37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Iets als "In 2011 opende justme_37 een topic waarin hij advies vroeg van het forum omdat hij nog nooit een relatie had gehad. Het topic werd een forum op zich voor anderen met hetzelfde probleem en raakte vol. Daarom dit nieuwe topic waarin we verder praten over problemen met daten, relaties aangaan en/of nog maagd zijn." En dan een link erbij naar dit topic?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dina80 schreef:
25-05-2017 21:02
"Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op, sommige...mensen ervaren grote moeilijkheden/ obstakels? deze wens te vervullen???

Het is niet mijn beste proza-avond, kom op, help nou ff, man. ;)
Leuk! Je hebt een heel andere stijl, is mijn toevoeging een beetje in lijn met jouw voorzet?
plaatje erbij:
Afbeelding
tonkje schreef:
25-05-2017 21:06
Iets als "In 2011 opende justme_37 een topic waarin hij advies vroeg van het forum omdat hij nog nooit een relatie had gehad. Het topic werd een forum op zich voor anderen met hetzelfde probleem en raakte vol. Daarom dit nieuwe topic waarin we verder praten over problemen met daten, relaties aangaan en/of nog maagd zijn." En dan een link erbij naar dit topic?
Dat kan ook, heel strak en duidelijk!
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om altijd maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt, een heilige graal. Praat hier mee over het verdriet, de eenzaamheid, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken, hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, blijf geloven dat ook voor jou warmte is weg gelegd. Ook jij zal ooit de armen van een vrouw (of een man zo je wilt) om je heen voelen.
Dat drukt wel veel meer gevoel uit! Ik vind dat wel toepasselijker op alle personen die in het topic hebben gereageerd. Nog twijfel over delen in de tekst? Heb je dit liever dan de zakelijke OP van tonkje?
Ik heb liever gevoelig, dan zakelijk, maar is dit niet TE? Ik zie nu een beetje flower power taferelen voor me van mensen die in een kring hand in hand dansen met bloemen in hun haar. Of kan het wel?
Dina80 schreef:
25-05-2017 21:16
Ik heb liever gevoelig, dan zakelijk, maar is dit niet TE? Ik zie nu een beetje flower power taferelen voor me van mensen die in een kring hand in hand dansen met bloemen in hun haar. Of kan het wel?
Ja in vergelijking is het wel behoorlijk inderdaad. Kun je een middenweg kiezen? Ik zal ook even kijken.
Oke, ik zal kijken of iets milder
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om altijd maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt, een heilige graal. Praat hier mee over het verdriet, de eenzaamheid, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het allemaal is. Wees constructief, en denk nooit dat het te laat is.
Bijvoorbeeld??

Wanneer je om je heen kijkt lijkt iedereen romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt, praat hier dan mee over het verdriet, de eenzaamheid, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken, hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, blijf geloven dat het ook voor jou is weg gelegd.
We hadden dus beiden het idee om het einde weg te laten. Dat is inderdaad te zoet. Doen we het zo.
Bijna gelijk, details nog.
En we zijn in de lucht!
Dina80 schreef:
25-05-2017 21:28
En we zijn in de lucht!
Heel mooi! Ik hoop dat de samenwerking zoals in de laatste tig pagina's van dit topic zich uitbreidt met input van nieuwe forummers.
Dat de samenwerking maar bloeiend en vruchtbaar mag zijn. :cheers:
Daar gaan we voor :cheers:
Dina80 schreef:
25-05-2017 20:49
Als Jonas het doet begrijpt niemand het doel van het topic. :P
;)
Dina80 schreef:
25-05-2017 20:50
Grapje, Jonas. Toch niet erg hoop ik?
Boehoe :HA: :rofl:

Fair enough :P
JonasV91 schreef:
25-05-2017 22:21
Boehoe :HA: :rofl:

Fair enough :P
Ik denk dat je haar OP met liefde leest.
ooitverlegen schreef:
25-05-2017 22:33
Ik denk dat je haar OP met liefde leest.
Absoluut!
Ik ben heel blij met het resultaat!

Op zo'n moment is het jammer dat er geen ranking bestaat op dit forum.
Dan was een bevordering zeker op z'n plaats :thumbsup:
tonkje schreef:
25-05-2017 08:42
En je geeft dan aan de organisatie door of je een klik had. Had jij een klik met haar, en gaf zij aan ook een klik met jou te hebben, dan wordt dat aan jullie beiden doorgegeven en kun je een date afspreken of zo.
Dat is ook wel een belangrijke regel om je aan te houden. Ik had zo'n geval waarbij mijn glimlach verkeerd geïnterpreteerd werd (ik was vooral beleefd). En die kwam mij na afloop een briefje met zijn contactgegevens brengen. Dat vond ik nogal voorbarig en ook niet prettig omdat ik dus 'nee' had ingevuld. Iets anders is het als je na afloop aan de praat raakt en dat klikt leuk. Maar hij kwam alleen dat briefje brengen. Terwijl ik in mijn nonverbale communiciatie na het speeddaten al had laten zien geen interesse te hebben door pogingen tot oogcontact (op een afstandje) niet te beantwoorden en ergens anders te gaan staan.

Ik heb even getwijfeld of ik uit beleefdheid nog zou mailen met de mededeling dat ik niet geïnteresseerd was, maar ik had geen zin in wat voor vervolg ook en bovendien hield hij zich al niet aan de regel van het dpeeddaten. Ik heb het briefje weggegooid.
coolpack2 schreef:
26-05-2017 20:08
Dat is ook wel een belangrijke regel om je aan te houden. Ik had zo'n geval waarbij mijn glimlach verkeerd geïnterpreteerd werd (ik was vooral beleefd). En die kwam mij na afloop een briefje met zijn contactgegevens brengen. Dat vond ik nogal voorbarig en ook niet prettig omdat ik dus 'nee' had ingevuld. Iets anders is het als je na afloop aan de praat raakt en dat klikt leuk. Maar hij kwam alleen dat briefje brengen. Terwijl ik in mijn nonverbale communiciatie na het speeddaten al had laten zien geen interesse te hebben door pogingen tot oogcontact (op een afstandje) niet te beantwoorden en ergens anders te gaan staan.

Ik heb even getwijfeld of ik uit beleefdheid nog zou mailen met de mededeling dat ik niet geïnteresseerd was, maar ik had geen zin in wat voor vervolg ook en bovendien hield hij zich al niet aan de regel van het dpeeddaten. Ik heb het briefje weggegooid.

Ieks!

Maar eigenlijk is dit topic klaar en praten we verder over geen relatie kunnen vinden + waarom in een fris nieuw topic:

relaties/voor-wie-nog-nooit-een-relatie ... ges/382683

Mocht je mee willen praten. Over speed daten gaat het op dit moment in dat topic niet.
Dina80 schreef:
25-05-2017 21:21
Het is niet altijd makkelijk om altijd maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt, een heilige graal. Praat hier mee over het verdriet, de eenzaamheid, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het allemaal is. Wees constructief, en denk nooit dat het te laat is.
Ik zat eerlijk gezegd te denken aan rouwtherapie om er beter mee om te gaan.
tonkje schreef:
26-05-2017 21:06
Ieks!

Maar eigenlijk is dit topic klaar en praten we verder over geen relatie kunnen vinden + waarom in een fris nieuw topic:

relaties/voor-wie-nog-nooit-een-relatie ... ges/382683

Mocht je mee willen praten. Over speed daten gaat het op dit moment in dat topic niet.
Oh sorry ik had deze post gemist, ik zal voortaan in dit topic posten :)
justme_37 schreef:
29-05-2017 15:46
Oh sorry ik had deze post gemist, ik zal voortaan in dit topic posten :)
Nadat we jouw topic helemaal hadden volgepraat, zijn we een nieuw begonnen!
Je bent uiteraard welkom. En: nieuw topic = nieuwe meepratende mensen = nieuwe tips en ideeën.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven