Afknappen op littekens...
woensdag 6 juni 2018 om 20:18
Waarschijnlijk klink ik als een enorme zeikerd, maar ik zit even ergens mee en wil het gewoon even van me afschrijven.
Een maand geleden heb ik een leuke man ontmoet met uitgaan, het klikt ontzettend, we hebben veel contact en hij is erg lief voor me.
Waar ik nu mee zit is dat ik 15 jaar geleden een ongeluk heb gehad waarbij ik verbrand ben geraakt. Een been en voet zijn derdegraads verbrand. Ik vind het doodeng om te vertellen, ik ben zo bang dat hij erop afknapt. Ook voel ik me schuldig dat hij het nog niet weet en me dus leuk vindt terwijl hij dat nog niet eens weet.
Voordat we intiemer worden moet ik het natuurlijk wel vertellen, anders schrikt hij zich kapot. Daarnaast wil ik het ook wel gewoon verteld hebben.
Ik verwacht natuurlijk geen oplossing van jullie, maatwilde het gewoon even kwijt advies. Ben 40 en had echt verwacht dat ik hier nu wel overheen zou zijn, maar helaas... ben weer net zo onzeker als toen ik 25 was
Een maand geleden heb ik een leuke man ontmoet met uitgaan, het klikt ontzettend, we hebben veel contact en hij is erg lief voor me.
Waar ik nu mee zit is dat ik 15 jaar geleden een ongeluk heb gehad waarbij ik verbrand ben geraakt. Een been en voet zijn derdegraads verbrand. Ik vind het doodeng om te vertellen, ik ben zo bang dat hij erop afknapt. Ook voel ik me schuldig dat hij het nog niet weet en me dus leuk vindt terwijl hij dat nog niet eens weet.
Voordat we intiemer worden moet ik het natuurlijk wel vertellen, anders schrikt hij zich kapot. Daarnaast wil ik het ook wel gewoon verteld hebben.
Ik verwacht natuurlijk geen oplossing van jullie, maatwilde het gewoon even kwijt advies. Ben 40 en had echt verwacht dat ik hier nu wel overheen zou zijn, maar helaas... ben weer net zo onzeker als toen ik 25 was
woensdag 6 juni 2018 om 20:35
Dit!
Maar ik kan jouw onzekerheid begrijpen, heb zelf psoriasis en er is toch een soort van schaamte terwijl het helemaal niet nodig is.
Je bent wie je bent en dan ook leuk/interessant om diegene die je bent toch!
Die littekens maken toch geen slechter persoon van je?
woensdag 6 juni 2018 om 20:37
Je bent wie je bent en je uiterlijk maakt daar een belangrijk deel van uit.mats schreef: ↑06-06-2018 20:35Dit!
Maar ik kan jouw onzekerheid begrijpen, heb zelf psoriasis en er is toch een soort van schaamte terwijl het helemaal niet nodig is.
Je bent wie je bent en dan ook leuk/interessant om diegene die je bent toch!
Die littekens maken toch geen slechter persoon van je?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
woensdag 6 juni 2018 om 21:28
woensdag 6 juni 2018 om 21:53
Lieverd, schaamte is niet nodig. Mijn littekens zijn echt gruwelijk koel en er is nog nooit een man geweest die mij hierop heeft afgewezen. Echt, de meeste mannen vinden die paar krasjes niet erg.
Volgende keer moet je het wel eerder vertellen aan een date. Nu is het in je hoofd heel groot geworden, terwijl dat helemaal niet zo hoeft ze zijn. Als ik een man leuk vind, laat ik ze zo snel mogelijk zien. Door bv wel een jurkje te dragen als het warm is. Mocht hij er niet tegen kunnen, dan weten we dat iig gelijk
Volgende keer moet je het wel eerder vertellen aan een date. Nu is het in je hoofd heel groot geworden, terwijl dat helemaal niet zo hoeft ze zijn. Als ik een man leuk vind, laat ik ze zo snel mogelijk zien. Door bv wel een jurkje te dragen als het warm is. Mocht hij er niet tegen kunnen, dan weten we dat iig gelijk
Don't get high on your own supply.
woensdag 6 juni 2018 om 23:16
Wat een fijne reactie, en zo is het ook!*** schreef: ↑06-06-2018 21:53Lieverd, schaamte is niet nodig. Mijn littekens zijn echt gruwelijk koel en er is nog nooit een man geweest die mij hierop heeft afgewezen. Echt, de meeste mannen vinden die paar krasjes niet erg.
Volgende keer moet je het wel eerder vertellen aan een date. Nu is het in je hoofd heel groot geworden, terwijl dat helemaal niet zo hoeft ze zijn. Als ik een man leuk vind, laat ik ze zo snel mogelijk zien. Door bv wel een jurkje te dragen als het warm is. Mocht hij er niet tegen kunnen, dan weten we dat iig gelijk![]()
woensdag 6 juni 2018 om 23:26
donderdag 7 juni 2018 om 13:22
donderdag 7 juni 2018 om 22:25
Waar schaam je je precies voor, to? Dat je niet 'perfect' bent? Dat je pech hebt gehad? Niet doen, hoor! Ik sluit me aan bij zebra. Als een date mij dit zou vertellen, zou ik hem eerder aantrekkelijker vinden dan op hem afknappen. Perfectie is niet interessant, iemand die iets doorstaan heeft wel! Die bewonder ik meer dan iemand die zijn lichaam gaaf / ongeschonden heeft weten te houden. Daar word je toch niet wijzer van?!
donderdag 7 juni 2018 om 23:19
donderdag 7 juni 2018 om 23:57
Het boeit mij totaal niet of en waar iemand littekens heeft. Zie dus al helemaal niet in waarom de ene plek erger is dan de andere.
Als iemand niet verder kan kijken dan je littekens, is hij je liefde en aandacht niet waard TO.