Advies gevraagd

19-11-2009 10:44 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als hij heel beschaafd is en laat alle deuren open staan maar neemt verder geen initiatieven, wat moet je doen?

er zijn 3 opties:

1- Je kunt op hem wachten, maar dat kan heel lang duren en het kan dat 't ook vergeten wordt. Het kan dat je daardoor ook ongeinteresserd overkomt.

2- Je kunt leuke dingen bedenken om steeds de contact in stand te houden, maar dat is weer niet leuk want je weet niet hoe hij over jou denkt.

3- Het uitmaken tussen jullie, maar zo heb je hem voor altijd verloren.

Wat moet ik?
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 10:44:

Wat moet ik?Ik denk even iets meer toelichting geven, voor iemand iets zinnigs kan zeggen. Voor zover wij dat hier vanachter de computer überhaupt al kunnen.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Kun je niet gewoon je verhaal beschrijven en de vragen die je daarbij hebt? Het lijkt nu meer op een meerkeuzevraag op een tentamen...
Als hij alle deuren open laat zou ik een alarm installeren
En dan een tentamen waar je niet voor geleerd hebt :-)
Als deuren openlaten is het enige initiatief is wat hij neemt zou ik er van die automatische dingen op laten zetten waardoor ze dichtvallen. Scheelt enorm in de stookkosten.
quote:Hariboooo schreef op 19 november 2009 @ 10:49:

En dan een tentamen waar je niet voor geleerd hebt :-)Ja precies, krijg weer een beetje dat zenuwachtige-hbo-gevoel omdat ik mijn tentamen niet geleerd heb.. :-)
Maareh Poesje1972, jij mag toch helemaal geen relatie hebben?
ha ha ha ok.

Het berteft een rustige man die heel af en toe iets van zich laat horen. Toch vind ik hem heel leuk en hij is precies wat ik zoek. Maar zoals het nu gaat, denk ik niet dat het wat wordt.

Hij heeft alleen een fototje van mij gezien. Ik zou heel graag de kans willen krijgen om mij, als persoon, te laten zien. En dat kans krijg ik niet als ik op hem blijf wachten.
Je moet nooit op een man gaan zitten wachten.. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?
quote:Zwieber schreef op 19 november 2009 @ 10:47:

Als hij alle deuren open laat zou ik een alarm installeren Ik bedoel: ik kan hen mailen wanneer ik wil.
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 10:51:

ha ha ha ok.

Het berteft een rustige man die heel af en toe iets van zich laat horen. Toch vind ik hem heel leuk en hij is precies wat ik zoek. Maar zoals het nu gaat, denk ik niet dat het wat wordt. Daarom mijn vraag van "wat moet ik" .

Hij heeft alleen een fototje van mij gezien. Ik zou heel graag de kans willen krijgen om mij, als persoon, te laten zien. En dat kans krijg ik niet als ik op hem blijf wachten.Begrijp ik trouwens goed dat je aan het internetdaten bent?
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 10:53:

[...]

Ik bedoel: ik kan hen mailen wanneer ik wil.Je kunt iedereen mailen hoor, wanneer je wilt. De vraag is alleen of hij het ook leest en een reactie geeft.
quote:Wiebenik81 schreef op 19 november 2009 @ 10:50:

Maareh Poesje1972, jij mag toch helemaal geen relatie hebben?Nee, maar ik moet ook trouwen en dus iemand vinden.
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 10:51:

ha ha ha ok.

Het berteft een rustige man die heel af en toe iets van zich laat horen. Toch vind ik hem heel leuk en hij is precies wat ik zoek. Maar zoals het nu gaat, denk ik niet dat het wat wordt. Daarom mijn vraag van "wat moet ik" .

Hij heeft alleen een fototje van mij gezien. Ik zou heel graag de kans willen krijgen om mij, als persoon, te laten zien. En dat kans krijg ik niet als ik op hem blijf wachten.

Je hebt hem dus nog nooit gezien, hij heeft alleen een foto'tje van je gezien. En je hebt het over uitmaken?

Misschien eerst eens 'aan'maken? (en dan niet met de brandbare blokjes...)
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 10:54:

[...]

Nee, maar ik moet ook trouwen en dus iemand vinden.Sorry, maar ben je zo wanhopig dat je daadwerkelijk aan het zoeken bent?
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 10:44:

Als hij heel beschaafd is en laat alle deuren open staan maar neemt verder geen initiatieven, wat moet je doen?

er zijn 3 opties:

1- Je kunt op hem wachten, maar dat kan heel lang duren en het kan dat 't ook vergeten worden. Het kan dat je daardoor ook ongeinteresserd overkomt.

2- Je kunt leuke dingen bedenken om steeds de contact in stand te houden, maar dat is weer niet leuk want je weet niet hoe hij over jou denkt.

3- Het uitmaken tussen jullie, maar zo heb je hem voor altijd verloren.

Wat moet ik?Volgens mij heb je nog niets te verliezen..
je MOET trouwen? Hoe dat zo?
Uitmaken in de zin van contact verbreken.
quote:tijgermeisje schreef op 19 november 2009 @ 11:01:

je MOET trouwen? Hoe dat zo?Zie vergrootglaajse...
quote:tijgermeisje schreef op 19 november 2009 @ 11:01:

je MOET trouwen? Hoe dat zo?Anders heb ik nooit een relatie en kan dus nooit kinderen krijgen.
Ik vind dit een intrigerend topic. Moeten trouwen, alleen fotootjes gezien...

Ik zou graag het volledige verhaal lezen!
Als je in het stadium "heb alleen een foto gezien en we hebben sporadisch mailcontact" (ofzo) zit, dan begrijp ik eigenlijk niet precies wat je vraag is.

Wil je meer? Stap er op af zou ik zeggen. Plan een date. Nee heb je, ja kun je krijgen.
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 11:01:

Uitmaken in de zin van contact verbreken.Dat is totaal iets anders hoor, misschien is het handig om wat duidelijker te zijn, want anders snap ik er niets meer van. Maar waarom wil je zo nodig met iemand trouwen die je nog niet kent, niet veel van zich laat horen etc? Sorry hoor, maar dat kan ik echt niet begrijpen.
Oh, je had al geantwoord voor ik had gepost. Maar, even heel kort door de bocht, je kan ook kindjes krijgen zonder relatie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven