc. kan in de OP.
Wie gaat het doen, voordat er dadelijk drie dezelfde topics staan?
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
25-05-2017 20:43
Dat van die leeftijd en problemen etc. kan in de OP.
Ja dat is ook beter. Dus de titel kan simpelweg nog nooit een relatie gehad worden, eventueel nog het woord serieuze erbij?

Ik mag hem eigenlijk niet openen, jij Dina80 of Jonas?
Als Jonas het doet begrijpt niemand het doel van het topic. :P
;)
Grapje, Jonas. Toch niet erg hoop ik?
Oke, ik wil hem wel openen, maar kunnen jullie me dan wel even helpen met de OP?
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
25-05-2017 20:49
Als Jonas het doet begrijpt niemand het doel van het topic. :P
;)
Dat is wel weer grappig. Leest hij nog mee nu eigenlijk? Ik had je al eerder een eigen topic aangeraden dus...
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
25-05-2017 20:51
Oke, ik wil hem wel openen, maar kunnen jullie me dan wel even helpen met de OP?
Super! Gooi je gevoelens en struggles eruit zou ik zeggen.
Let op: Ik wil niet dat het MIJN topic word. Maar een topic dat voortborduurt op dit topic, en ik wil dat ook in de OP duidelijk maken.
Dus kunnen jullie me even helpen, ik heb het veld voor een nieuw topic al geopend.
Alle reacties Link kopieren
Heb je beide topics in een tabblad staan nu? Prima, een algemeen topic voor dit onderwerp. Heb je nog geen ruwe opzet voor de OP?
Ik heb zowel dit topic als het veld voor het nieuwe in ene tab staan inderdaad. Ik heb nog geen opzet. Ff denken.
"Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op, sommige...


Het is niet mijn beste proza-avond, kom op, help nou ff, man. ;)
Alle reacties Link kopieren
Oke, een idee: Naar aanleiding van > oude titel van dit topic < een vervolgtopic voor mensen die nog nooit een (serieuze) relatie hebben gehad en bijzondere? moeilijkheden ervaren deze te aan te gaan.
"Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op, sommige mensen hunkeren naar warmte, maar verblijven in de kou.
Het is niet altijd makkelijk om altijd maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt, een heilige graal. Praat hier mee over het verdriet, de eenzaamheid, maar vooral over wat jij doet om dit te doorbreken, hoe oefen je, wissel tips met elkaar uit."
laten we het oude topic er verder buiten houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven