Afgeschrikt van lieve mannen
woensdag 29 mei 2019 om 01:03
Hi allemaal,
Hoe komt het toch dat ik snel word afgeschrikt door lieve mannen? Elke keer als ik een leuke man/jongen tegenkom dan knap ik er al heel snel op af als iemand mij te leuk vindt.. terwijl ze vaak dan super lief zijn. Alleen ik word daar gewoon een beetje kriebelig van. Het is nu 5 maanden uit met mijn ex dus misschien ligt het daaraan.
Maar nu heb ik weer hetzelfde met een jongen met wie ik nu een maandje praat en op 1 date ben geweest. Het is echt een super lieve jongen en na de date was ik ook echt super happy. Het was echt heel gezellig. Alleen afgelopen weekend hoorde ik dat hij al zijn vrienden al over mij had verteld en hoe leuk hij mij wel niet vond. En opeens ben ik enorm op hem afgeknapt.. ik irriteer me aan alles wat hij mij appt. Ik weet dat dat ook niet eerlijk is naar die jongen toe, alleen ik heb dit elke keer. Nu gaat hij donderdag voor mij koken en ik ben bang dat ik hem aan het lijntje ga houden als ik hier mee doorga. Of denken jullie dat ik te snel oordeel?
Hoe komt het toch dat ik snel word afgeschrikt door lieve mannen? Elke keer als ik een leuke man/jongen tegenkom dan knap ik er al heel snel op af als iemand mij te leuk vindt.. terwijl ze vaak dan super lief zijn. Alleen ik word daar gewoon een beetje kriebelig van. Het is nu 5 maanden uit met mijn ex dus misschien ligt het daaraan.
Maar nu heb ik weer hetzelfde met een jongen met wie ik nu een maandje praat en op 1 date ben geweest. Het is echt een super lieve jongen en na de date was ik ook echt super happy. Het was echt heel gezellig. Alleen afgelopen weekend hoorde ik dat hij al zijn vrienden al over mij had verteld en hoe leuk hij mij wel niet vond. En opeens ben ik enorm op hem afgeknapt.. ik irriteer me aan alles wat hij mij appt. Ik weet dat dat ook niet eerlijk is naar die jongen toe, alleen ik heb dit elke keer. Nu gaat hij donderdag voor mij koken en ik ben bang dat ik hem aan het lijntje ga houden als ik hier mee doorga. Of denken jullie dat ik te snel oordeel?
donderdag 30 mei 2019 om 10:44
Naja meerdere keren, dit is wel de eerste keer dat ik met iemand date haha. Maar al een paar keer gehad dat als ik op stap met met een grote groep, er jongens zijn die opeens super pusherig worden dus meteen mij overal op toevoegen, appjes sturen en tegen andere vrienden zeggen dat ze mij echt een leuke meid vinden en dan non stop blijven appen. Ik knap daar denk ik gewoon een beetje op af.. ik wil natuurlijk echt geen klootzak hoor haha. Maar wel gewoon een stoere kerel waar ik zelf ook een beetje moeite voor moet doen. Niet een aanhankelijke puppy die mij de hele dag door appt en alles wat ik doe leuk vindt en goed vindt en de hele tijd vraagt ‘ hoe is werk?’ ‘ Hoe is sporten? ‘ ‘ Hoe was je avondeten?’.coolpack2 schreef: ↑29-05-2019 11:02Ik zou het ook minder tof vinden als iemand na date één al iedereen over mij gaat vertellen (wat wel wat anders is dan tegen een paar mensen zeggen dat je een heel toffe date had).
Maar ik sluit me aan bij de reacties dat je waarschijnlijk beter gewoon wat lol kunt gaan hebben. Ik vind het ook wel apart dat je in vijf maanden tijd dit meerdere keren bij de hand had. Dan ga je wel erg snel. Dan doe je eigenlijk op een bepaalde manier zelf ook datgene waar je nu bij een ander op afknapt...
Het is allemaal wel heel lief alleen ik word er een beetje ongemakkelijk van..
Maar bedankt voor jullie tips!
donderdag 30 mei 2019 om 10:47
Dit is precies ook mijn ervaring inderdaad!Waterman26 schreef: ↑29-05-2019 07:02Mijn ervaring is dat die lieve mannen waar je toch geen goed gevoel over hebt, misschien wel niet zo lief zijn. Een groot misverstand is dat saaie dweperige mannen ook een goed karakter hebben. Onzin natuurlijk. Luister gewoon naar je intuïtie.
donderdag 30 mei 2019 om 11:16
Als een man té snel té enthousiast wordt in de datingfase kan dat twee dingen betekenen: 1. Hij wil zo snel mogelijk seks, of 2. Hij is erg naïef.
Mij zou het daarom meer overtuigen als hij bij de eerste dates een beetje de kat uit de boom kijkt. Lief en attent zijn kan ook door belangstellende vragen aan je te stellen, interesse te tonen in hoe je in het leven staat.
Mij zou het daarom meer overtuigen als hij bij de eerste dates een beetje de kat uit de boom kijkt. Lief en attent zijn kan ook door belangstellende vragen aan je te stellen, interesse te tonen in hoe je in het leven staat.