Advies gevraagd

19-11-2009 10:44 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als hij heel beschaafd is en laat alle deuren open staan maar neemt verder geen initiatieven, wat moet je doen?

er zijn 3 opties:

1- Je kunt op hem wachten, maar dat kan heel lang duren en het kan dat 't ook vergeten wordt. Het kan dat je daardoor ook ongeinteresserd overkomt.

2- Je kunt leuke dingen bedenken om steeds de contact in stand te houden, maar dat is weer niet leuk want je weet niet hoe hij over jou denkt.

3- Het uitmaken tussen jullie, maar zo heb je hem voor altijd verloren.

Wat moet ik?
quote:Watchamacallit schreef op 19 november 2009 @ 11:43:

Dit méén je niet. Ben je echt in 1972 geboren? Sorry, maar je lijkt wel 6. Net als toen ik "met papa wilde trouwen".

Kom je uit Rusland ofzo? Ik vind dit echt ziek, ben je in een hol opgegroeid ofzo? Kom op zeg!?
.
Wiebenik

Ik ben hier ook niet weg te slaan, mijn verbazing blijft groeien.

Poesje, op de suggestie dat je met hem af moet spreken, blijf je maar vragen hoe. Ik snap je vraag niet. Echt niet. Er is hier toch al 10x gezegd dat je hem kunt bellen of mailen of hij met je ergens heen wil, samen eten, wat gaan drinken, bioscoop, wat dan ook. En los daarvan begrijp ik echt echt echt niet dat jij niet snapt hoe je met iemand afspreekt. Heb je geen vriendinnen? Met hen spreek je toch ook wel eens wat af. of met je moeder?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:emaille schreef op 19 november 2009 @ 11:45:

Nou, je mailt hem gewoon: "Ik wil met je trouwen, wanneer kan je?"Zei ik dat ik meteen wil gaan trouwen?
quote:Wiebenik81 schreef op 19 november 2009 @ 11:46:

[...]

Hou je ook van pokeren, klaverjassen, hartenjagen?Nee.
quote:Wiebenik81 schreef op 19 november 2009 @ 12:16:

[...]

Ik zou weg gaan, maar tijdens het poetsen van de plee moest ik weer aan jou denken..

Helaas zie ik dat er nog steeds niets zinnigs uit je komt..

ik moet nu echt de hond uitlaten. Die ligt me al een uur boos aan te kijken!
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 12:16:

[...]

Vragen of hij geïnteresseerd is, kom ik zo niet waanhopig over? (ook als ik dat daarwerkelijk ben!)Ik schreef en bedoelde niet vragen of hij geinteresseerd is, maar eerst jezelf afvragen of hij geinteresseerd is. Ik heb in je verhaal nog niets gelezen, dat er op duidt dat hij niet alleen maar beleefd probeert te zijn.

Als je denk dat hij misschien/mogelijk interesse heeft, dan zul je actie moeten ondernemen. Mail/bel dat je het leukt lijkt om samen te lunchen/eten en wacht af.
anoniem_78097 wijzigde dit bericht op 19-11-2009 12:28
Reden: 1 x is vergeten
% gewijzigd
quote:Tia Dalma schreef op 19 november 2009 @ 11:51:

[...]

Dit heeft hoegenaamd niets te maken met belachelijk maken, het was slechts een accurate samenvatting met daarbij de mening dat het mogelijk bijzonder lastig voor je zou worden. En die mening deel ik.

Maar goed: wat let jou nu concreet nog om die man te vragen om een afspraakje?Ik moet die afspraak eerst krijgen.
Sorry maar jouw zogenaamde spelfouten kloppen niet met de woorden die je wel foutloos schrijft. En als mensen zeggen dat je hem moet mailen om een afspraak te maken en je doet alsof je dat niet snapt.....
quote:Wiebenik81 schreef op 19 november 2009 @ 11:44:

[...]

Oh dat mag wel? En hoe vaak mogen jullie elkaar dan zien voordat je moet trouwen?1 jaar of meer, als het nodig is.
quote:Poesje1972 schreef op 19 november 2009 @ 12:27:

[...]

Ik moet die afspraak eerst krijgen.

Dat moet je toch aan hem vragen. Of hij samen wil eten etc.

Misschien kun je oo knog even regeren op mijn suggestie van het inschakelen van een matchmaker/familielid die jouw tradities/cultuur/religie kent. Die kan dat dit soort dingen regelen als jij dat moeilijk vind.
Die suggestie heb ik ook al 2x gedaan Borderwalk, iemand uit de eigen gemeenschap/traditie, maar daar reageert TO niet op.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Over welke religie hebben we het poesje? En hoe oud ben je?

Op jezelf wonen en zo oud zijn zodat je snel aan de kinderen moet... dan kan die relatie voor het trouwen er toch ook nog wel bij? Of gaat t om geld?
quote:Summerdance schreef op 19 november 2009 @ 11:53:

IK heb dit topic werkelijk met stijgende verbazing gelezen.

Ik ga er voor het gemak maar van uit dat Poes eerlijk is over wat ze schrijft.

Meisje, zoals jij te werk gaat das niet van deze wereld hoor

Echt niet.....dan kan het jouw stijl zijn maar dan is het misschien het overwegen waard om die stijl eens aan te pakken en 180 graden om te draaien.

Door te staren naar een mailtje of een fotootje komen geen ik herhaal GEEN huwelijken tot stand.

Daar is iets voor nodig, en dat iets heet actie.

Dusssssssssssss....men neme een telefoon men toetst de welbekende 10 cijfertjes in en zegt dan...

Het meneer de dokter ik vind u zo leuk zullen we wat gaan drinken?

Verder zet ik ernstige vraagtekens bij het uitzoeken van een huwelijkskandidaat op basis van beroep maar das weer een hele andere discussie....Ik ga dat doen. Vind ik leuk.
En daar kon je niet zelf op komen...

Echt niet.....dan kan het jouw stijl zijn maar dan is het misschien het overwegen waard om die stijl eens aan te pakken en 180 graden om te draaien.

Door te staren naar een mailtje of een fotootje komen geen ik herhaal GEEN huwelijken tot stand.

Dusssssssssssss....men neme een telefoon men toetst de welbekende 10 cijfertjes in en zegt dan...

Verder zet ik ernstige vraagtekens bij het uitzoeken van een huwelijkskandidaat op basis van beroep maar das weer een hele andere discussie....Hoe kan ik, trouwens, op een grappige manier zeggen dat ik hem onverantwoord vind?
Alles wat je zegt is lachwekkend, dat komt wel goed.

Verder zet ik ernstige vraagtekens bij het uitzoeken van een huwelijkskandidaat op basis van beroep maar das weer een hele andere discussie....Hoe kan ik, trouwens, op een grappige manier zeggen dat ik hem onverantwoord vind?.... Ik zou zo graag een bericht samen met jouw willen opstellen. Wil je me daarbij helpen?
Onverantwoord vind?!?

Ik donder bijna van mijn stoel af van dit topic. Ben er alleen nog niet uit of het van het lachen of van verbasing is!
Nee echt?
nep.
quote:Bonny82 schreef op 19 november 2009 @ 11:55:

Inderdaad TD, het was een oprechte vraag. Want ik probeer het oprecht te begrijpen, Poesje, maar het valt me zwaar. Ik geloof dat dat voor meer mensen hier geldt. Dat ligt wellicht aan het feit dat wij in een andere cultuur zijn opgegroeid dan jij, maar aan je schrijfvaardigheid te zien, ben je toch al een behoorlijke tijd in Nederland. Dan moet je toch ook weten dat dingen hier anders werken?Ik ben er maar 5 jaar hier in NL.
ik denk dat je geen vrienden maakt als je tegen een arts zegt dat hij onverantwoord is.
quote:ingmagh schreef op 19 november 2009 @ 12:46:

ik denk dat je geen vrienden maakt als je tegen een arts zegt dat hij onverantwoord is.Ok. Goed advies.
Hoezo is ie nou ineens onverantwoord??
quote:Bonny82 schreef op 19 november 2009 @ 11:57:

[...]

Nogmaals...Ik moet hem zelf leren kennen. Ik hoef niemand die dat voor mij gaat regelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven