Afzeggen?

15-05-2012 15:00 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii lezers, even een nieuw topic geopend over een oud onderwerp (zie loepje)..

Ik zou graag jullie mening horen.

Kort verhaal: man en ik draaien al jaren om elkaar heen, nu eindelijk een afspraak gemaakt MAAR...

1. Hij toont 0 interesse in me;

2. Hij mailt wel uit zichzelf, maar stuurt dan een smile om mn aandacht te trekken en zo een conversatie over niks te beginnen;

3. Heeft naar eigen zeggen veel zin in date;

4. Wil geen seks met me (100% uitgesloten).

Inmiddels heb ik er geen trek meer in (de date). We hebben alleen een datum gepland, nog geen afspraak over hoe laat en waar.

Wat is wijsheid? Geen contact meer hebben met hem? Of hem uitleggen dat ik het toch niet zo zie zitten?

Wat zouden jullie doen??
quote:thee schreef op 15 mei 2012 @ 15:25:

Eh, als seks (ook op termijn) uitgesloten is dan is het toch geen date maar gewoon iets drinken/eten met een bekende?

Als de interesse in dat geval van beide kanten minder is geworden zou ik mijn tijd en geld liever aan een andere afspraak besteden.

Waarom noem jij het trouwens wel een date?

Precies, dan is het iets drinken met een bekende. Dat doe ik uiteraard vaker, maar dan wel met mensen die WEL interesse tonen in mij ...

(we noemen het onderling daten.. waarom weet ik niet eigenlijk haha)

Hij "verheugd" zich op die avond, terwijl ik steeds denk: waarom toon je geen interesse dan in me?
Is verheugen op de avond geen interesse tonen dan? Hij wil je blijkbaar graag zien.
Het leven van sommige mensen is zo zorgeloos perfect dat ze maar problemen gaan maken.

Jij geen interesse, hij geen interesse. Waarom in godsnaam een topic?
quote:thee schreef op 15 mei 2012 @ 15:31:

Is verheugen op de avond geen interesse tonen dan? Hij wil je blijkbaar graag zien.

Nee ik vind interesse tonen wat anders dan dat..

Interesse tonen begint met vragen hoe het gaat bijvoorbeeld, niet je uit de tent lokken en vervolgens gesprekken afkappen..

Als ik van iemand weet dat diegene ergens mee bezig is, dan vraag ik hoe het ermee staat.. niks van dat alles..
quote:-yazz- schreef op 15 mei 2012 @ 15:33:

Het leven van sommige mensen is zo zorgeloos perfect dat ze maar problemen gaan maken.

Jij geen interesse, hij geen interesse. Waarom in godsnaam een topic?

Haha misschien is dat het wel

Ik ben inderdaad heel blij met mijn zorgeloze leventje, dus wie weet zoek ik het daarom (onbewust) wel op.
maarre hoezo is sex 100% uitgesloten?

Nooit never niet of alleen die eerste date? en waarom?
quote:boterblommetje schreef op 15 mei 2012 @ 15:39:

maarre hoezo is sex 100% uitgesloten?

Nooit never niet of alleen die eerste date? en waarom?

Dit gaat de 3e worden.

Hij is niet in me geinteresseer op die manier :-)

Ik wel in hem trouwens en ik denk dat dat zijn ego behoorlijk streelt en hij daarom contact met me houdt..

(hij doet dit overigens meerdere malen per week, zo om de dag laat hij wat horen)
quote:dipsy88 schreef op 15 mei 2012 @ 15:38:

[...]

Haha misschien is dat het wel

Ik ben inderdaad heel blij met mijn zorgeloze leventje, dus wie weet zoek ik het daarom (onbewust) wel op.Prijs je gelukkig en ga op zoek naar een leuke vent. Of beter, laat je gevonden worden door een leuke vent
quote:-yazz- schreef op 15 mei 2012 @ 15:46:

[...]

Prijs je gelukkig en ga op zoek naar een leuke vent. Of beter, laat je gevonden worden door een leuke vent Dat heb ik ook al 100x gedacht.. veel leuker ook om versierd te worden dan het zelf te moeten doen
Ik zou gewoon een mailtje sturen en afzeggen en plak er idd die leuke smiley in als afluiter.

Zonde van je tijd zo'n kerel.
quote:dipsy88 schreef op 15 mei 2012 @ 15:43:

[...]

Dit gaat de 3e worden.

Hij is niet in me geinteresseer op die manier :-)

Ik wel in hem trouwens en ik denk dat dat zijn ego behoorlijk streelt en hij daarom contact met me houdt..

(hij doet dit overigens meerdere malen per week, zo om de dag laat hij wat horen)

Dat heb ik je in je vorige topic al gezegd: hij is aandachtsgeil.

Als je dat leuk vindt (=een vent achterna blijven lopen die niet echt interesse in je heeft) dan gewoon gaan.

Als je er wel genoeg van hebt zo: de date afzeggen, en ook vertellen waarom.
Als je elkaar nog nooit ontmoet hebt, hoe kun je dan zo stellig zijn al dan niet seksueel op elkaar te vallen? Jij wil seks met hem, maar wie weet valt ie in 't echt zo tegen en gruwel je er van om 'm alleen nog maar te moeten zoenen.

Zou de date gewoon afzeggen als je elkaar toch niet echt iets te melden hebt. Zeg dat er wat is tussengekomen en maak verder geen nieuwe afspraak meer.
quote:elninjoo schreef op 15 mei 2012 @ 16:04:

Als je elkaar nog nooit ontmoet hebt, hoe kun je dan zo stellig zijn al dan niet seksueel op elkaar te vallen? Jij wil seks met hem, maar wie weet valt ie in 't echt zo tegen en gruwel je er van om 'm alleen nog maar te moeten zoenen.

Zou de date gewoon afzeggen als je elkaar toch niet echt iets te melden hebt. Zeg dat er wat is tussengekomen en maak verder geen nieuwe afspraak meer.

Dit gaat de 3e date worden, ik weet al dat ik hem wel wil(de)

ff offtopic: ik ben een stille meelezer (meestal) en ik vind jou een supermens lekker nuchter enzo
Dank je, Dipsy!
Een man die geen seks wil? wow die ken ik niet hoor
quote:chocolol schreef op 15 mei 2012 @ 16:27:

Een man die geen seks wil? wow die ken ik niet hoor

Tja geloof me.. ik heb al mn charmes in de strijd gegooid maar helaas...

(hij maakt mij wijs: seks betekent misschien einde contact en dat wil hij niet)
Je biedt seks op een schaal van goud, deze man raakt prompt zijn jachtinstinct kwijt en verliest zijn interesse.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Of hij is homo.
Ik zou het lekker afzeggen. Ik zou me niet eens verplicht voelen om er uitleg bij te geven. en dan kijken of hij nog steeds zijn ego wil strelen. Kijk er wel voor uit dat he niet in een spelletje beland...voor je weet ligt de bal ( in jullie geval )weer bij hem.
quote:viva-amber schreef op 15 mei 2012 @ 21:12:

Je biedt seks op een schaal van goud, deze man raakt prompt zijn jachtinstinct kwijt en verliest zijn interesse.Deze zou opgaan als.... hij niet toch met me zou willen afspreken toch?
Hallo,

Same scenario here..

Toevallig uit het hoge noorden?

Gr
quote:participant schreef op 15 juli 2012 @ 12:48:

Hallo,

Same scenario here..

Toevallig uit het hoge noorden?

GrHuh,want daar wonen dat soort mannen?
Je komt ze ongetwijfeld overal op deze aardkloot tegen.

Just Checking ;)
Nee niet het hoge noorden

Vertel, wat is jouw verhaal?
Waarom zou je met iemand afspreken die geen interesse in jou toont? Je weet dan toch dat het geen zin en nut heeft.. Die tijd kan je gewoon in andere mannen stoppen of gezellig met je vriendinnen afspreken:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven