Advies gevraagd

19-11-2009 10:44 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als hij heel beschaafd is en laat alle deuren open staan maar neemt verder geen initiatieven, wat moet je doen?

er zijn 3 opties:

1- Je kunt op hem wachten, maar dat kan heel lang duren en het kan dat 't ook vergeten wordt. Het kan dat je daardoor ook ongeinteresserd overkomt.

2- Je kunt leuke dingen bedenken om steeds de contact in stand te houden, maar dat is weer niet leuk want je weet niet hoe hij over jou denkt.

3- Het uitmaken tussen jullie, maar zo heb je hem voor altijd verloren.

Wat moet ik?
quote:battleangel76 schreef op 19 november 2009 @ 13:02:

[...]

Als hij het niet doet, zul je wel moeten. Maar je kan je afvragen hoe leuk een man jou vindt als hij geen moeite voor je wil doen..

Dat bedoel ik.

Ik gaf ook 3 opties.

Wat denk je?
quote:wuiles schreef op 19 november 2009 @ 13:03:

[...]

Ik geloof het onmiddellijk. Maar wat nou als jullie kinders jouw intellect en zijn uiterlijk krijgen? Marilyn Monroe en Albert Einstein hebben uiteindelijk ook besloten dat risico maar niet te nemen. Misschien iets om nog even over na te denken.Waar slaat dit op?
ik zou het wel weten: hup de deur uit met die vent
.
quote:yoyo71 schreef op 19 november 2009 @ 13:15:

Is ie mss arts met een internetpraktijk en heb je dat verward met een datingsite...Alsof de artsen geen internet gebruiken.
quote:Wakker schreef op 19 november 2009 @ 13:21:

[...]

Oh zucht, dan stuur je een mail, iets wat al 20 keer is gezegd.

Volgens mij verveel je je alleen maar en vind je het grappig om te kijken tot hoeveel pagina's je het kunt schoppen met je topic.?
in plaats van hier je tijd te verdoen, kan je beter hem een mail sturen!
quote:meds schreef op 19 november 2009 @ 13:28:

ik zou het wel weten: hup de deur uit met die ventJa?
fuckaduck ik heb het allemaal al beschreven!!! JA, jij kan de eerste stap zetten, sterker nog, je zal wel moeten!! En nou pleur ik het hier nog 1 keer neer en dan wil ik je niet meer lezen met je onzinvraagjes.

Oke:

1. je opent je emailaccount

2. je opent een nieuw bericht

3. in het vakje 'aan' tik je zijn adres

4. in het vakje 'onderwerp' tik je 'date'

5. in het berichtvak tik je je bericht, dus iets als ' Hee meneer de arts, ik heb eigenlijk wel zin om je eens in het echt te ontmoeten! Dus zin in een kopje koffie binnenkort, in jouw stad of de mijne? Laat maar weten wanneer je kan, jij onverantwoorde gekkie!'

6. je drukt op send en wacht het antwoord af

7. Zodra je antwoord hebt, meld je dat hier[/quote]
quote:Helianthus2106 schreef op 19 november 2009 @ 13:29:

Ik heb zo je topics eventjes links en rechts gelezen en ik ben bang dat je het beste uitkomt op foto... Je komt namelijk niet heel erg slim over. De meeste artsen zijn toch best hoog opgeleid en ze zullen misschien afknappen op hoe je praat en hoe onnozel je overkomt.Geen commentaar.
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 13:37:

[...]

Geen commentaar.
Nee echt?
pfff...

Poesje, als ik je een échte tip mag geven:

stuur die mail NIET, bel NIET, ga NIET meer met hem in contact op de datingsite. Als ik jou was zou ik het boek "he's just not that into you" of de nederlandse variant ervan lezen, want jij hebt klaarblijkelijk nog een hoop te leren.

Mijn zusje van 16 heeft het allemaal duidelijker in beeld dan jij. En dan scheelt het 20 jaar!
quote:ingmagh schreef op 19 november 2009 @ 13:55:

pfff...

Poesje, als ik je een échte tip mag geven:

stuur die mail NIET, bel NIET, ga NIET meer met hem in contact op de datingsite. Als ik jou was zou ik het boek "he's just not that into you" of de nederlandse variant ervan lezen, want jij hebt klaarblijkelijk nog een hoop te leren.

Mijn zusje van 16 heeft het allemaal duidelijker in beeld dan jij. En dan scheelt het 20 jaar!Ik weet dat ik een achterstand heb, wat dat berteft.
wat doe je hier nog!!!!!

Emaille heeft het net uitgelegd, hupakkee ga die man mailen!!!
Ik heb veel aan wat battleangel76 zegt. Hij moet wat moeite doen, anders hoef ik hem niet eens.
Nou dat doet tie dus niet!!!

Discussie afgelopen!!!

Topic gesloten!!!

En ik ben weg
Bedankt voor alle reacties en voor iedereen die de moeite heeft genomen om hier iets neer te zetten. Ik kon uiteindelijk mijn conclusie uittrekken, wat ik niet alleen kon.

Bedankt nogmaals.
En toch......

Toch blijf ik heel erg benieuwd wat meneer dokter nou zo onverantwoordelijk maakt Poes....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Pff, kom net terug hier en zo te zien raakt bij meer mensen het geduld op. Lijkt wel op je je expres zo dom voordoet poesje....

Volgens mij heb je gewoon een arts op internet gezien, waar je nog helemaal geen contact mee heb gehad. Je weet verder niets van hem en hij niets van jou. Ja hè hè, vind je het gek dat het lastig is om hem mee uit te vragen.

Maar goed, waarom ga ik er eiegnlijk ook nog serieus op in...
Waar slaat optie 3 op als het nog niet eens aan is?
Only dead fish go with the flow
.
.
Je kunt hem beter uit je hoofd EN van je datingsite zetten als je er zo mee zit.

Je hebt niks te verliezen, toch? Je hebt hem toch nog nooit ontmoet. Laat maar lekker verder gaan en ga daten met mannen, die wel in je geïneteresseerd zijn. En vice versa natuurlijk.
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op 24 november 2009 @ 21:47:

Je kunt hem beter uit je hoofd EN van je datingsite zetten als je er zo mee zit.

Je hebt niks te verliezen, toch? Je hebt hem toch nog nooit ontmoet. Laat maar lekker verder gaan en ga daten met mannen, die wel in je geïneteresseerd zijn. En vice versa natuurlijk.Je hebt gelijk
Ik heb dat gedaan en toen kwam een verhaal dat hij geen tijd heeft en dat hij daarmee ook zit. Maar alles wat er gezegd is, was vaag en niet duidelijk.

Hoe kan ik op een nette manier zeggen dat ik daarmee wil stoppen? Ik krijg dat niet voor elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven