Aanspreken.

30-05-2011 09:53 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag beste Viva leden.

Ik zit met een probleempje.

Ik wil graag iemand beter leren kennen, maar durf hem absoluut niet aan te spreken. Oftuel ik ben erg verlegen.

Hij loopt zo af en toe langs me heen op de sportschool maar verder dan een 'hallo' en een 'glimlach' komt er niet.

Hoe zouden jullie het oplossen of wat is de beste oplossing?

M.v.g,

Motormouse89
quote:motormouse89 schreef op 30 mei 2011 @ 10:16:

Zelf fantaseer ik om te vragen hoe het met hem is, en hoe het met zijn 'huisje' gaat. Ik ben zelf ook pas verhuisd en misschien of hij me huis wou bekijken en wat zou willen drinken / kletsen.Nou, dát zou ik wel weer erg voorbarig vinden als je nu nog niet verder bent gekomen dan 'hallo'...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:motormouse89 schreef op 30 mei 2011 @ 10:18:

Ja, maar bang om te stotteren, of waar ik veel last van heb, iets te vertellen en achteraf te denken. "JEETJE! WAAROM ZEI (of) DEED JE DAT?!" waar ik veel spijt van krijg.

Ik denk dat je moet proberen iets minder na te denken en iets meer te doen.. Wat bij mij altijd helpt is op een dapper moment (vaak niet langer dan 3 seconden ) "het doen voordat je er erg in hebt" ..

Je bent in de sportschool.. Dus je kunt genoeg dingen vragen.. Train je speciaal ergens voor (marathon ofzo?), hoe lang kom je hier al? Wat kan ik het beste doen om zus en zo te bereiken (indien'ie vaak bezig is met krachttraining, en spieren vormen)?
Himalaya: Ag ja dit klopt, bij het gesprek wanneer ik voor het eerst bij de sportschool kwam kwam het gesprek wel uit op dat hij pas in het dorp woont waar ik woon. Dat is al een paar maanden geleden. Daarna was er alleen een hoi en een glimlach.
quote:motormouse89 schreef op 30 mei 2011 @ 10:21:

Pff, in principe blijft het antwoord gewoon bij 'aanspreken'. Jeetje bij de gedachte al krijg ik hartkloppingen. Maar ik ga zo naar de sportschool, kans is 50 van de 100% dat hij er is. Hij werkt namelijk bij de sportschool naast nog een andere. Ik ga er zo heen, wil zowiezo eventjes lekker sporten.Nou ik herken het hoor!!! Alleen wij komen elkaar tegen op fietspad , hij lopend en ik fietsend en moet ook nog mijn moed een keer bij elkaar rapen
Hij is sportleraar / coach. Hij is vaak druk om mensen te helpen met bepaalde sport apparatuur die hem of haar zouden helpen. Hij is haast niet alleen. Alleen wanneer hij langs loop. (vier seconden waard.)
Maak je niet te druk joh, komt goed! Succes! En laat het even weten hé ;)

En weet je wat je ook niet moet doen (vind ik) zinnetjes gaan instuderen.. Gewoon spontaan zijn.
Flowerlady: Jeetje flowerlady. Misschien moeten we vandaag onze moed bij elkaar rapen en het vragen. Dan zien we ieder ons verhaal vanavond.
@perseph0ne... Als je goed zou lezen zie je maar 1 post van mij over jou opmerking....
Momofsophie: Oke! Zou het proberen. Ga nu sporten. Jullie horen het wel. Bedankt iedereen!
Instructeur dus? PRIMA!

Dan kan je gewoon vragen of hij je ergens mee kan helpen.. Dan heb je gelijk een gesprek joh.. Hoef je ook niet op hem af te stappen..
Jah wie weet motormouse haha!

Ik had er ook al een topic over geopend maar ben blij dat ik niet de enige ben
Ja raap die moed bijelkaar!!!! SUCCES!!!
@ flowerlady

heeft ie een hond?
En ik HEMELSNAAM welke vraag moet ik dan stellen Momofsophie?! Ik beoefen bijna elk apparatuur. Geen klachten. Dus?
Ik ben weg! Tot later!
quote:motormouse89 schreef op 30 mei 2011 @ 10:26:

Hij is sportleraar / coach. Hij is vaak druk om mensen te helpen met bepaalde sport apparatuur die hem of haar zouden helpen. Hij is haast niet alleen. Alleen wanneer hij langs loop. (vier seconden waard.)Dan maak je een afspraak voor die bepaalde apparaten en dan heb je langer dan 4 seconden zijn aandacht. En meteen iets om over te praten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:momofsophie schreef op 30 mei 2011 @ 10:28:

@ flowerlady

heeft ie een hond?Weet ik niet , wij komen elkaar vaak s morgens tegen, ik mijn zoontje naar school brengen en zo te zien hij naar zn werk
Uhm.. nou uhm ff denken.. vraag iets over je schema. Dat je merkt dat je wat last heb van je onderrug.. Of daar nog een oefening (op de vloer) voor is.. Of dat je bijv een bepaald apparaat dan beter even niet kan doen.

Verzin iets ;)
Ik denk wel dat ik een vraag heb. Been oefening op de grond waar van ik denk of het wel werkt / Voelt niet zwaar.
10.04, 10.05. 10.09. Maar whatever.

Succes TO!
O jammer.. anders had ie vast een hele leuke hond die je moest aaien ;)

Bij mij valt er op zulke momenten vaak iets 'spontaan' van mijn fiets hihi.
quote:motormouse89 schreef op 30 mei 2011 @ 10:31:

Ik denk wel dat ik een vraag heb. Been oefening op de grond waar van ik denk of het wel werkt / Voelt niet zwaar.Top. En als'ie dan naast je staat.. Dan kun je hem vragen hoe lang hij hier al werkt oid.. Heb je alweer wat gespreksstof..
Spierpijn bij been bij lopen. Ag de ideën komen.
Moet eerlijk zijn dat ik praten best moeilijk vind. Gesprekken voort zetten.
Vrouwen hebben wat dat betreft de halve wereld, al is het niet de hele. Welkom in de wereld van het flirten. I like it ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven