Alleen zijn?
zondag 22 november 2009 om 14:20
Mijn familie vind het maar raar dat ik het lekker vind om dingen alleen te doen. Zoals alleen winkelen, vind ik héérlijk zodat ik mn eigen winkels kan bezoeken. En ik wil bij voorbeeld ook deze zomer alleen op vakantie omdat ik niet van zon/strand vakantie hou. Maar wel van citytrips.
En de mensen waar ik mee om ga hebben al kids en relaties.
Maar het wilt niet zeggen dat ik eenzaam ben. Want als mn familie er wel is vind ik het ook super gezellig.
Vinden jullie dit raar? Of normaal?
En de mensen waar ik mee om ga hebben al kids en relaties.
Maar het wilt niet zeggen dat ik eenzaam ben. Want als mn familie er wel is vind ik het ook super gezellig.
Vinden jullie dit raar? Of normaal?
zondag 22 november 2009 om 15:19
quote:Liondevil76 schreef op 22 november 2009 @ 14:59:
Oké, er spreekt een lichte frustratie uit mijn post maar dat komt echt omdat ik het heel merkwaardig vind dat je je altijd moet verantwoorden als je bewust alleen bent maar nooit als je de eerder genoemde geijkte paden bewandelt.Ben het met je eens. (ben ook single) Alleen ik verantwoord me niet. Of ben daar allang mee opgehouden dat te doen. Onzinnige verspilling van energie. Want er zijn mensen die het nooit zullen begrijpen. Moet wel eerlijk erbij vermelden dat ik een relatie in de toekomst niet uitsluit. Ik weet ook wel wat de voordelen zijn gezien mijn eerdere relaties. Maar ben al weer een tijdje alleen en het bevalt me prima.
Oké, er spreekt een lichte frustratie uit mijn post maar dat komt echt omdat ik het heel merkwaardig vind dat je je altijd moet verantwoorden als je bewust alleen bent maar nooit als je de eerder genoemde geijkte paden bewandelt.Ben het met je eens. (ben ook single) Alleen ik verantwoord me niet. Of ben daar allang mee opgehouden dat te doen. Onzinnige verspilling van energie. Want er zijn mensen die het nooit zullen begrijpen. Moet wel eerlijk erbij vermelden dat ik een relatie in de toekomst niet uitsluit. Ik weet ook wel wat de voordelen zijn gezien mijn eerdere relaties. Maar ben al weer een tijdje alleen en het bevalt me prima.
zondag 22 november 2009 om 15:22
Klopt lion.
Het enige goede antwoord op de vraag: "Waarom heb je geen relatie/vriend, man", is de tegenvraag: "Waarom heb jij die wel"
Maar ik weet niet of je dan altijd eerlijk antwoord krijgt,
Tuurlijk zijn er wel heel veel gelukkige relaties , voor ik iedereen op mn nek krijg
.
Maar ook veel :gewoonte, angst voor alleen zijn omdat t verwacht wordt
Het enige goede antwoord op de vraag: "Waarom heb je geen relatie/vriend, man", is de tegenvraag: "Waarom heb jij die wel"
Maar ik weet niet of je dan altijd eerlijk antwoord krijgt,
Tuurlijk zijn er wel heel veel gelukkige relaties , voor ik iedereen op mn nek krijg

Maar ook veel :gewoonte, angst voor alleen zijn omdat t verwacht wordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 22 november 2009 om 15:42
Of het normaal is of niet doet er niet toe, als jij je er maar prettig bij voelt.
Ik ken ook mensen die dit absoluut niet begrijpen/willen begrijpen, net zo goed als ik niet van hen snap dat ze de behoefte om alleen te zijn niét hebben (volg je 'm nog?)
Persoonlijk: Ik vind het heerlijk. Punt, klaar.
Ik ken ook mensen die dit absoluut niet begrijpen/willen begrijpen, net zo goed als ik niet van hen snap dat ze de behoefte om alleen te zijn niét hebben (volg je 'm nog?)
Persoonlijk: Ik vind het heerlijk. Punt, klaar.
zondag 22 november 2009 om 16:05
Ik vind het heerlijk om alleen naar de stad te gaan en te winkelen en lunchen. Ook wandel ik vaak alleen. Heb een hele lieve vriend waar ik veel samen mee doe, maar alleen er op uit vind ik ook fijn. Ben heel lang singel geweest met vrienden die allemaal een relatie hadden en kinderen dus je moet wel. Wil ook niet afhankelijk zijn van anderen om iets leuks te doen. Ben een keer alleen op vakantie geweest en dat ging super. Helemaal zelf bepalen wat ik ging doen, lekker lunchen etc. Herken wel wat MellonCollie schrijft met dat uit eten gaan! Vaak ging ik uitgebreid lunchen en dan s avonds een snelle hap en naar de film of iets anders.
Heb ook wel een aantal mensen in mijn omgeving die dat allemaal raar vonden dat ik zoveel alleen deed. Ik vroeg ze dan ook dus ik moet mijn leven maar on hold zetten tot ik iemand tegenkom? Dat zou pas zielig zijn!
Heb ook wel een aantal mensen in mijn omgeving die dat allemaal raar vonden dat ik zoveel alleen deed. Ik vroeg ze dan ook dus ik moet mijn leven maar on hold zetten tot ik iemand tegenkom? Dat zou pas zielig zijn!