Advies nodig!!

28-08-2009 15:08 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige week terug gekomen van een single reis. Was de 1e ker dat ik mee ging en heb het onwijs leuk gehad. Ik heb daar ook een jongen leren kennen. We liepen 's avonds naar onze kamers en bij het afscheid in de lift heeft hij me gezoend (voor mij de 1e keer) De volgende dag hebben we ook nog wel gezoend, maar ik voelde me er niet echt op mijn gemak bij (we waren ook met een hele groep op vakantie). Dan ging hij naast me zitten in het zwembad en hield hij mijn hand vast. Ik voelde me heel ongemakkelijk. Ik wist ook niet of ik wat voor hem voelde. Ben nog nooit verliefd geweest. En het overviel me allemaal een beetje. 's avonds heb ik tegen hem gezegt dat ik het hier bij wilde laten. Hij vond het jammer en had er wel meer van verwacht.

Maar nu had hij me gemaild en hij vroeg of ik het leuk vond om een keer met hem wat te gaan drinken of hij wilde voor mij koken, maar wat moet ik hiermee???? Ik weet niet wat ik voel en ik wil hem ook niet een verkeerde indruk geven. Toen voelde ik niks voor hem, maar misschien was het de druk van de groep??

Wat zouden jullie doen in dit geval?? met hem uigaan?
Ja tuurlijk, met hem uitgaan wil nog niet zeggen dat je gaat trouwen! Je kan in elk geval een gezellige avond hebben en lekker bijkletsen over de vakantie. Gewoon doen en wat er wel of niet van komt dat zie je vanzelf.... carpe diem!
Als je niet op zijn minst met positieve gevoelens terug kijkt op die zoen en niks voelt bij zijn uitnodiging, zou ik er niet aan beginnen. Ik denk wel dat je bij hem verwachtingen wekt als jullie afspreken.
Gewoon zeggen dat je graag een keer wat met hem wil eten/drinken, maar dat je niet zeker weet of je ooit wat voor hem zult gaan voelen. Open kaart spelen en wie weet wat er gebeurt. je geeft aan niet te weten wat je voelt? Dan zou ik gewoon nog een keer afspreken.
Dit verhaal heb ik pas hier ook al gelezen...
Je voelt je niet op je gemak, ik zou het niet doen.
Op 22 augustus schreef je dit!

Heey,

Ik ben vorige week met een singlevakantie mee geweest, heel erg leuk en heb ontzettend genoten.

Nu heb ik ook voor het eerst gezoend. Het over viel me allemaal. Hij had van te voren ook niet echt geflirt ofzo...We gingen samen naar boven en bij het afscheid in de lift zoende hij mij. Hij vroeg ook gelijk of ik mee ging naar zijn kamer. Ik heb gezegt dat ik naar mijn eigen kamer ging.

de volgende dag hebben we weer een paar keer gezoend in het zwembad. Toen ik aan het eind van de dag er met iemand anders erover sprak ging ik twijfelen over alles. Ik had ook geen gevoelens voor hem en ik voelde me er behoorlijk ongemakkelijk bij, omdat het ook allemaal zo snel ging. 's Avonds heb ik hem gezegt dat ik het hierbij wilde laten en dat vond hij heel jammer, want hij had hier meer van verwacht. Ik was er toen blij van dat ik hier van af was.

Maar nu ik thuis ben begin ik te twijfelen of ik hier wel goed aan heb gedaan. Ik heb zijn emailadres dus kan hem evt mailen, maar wat moet ik tegen hem zeggen. Ik heb hem de laatste dagen van de vakantie niet echt meer gesproken. Hij ontliep mij een beetje.

Maar ik heb er nu een beetje een rot gevoel over en ik weet niet wat ik hiermee aanmoet.

Misschien dat jullie mij wat tips kunnen geven??
Ik zou niet afspreken, je hebt geen positief gevoel bij deze jongen

Eigenlijk heb je helemaal geen gevoel bij deze jongen.

gewoon nee zeggen, is echt niet gek hoor.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Nammma schreef op 28 augustus 2009 @ 15:57:

Op 22 augustus schreef je dit!

Heey,

Ik ben vorige week met een singlevakantie mee geweest, heel erg leuk en heb ontzettend genoten.

Nu heb ik ook voor het eerst gezoend. Het over viel me allemaal. Hij had van te voren ook niet echt geflirt ofzo...We gingen samen naar boven en bij het afscheid in de lift zoende hij mij. Hij vroeg ook gelijk of ik mee ging naar zijn kamer. Ik heb gezegt dat ik naar mijn eigen kamer ging.

de volgende dag hebben we weer een paar keer gezoend in het zwembad. Toen ik aan het eind van de dag er met iemand anders erover sprak ging ik twijfelen over alles. Ik had ook geen gevoelens voor hem en ik voelde me er behoorlijk ongemakkelijk bij, omdat het ook allemaal zo snel ging. 's Avonds heb ik hem gezegt dat ik het hierbij wilde laten en dat vond hij heel jammer, want hij had hier meer van verwacht. Ik was er toen blij van dat ik hier van af was.

Maar nu ik thuis ben begin ik te twijfelen of ik hier wel goed aan heb gedaan. Ik heb zijn emailadres dus kan hem evt mailen, maar wat moet ik tegen hem zeggen. Ik heb hem de laatste dagen van de vakantie niet echt meer gesproken. Hij ontliep mij een beetje.

Maar ik heb er nu een beetje een rot gevoel over en ik weet niet wat ik hiermee aanmoet.

Misschien dat jullie mij wat tips kunnen geven??Oeps!
Niets doen. Als je het wel zag zitten, had je geen seconde getwijfeld.
Als je gevoel niet goed is over deze man en je je ongemakkelijk voelt bij hem: niet met hem gaan daten! Deze man was denk ik op sex uit toen jullie eerste keer gezoend hadden, en lijkt me heel verstandig dat je dáár niet op in bent gegaan.

(En 'zal ik voor je koken?' is ook een uitnodiging tot sex, heb ik van mijn zus geleerd)
evyblissy wijzigde dit bericht op 28-08-2009 19:57
Reden: aanvullingen bij deze mosterd-posting.
% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ach ja, het 'kom je een keer bij me eten, dan ga ik voor je koken!' heb ik ook meegemaakt. Inderdaad een uitnodiging tot seks (ben geweest, dacht met m'n naieve hoofd dat het ook echt gewoon voor de gezelligheid was, maar ik had geen zin in seks met hem en daarna dus ook niks meer van hem gehoord).

Als je er nu al geen goed gevoel bij hebt, dan niet doen!
Mee eens!

"zal ik voor je koken " is een verkapte uitnodiging voor een potje sex.

Ook ik was zo naief, eten was lekker, sex ook trouwens, maar toch daarna geen verdere klik.......
quote:nova zembla schreef op 28 augustus 2009 @ 20:39:

Mee eens!

"zal ik voor je koken " is een verkapte uitnodiging voor een potje sex.

Ook ik was zo naief, eten was lekker, sex ook trouwens, maar toch daarna geen verdere klik.......

Gosjemikke, vraag ik mijn man én kinders toch elke dag om sex zeg!!

Topic kwam mij ook al akelig bekend voor!! Scherp hoor, mamanogwat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven