advies gevraagd
woensdag 18 april 2012 om 15:19
Tja wat is acceptabel? Jullie zijn beiden meerderjarig.
Hoe sta jij tegenover kinderen? Wil je zelf ook ooit kinderen, heb je ervaring met kinderen (babysitten, jongere familieleden). Ben je je bewust dat ze een belangrijk deel uit maken van zijn leven?
Het maakt de situatie wel iets gecompliceerder. Je zult vaak rekening moeten houden met de kinderen.
Hoe sta jij tegenover kinderen? Wil je zelf ook ooit kinderen, heb je ervaring met kinderen (babysitten, jongere familieleden). Ben je je bewust dat ze een belangrijk deel uit maken van zijn leven?
Het maakt de situatie wel iets gecompliceerder. Je zult vaak rekening moeten houden met de kinderen.
woensdag 18 april 2012 om 15:22
Eeh dat zijn kinderen altijd op de eerste plaats komen zoals het hoort en jij dus op de tweede plaats.
Kans dat hij geen kinderen meer wil en jij misschien wel.
Weekenden en vakanties dat de kinderen langskomen en in het geval van co-ouderschap nog vaker..
23 en 39?
Voor mij zou het leeftijdverschil te groot zijn maar goed ik ben jou niet.
Ik ben 37 en ik moet er niet aan denken om een relatie te beginnen met iemand van 21..
Kans dat hij geen kinderen meer wil en jij misschien wel.
Weekenden en vakanties dat de kinderen langskomen en in het geval van co-ouderschap nog vaker..
23 en 39?
Voor mij zou het leeftijdverschil te groot zijn maar goed ik ben jou niet.
Ik ben 37 en ik moet er niet aan denken om een relatie te beginnen met iemand van 21..
woensdag 18 april 2012 om 15:24
Hij is veel ouder en zit in een heel andere levensfase dan jij. Is waarschijnlijk toe aan andere dingen.
verder sluit ik me aan, aan wat hier boven staat. Lees dit topic maar eens door:
twijfels vriend en zijn kinderen
Dan weet je wat je mogelijk te wachten staat. Er staan ook ervaringen tussen van andere mensen, tips, etc.
In ieder geval zul je zijn kinderen moeten accepteren. Die zijn deel van hem. Goes with the package.
verder sluit ik me aan, aan wat hier boven staat. Lees dit topic maar eens door:
twijfels vriend en zijn kinderen
Dan weet je wat je mogelijk te wachten staat. Er staan ook ervaringen tussen van andere mensen, tips, etc.
In ieder geval zul je zijn kinderen moeten accepteren. Die zijn deel van hem. Goes with the package.
woensdag 18 april 2012 om 15:25
woensdag 18 april 2012 om 15:27
Het leeftijdsverschil lijkt me geen probleem te hoeven zijn.
Dat hij al kinderen heeft kan een probleem zijn, dit kan moeilijk voor jou zijn en je zult moeten accepteren dat zijn kinderen op nummer 1 staan en niet jij.
Ook is de kans groot dat hij niet nog meer kinderen wilt, dat zou een probleem kunnen zijn als jij een eigen kinderwens hebt.
Dat hij al kinderen heeft kan een probleem zijn, dit kan moeilijk voor jou zijn en je zult moeten accepteren dat zijn kinderen op nummer 1 staan en niet jij.
Ook is de kans groot dat hij niet nog meer kinderen wilt, dat zou een probleem kunnen zijn als jij een eigen kinderwens hebt.
woensdag 18 april 2012 om 16:10
mijn zusje was er ook 23 en haar vriend 38 met 2 kindjes.
( zij is heel volwassen wel voor haar leeftijd, hij jeugdig qua gedachten )
ze hebben het in het begin dikwijls proberen tegen te houden maar uiteindelijk hebben ze toch beslist er samen voor te gaan.
ze zijn ondertussen 3j samen, en gelukkig!
ok het is misschien niet altijd de ideale situatie, maar er zijn veel ergere mannen dan eentje die ouder is en een kindje heeft
geniet ervan samen en de tijd wijst wel uit of jullie het samen aankunnen
( zij is heel volwassen wel voor haar leeftijd, hij jeugdig qua gedachten )
ze hebben het in het begin dikwijls proberen tegen te houden maar uiteindelijk hebben ze toch beslist er samen voor te gaan.
ze zijn ondertussen 3j samen, en gelukkig!
ok het is misschien niet altijd de ideale situatie, maar er zijn veel ergere mannen dan eentje die ouder is en een kindje heeft
geniet ervan samen en de tijd wijst wel uit of jullie het samen aankunnen