Afgeschrikt van lieve mannen

29-05-2019 01:03 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Hoe komt het toch dat ik snel word afgeschrikt door lieve mannen? Elke keer als ik een leuke man/jongen tegenkom dan knap ik er al heel snel op af als iemand mij te leuk vindt.. terwijl ze vaak dan super lief zijn. Alleen ik word daar gewoon een beetje kriebelig van. Het is nu 5 maanden uit met mijn ex dus misschien ligt het daaraan.

Maar nu heb ik weer hetzelfde met een jongen met wie ik nu een maandje praat en op 1 date ben geweest. Het is echt een super lieve jongen en na de date was ik ook echt super happy. Het was echt heel gezellig. Alleen afgelopen weekend hoorde ik dat hij al zijn vrienden al over mij had verteld en hoe leuk hij mij wel niet vond. En opeens ben ik enorm op hem afgeknapt.. ik irriteer me aan alles wat hij mij appt. Ik weet dat dat ook niet eerlijk is naar die jongen toe, alleen ik heb dit elke keer. Nu gaat hij donderdag voor mij koken en ik ben bang dat ik hem aan het lijntje ga houden als ik hier mee doorga. Of denken jullie dat ik te snel oordeel?
En als het dan een badboy is die je zeg maar weinig aandacht geeft en bevestiging voel je dan meer aantrekking?
Dan zoek je iemand die je vermedert, bij ruzies dagenlang negeert en als hij dronken is, deelt hij ook nog eens een tik uit. Snel zwanger worden van zo'n jongen!
Ik denk vooral dat je jezelf tekort doet.

In welke categorie zou je je ex scharen?
SilverShadow schreef:
29-05-2019 02:27
Dan zoek je iemand die je vermedert, bij ruzies dagenlang negeert en als hij dronken is, deelt hij ook nog eens een tik uit. Snel zwanger worden van zo'n jongen!

Dit TO, word je vast gelukkig van, zoveel drama.
wellicht is t gewoon te vroeg voor je
Misschien heb je eigenlijk gewoon helemaal geen zin in een relatie. Meer zin om te scharrelen, maar niet om je te binden. Dan kan ik me voorstellen dat je het benauwd krijgt van jongens die dat juist wel willen. Dat je je te snel geclaimd voelt.
Als dat zo is kun je beter een tijdje single blijven en lekker je eigen gang gaan. Daar is helemaal niets mis mee.
Je kunt jezelf helaas niet dwingen om iemand leuk te vinden, al is hij op papier geweldig. Ik zou verder kijken.
Kennelijk ben je in staat lieve mannen voor je te interesseren. Dat lukt niet iedereen. Je bent er nog niet aan toe je te binden. Vlinder nog een tijdje, zonder lieve-mannen-harten te breken. Stel voor jezelf vast wanneer je er aan toe bent je te binden en sla dan zo'n lieve man aan de haak. Voorgoed.
Love is the meaning of life
Mijn ervaring is dat die lieve mannen waar je toch geen goed gevoel over hebt, misschien wel niet zo lief zijn. Een groot misverstand is dat saaie dweperige mannen ook een goed karakter hebben. Onzin natuurlijk. Luister gewoon naar je intuïtie.
Je bent gewoon de juiste nog niet tegengekomen
Je bent er wellicht nog niet aan toe.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dit is m niet, next. Maar wel even voor donderdag melden aan hem, zal je ook wel opluchten, gewoon appje dat het gevoel er niet is.
oordeel je dan :?: en wat is je oordeel?

je mag ook gewoon een beetje rondsletten hè, geen grapje maar serieus, dat is best leuk eigenlijk
Lorem Ipsum
Je vorige relatie is pas vijf maanden uit en dit heb je "elke keer". Ik denk ook dat je te snel gaat. Als zo'n jongen te dichtbij komt, knap je af. Misschien/waarschijnlijk niet zozeer op die jongen, maar op de gedachte dat dit wel eens serieus zou kunnen worden. Gun jezelf de tijd om eerst zelf lekker in je vel te komen zitten.
Dat een man lief is, betekent niet dat hij de juiste persoon voor je is. Als je echt een leuke man tegenkomt, dan reageer je vast heel anders.
LucyCW schreef:
29-05-2019 01:03
Of denken jullie dat ik te snel oordeel?
.
Vraag eens aan Monique (MAFS) hoe zij hier over denkt.
Niet geschoten is altijd mis
Monique? Huh, missen we hier wat?

Ik denk dat je een denkfout maakt TO.

Je koppelt lieve mannen aan jouw niet-geinteresseerd zijn. Die koppeling is niet terecht. Deze jongens zijn het alleen niet voor je. Geeft niks, daarom ga je niet gelijk trouwen maar ben je aan het daten etc.
Geloof niet alles wat je denkt.
Hij is gewoon enthousiast, hij zal dat alleen zeggen tegen vrienden als hij er serieus voor wilt gaan. Dan heb je iemand die serieus voor je wilt gaan en dan knap je erop af? Of je bent niet toe aan een relatie, of je ziet het gewoon niet dat hij helemaal voor je wilt gaan? :)

Of hij is toch niet leuk genoeg dat je iets zoekt om op af te knappen?
Ik heb nog wel een paar telefoonnummers voor je
Je vindt ze niet leuk genoeg. Heel veel mannen zijn lief, maar dat betekent niet dat je dan maar verliefd wordt op elke willekeurige lieve man. Zou ook erg vermoeiend zijn.

Het is makkelijk om de spanning van het eerste contact en je gevleid voelen dat iemand met je flirt, te verwarren met aantrekkingskracht. Als jij blijft daten, terwijl je niet tot ze aangetrokken voelt, ga je je al snel ergeren. Wat eigenlijk oneerlijk is.

Probeer eerder bij jezelf te signaleren dat je geen aantrekkingskracht voelt en laat die mannen niet hun tijd verspillen.
Als man zijnde, ik snap het wel hoor. Zie dit vaak genoeg verkeerd gaan bij vrienden. Ontmoeten ze een leuke, charmante dame, dan gedragen ze zich vanaf date 1 al gelijk als een té aanhankelijke, kwispelstaartende puppy. Elke dag teveel appjes sturen. Hoe goed en lief bedoeld ook, dat kan al snel afstoten.

TO, zoals ik je verhaal lees is het niet zozeer dat je niet op lieve mannen valt, maar dat die zich ook als een kerel dienen op te stellen, je een beetje uitdagen.
Tuurlijk wil iedereen een relaxte man, maar het moet (niet onterecht) wel een beetje een kerel zijn.
Ik zou het ook minder tof vinden als iemand na date één al iedereen over mij gaat vertellen (wat wel wat anders is dan tegen een paar mensen zeggen dat je een heel toffe date had).

Maar ik sluit me aan bij de reacties dat je waarschijnlijk beter gewoon wat lol kunt gaan hebben. Ik vind het ook wel apart dat je in vijf maanden tijd dit meerdere keren bij de hand had. Dan ga je wel erg snel. Dan doe je eigenlijk op een bepaalde manier zelf ook datgene waar je nu bij een ander op afknapt...
coolpack2 schreef:
29-05-2019 11:02
Ik zou het ook minder tof vinden als iemand na date één al iedereen over mij gaat vertellen (wat wel wat anders is dan tegen een paar mensen zeggen dat je een heel toffe date had).
dat idd. Heel begrijpelijk. 1 vriendin van me werd na 1 date al uitgenodigd om mee te gaan naar zijn familiereünie.

Voor haar gingen zoveel alarmbellen af dat ze hem vrij empathisch duidelijk heeft gemaakt het bij 1 date te willen laten. Daarna stuurde hij een avond lang hele droevige liefdesliedjes via Facebook Messenger. Aan de ene kant was dat vrij irritant, maar aan de andere kant bevestigde het haar wel dat ze de juiste beslissing had genomen.
Ik heb dit ook vaak. Maak je er niet te druk om. Dit is dan waarschijnlijk niet de juiste persoon voor jou. Dat betekent niet dat je niet op lieve mannen valt, maar dat deze jongen het gewoon niet is.
Ik stoor me ook snel aan iemand die gelijk hoteldebotel van mij lijkt te zijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik het hele 'verleiden' om het zo te zeggen, leuk vind. Wanneer iemand mij na één keer zien he-le-maal het einde vind, knap ik daar soms (hoe erg dan ook) op af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven