Advies gevraagd

19-11-2009 10:44 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als hij heel beschaafd is en laat alle deuren open staan maar neemt verder geen initiatieven, wat moet je doen?

er zijn 3 opties:

1- Je kunt op hem wachten, maar dat kan heel lang duren en het kan dat 't ook vergeten wordt. Het kan dat je daardoor ook ongeinteresserd overkomt.

2- Je kunt leuke dingen bedenken om steeds de contact in stand te houden, maar dat is weer niet leuk want je weet niet hoe hij over jou denkt.

3- Het uitmaken tussen jullie, maar zo heb je hem voor altijd verloren.

Wat moet ik?
Wat een gekkenhuis.

Ik zeg: bellen en vraag om een date. Luister dan goed naar de *klik*, eventueel gevolgd door *tuut tuut tuut* afhankelijk van de telefoon. En dan hebben we dat ook weer gehad.
.
quote:lunaan schreef op 19 november 2009 @ 12:00:

poesje, waar ken je je dokter van?Via een dating site.
troll - alert
Laat maar dit topic.

Het is te vaag, brokjes info en haalt van alles tevoorschijn, nog net geen wit konijn....
Nee echt?
Ik lig hier zowat onder de tafel!!!!

Moet een hoop nuttige dingen doen maar blijf maar refreshen hahahahaha.
quote:Wiebenik81 schreef op 19 november 2009 @ 12:02:

Lieve forummers,

Ik ga lekker mijn huisje schoonmaken. Ik wil namelijk nog langer van mijn laptop genieten en zoals ik al eerder zei, ik krijg neiging tot smijten. Voordat ik te grof ga worden en een ban krijg, stap ik er hier even uit..

Poesje, heel veel succes met je plastische huwelijk, misschien is in deze een plastisch chirurg ook wel wat voor je bedenk ik me nu. Ik kan niet langer serieus op je ingaan, want ik ben niet van 400 voor christus.

Amen.Ik ben niet lelijk.
quote:Helianthus2106 schreef op 19 november 2009 @ 12:20:

Ik zit met verbazing dit topic te lezen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand die zo gelovig is, niet iemand uit de eigen gemeenschap kan krijgen. Dan zit je niet zo met het 'trouw'-probleem, je begrijpt elkaar beter en je kunt elkaar steunen in moeilijke momenten.

Ik begrijp je keuze voor artsen ook niet zo: wetenschap en geloof gaan vaak niet goed samen.

(ik vind het sowieso raar dat je iemand uitkiest op zijn beroep. Gaat het niet meer om karakter?)Ook.
geweldig vermaak

Oke:

1. je opent je emailaccount

2. je opent een nieuw bericht

3. in het vakje 'aan' tik je zijn adres

4. in het vakje 'onderwerp' tik je 'date'

5. in het berichtvak tik je je bericht, dus iets als ' Hee meneer de arts, ik heb eigenlijk wel zin om je eens in het echt te ontmoeten! Dus zin in een kopje koffie binnenkort, in jouw stad of de mijne? Laat maar weten wanneer je kan, jij onverantwoorde gekkie!'

6. je drukt op send en wacht het antwoord af

7. Zodra je antwoord hebt, meld je dat hier
Ik sta op het punt het op te geven, dit kan niet echt zijn. Waarom is de arts nu onverantwoord, waarom wil je perse een arts terwijl de medische wetenschap vaak lijnrecht tegenover religie staat, waarom geef je geen antwoord op veel vragen hier, waarom weet je op je 36e (ongeveer) niet hoe je een afspraak maakt, waarom lees je niet dat ik zeg dat je iemand kunt zoeken binnen je gemeenschap, en zo heb ik nog 100 vragen meer. Zucht.

Ik ga nuttige dingen doen. Succes met je arts, en in het kader van de helderheid, voor het geval je je afvraagt of ik je wel serieus neem of belachelijk maak, nee en ja.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:Bonny82 schreef op 19 november 2009 @ 12:21:

Wiebenik

Ik ben hier ook niet weg te slaan, mijn verbazing blijft groeien.

Poesje, op de suggestie dat je met hem af moet spreken, blijf je maar vragen hoe. Ik snap je vraag niet. Echt niet. Er is hier toch al 10x gezegd dat je hem kunt bellen of mailen of hij met je ergens heen wil, samen eten, wat gaan drinken, bioscoop, wat dan ook. En los daarvan begrijp ik echt echt echt niet dat jij niet snapt hoe je met iemand afspreekt. Heb je geen vriendinnen? Met hen spreek je toch ook wel eens wat af. of met je moeder?De vraag is of dat van mij kant moet komen.
.
quote:borderwalk schreef op 19 november 2009 @ 12:25:

[...]

Ik schreef en bedoelde niet vragen of hij geinteresseerd is, maar eerst jezelf afvragen of hij geinteresseerd is. Ik heb in je verhaal nog niets gelezen, dat er op duidt dat hij niet alleen maar beleefd probeert te zijn.

Als je denk dat hij misschien/mogelijk interesse heeft, dan zul je actie moeten ondernemen. Mail/bel dat je het leukt lijkt om samen te lunchen/eten en wacht af.Nee, die interesse zie ik niet.
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 12:58:

De vraag is of dat van mij kant moet komen.Als hij het niet doet, zul je wel moeten. Maar je kan je afvragen hoe leuk een man jou vindt als hij geen moeite voor je wil doen..
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 12:55:

[...]

Ik ben niet lelijk.Ik geloof het onmiddellijk. Maar wat nou als jullie kinders jouw intellect en zijn uiterlijk krijgen? Marilyn Monroe en Albert Einstein hebben uiteindelijk ook besloten dat risico maar niet te nemen. Misschien iets om nog even over na te denken.
Wuiles, ik ben je fan!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:chocoladereep schreef op 19 november 2009 @ 12:36:

Over welke religie hebben we het poesje? En hoe oud ben je?

Op jezelf wonen en zo oud zijn zodat je snel aan de kinderen moet... dan kan die relatie voor het trouwen er toch ook nog wel bij? Of gaat t om geld?Welk geld?
ja duh, zijn geld dat ie met zijn baan verdient. Heb je nou nog dat mailtje niet gestuurd?
quote:chocoladereep schreef op 19 november 2009 @ 12:38:

En daar kon je niet zelf op komen...Dit op een grappige manier te zeggen is het wel aangenamer dan dit op een directe manier te doen
quote:chocoladereep schreef op 19 november 2009 @ 12:41:

Alles wat je zegt is lachwekkend, dat komt wel goed.Dat is niet grappig.
Is ie mss arts met een internetpraktijk en heb je dat verward met een datingsite...
quote:Wakker schreef op 19 november 2009 @ 12:49:

Wat een gekkenhuis.

Ik zeg: bellen en vraag om een date. Luister dan goed naar de *klik*, eventueel gevolgd door *tuut tuut tuut* afhankelijk van de telefoon. En dan hebben we dat ook weer gehad.Ik heb zijn nummer niet eens.
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 13:02:

[...]

Nee, die interesse zie ik niet.Ik zou daaruit mijn conclusies trekken. Poesje1972 veel succes verder. Ik ben hier weg.
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 13:17:

[...]

Ik heb zijn nummer niet eens.

Oh zucht, dan stuur je een mail, iets wat al 20 keer is gezegd.

Volgens mij verveel je je alleen maar en vind je het grappig om te kijken tot hoeveel pagina's je het kunt schoppen met je topic.
quote:Helianthus2106 schreef op 19 november 2009 @ 13:01:

[...]

De vraag is hoe het toch kan dat je niet weet hoe je een afspraak moet maken.

1-Verlegen.

2- Door het niet te weten of dat echt zo hoort.

Maar aan de andere kant is hij zelf niet zo geintereseert en ik wil een ontmoeting regelen want ik denk dat ik in het echt veel leuker ben dan op de foto als het gaat om het uiterlijk. Maar het uiterlijk is natuurlijk niet alles en ik wil mijn andere kanten ook laten zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven