Als dit humor is

02-08-2009 10:22 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Gister las ik in een tijdschrift een een kort verhaaltje waar ik echt met mijn pet niet bij kon. Ik weet nog dat de titel iets van

'Als dit humor is' was. Ik weet alleen niet meer van welk tijdschrift het was,anders kon ik het van internet plukken en hier plakken.Het ging over een stelletje.

Die man kwam zijn vriendin thuis afhalen en zij vond al dat ie een vreemd lachje had. Waarop hij vertelde dat ie een leuke dag met zijn vrienden had gehad, en dat ie dat later wel zou vertellen. Ze gingen uit eten,hadden een leuke avond en gingen naar huis. Ze lagen lekker te vrijen,en op het moment dat ie in haar zat begint ie TE TELLEN en zegt ie doodleuk: 'Ik heb het met je beste vriendin Linda gedaan'. Zij schrikt zich wild en probeert hem van haar af te duwen, maar hij houd haar stevig vast (onderwijl TELLEND). Door haar woede lukt het haar hem van zich af te gooien, en hij houd op met TELLEN. Zegt ie vervolgens dat het een geintje was. Hij en zijn vrienden hadden onderling afgesproken die avond allemaal hetzelfde te zeggen tegen hun vriendin, om te kijken hoelang ze 'erin' konden blijven (vandaar dus dat tellen).

Die vrouw heeft het gelijk uitgemaakt. Daarna heeft die ex lopen vertellen dat zij geen gevoel voor humor had.

Ik heb hier echt geen woorden voor, (dan heb ik dus ook geen humor).

Wat vinden jullie?
Ik heb geen motto.
Lijkt meer op een sketch van de vliegende panters oid dan iets waargebeurds, mocht iemand dat ooit bij mij geprobeerd hebben dan zou ik mijn boks-lessen uit het verleden zeker in de praktijk brengen, wat nou geen gevoel voor humor, ik vind een gebroken neus nou eenmaal het toppunt van hilariteit.
Je zou denken dat het een broodje aap is. Maar blijkbaar zijn er genoeg gekken die van het broodje aap verhaal een echt verhaal maken.

Wat een sukkel zeg. En dan nog zeggen dat zij geen humor heeft.
Ik heb geen motto.
Ik zou er niet om kunnen lachen, maar het verbaasd me niet dat er bepaalde types zijn die dit echt heel lollig zouden vinden.
Broodje aap.
Dat het in de vriendin stond, maakt het nog niet waar hoor. Je moet eens weten welke "real life storys" in dit soort bladen uit de grote dikke duim van de redactie komt. Net als ingezonden brieven, etc.
Nou als je dit zou opsturen alszijnde jouw waargebeurd verhaal, spoor je toch niet?
Ik heb geen motto.
quote:hiltje schreef op 02 augustus 2009 @ 10:34:

Och dat is een bekend verhaaltje.

Het heet 'rodeo'.

Bij het verhaaltje hoort dat het in doggy style moet en dat de man na de mededeling: ' Je zus, mijn secretaresse, whatever, doet het toch lekkerder, moet proberen zo lang mogelijk te blijven zitten.

Gewoon een jongensgrapje, niet echt gebeurd.

Ik heb dit ook wel eens gelezen, maar dan met de mededeling dat hij hiv heeft... En dan nog proberen zo lang mogelijk te blijven zitten.

Smakeloos...
De echte humor van dit broodje-aap-verhaal is zien hoe mensen reageren op het verhaal.
quote:Begentle schreef op 02 augustus 2009 @ 12:08:

Je zou denken dat het een broodje aap is. Maar blijkbaar zijn er genoeg gekken die van het broodje aap verhaal een echt verhaal maken.

Wat een sukkel zeg. En dan nog zeggen dat zij geen humor heeft."blijkbaar". want ja, als het in een tijdschrift staat, dan IS het waar.
quote:Begentle schreef op 02 augustus 2009 @ 12:24:

Nou als je dit zou opsturen alszijnde jouw waargebeurd verhaal, spoor je toch niet?Als je dit verhaal gelooft, spoor je dan wel helemaal?
Ik heb het ook gelezen.

Vond het ook walgelijk.

Was het niet de Vriendin waarin het stond?
Erg walgelijk maar stel dat je stalen zenuwen hebt...dan zou ik door blijven neuken en zeggen: goed dat je erover begint, je vader, broer, beste vriend, zwager zijn allemaal net wat lekkerder dan jij.
quote:Sensy12 schreef op 02 augustus 2009 @ 15:31:

Erg walgelijk maar stel dat je stalen zenuwen hebt...dan zou ik door blijven neuken en zeggen: goed dat je erover begint, je vader, broer, beste vriend, zwager zijn allemaal net wat lekkerder dan jij.
@Rider, had jij er bij willen zijn voordat je het geloofd???

Tssss.
Ik heb geen motto.
Sommige mannen zijn gewoon niet goed wijs...
Dat blijkt ja.
Ik heb geen motto.
Sommige vrouwen zijn echt niet goed bij hun hoofd. Als je alles gelooft wat je leest, sorry, maar hoe naief ben je dan?

Denk nou eens een seconde na: een groepje vrienden dat zoiets afspreekt als weddenschap? Een groepje mannen dat collectief zoiets idioots verzint? En het feit dat dit verhaal al heel lang in allerlei varianten circuleert, zoals dat met alle broodje-aap verhalen gaat, doet ook geen belletje rinkelen?

Sorry, maar als ik constateer dat je dan echt gewoon dom bent, dan is dat niet om te schelden, maar gewoon een feit.
Als jij alleen vanwege deze posting van mij ervan uit gaat dat ik alles geloof wat ik lees, wie is er dan dom???

En sorry, maar als jij constateerd dat ik dom ben, is dat geen GEEN feit, maar JOUW constatering.
Ik heb geen motto.
Begentle, geloof je nu nog steeds in het verhaal, terwijl inmiddels blijkt dat het een broodje aap is?
quote:rider schreef op 02 augustus 2009 @ 19:17:

Sommige vrouwen zijn echt niet goed bij hun hoofd. Als je alles gelooft wat je leest, sorry, maar hoe naief ben je dan?

Denk nou eens een seconde na: een groepje vrienden dat zoiets afspreekt als weddenschap? Een groepje mannen dat collectief zoiets idioots verzint? En het feit dat dit verhaal al heel lang in allerlei varianten circuleert, zoals dat met alle broodje-aap verhalen gaat, doet ook geen belletje rinkelen?

Sorry, maar als ik constateer dat je dan echt gewoon dom bent, dan is dat niet om te schelden, maar gewoon een feit.
Je mag me naief noemen, maar ik geloof wel dat zoiets echt kan gebeuren ja.
Ik heb geen motto.
Onmogelijk is het natuurlijk niet. Net zoals het broodje aap verhaal waarin iemand gaat tanken, gaat betalen en er dan een moordenaar in de auto klimt. Moordenaar gaat op de grond achter de bestuurdersstoel zitten en rijd zo mee om vervolgens de persoon te vermoorden.

Is natuurlijk mogelijk. Maar net als jouw verhaal, puur broodje aap.
quote:Sensy12 schreef op 02 augustus 2009 @ 15:31:

Mooi broodje aap maar deze posting hierboven is een perfecte oplossing voor dit soort dingen.
quote:Begentle schreef op 02 augustus 2009 @ 19:57:

Je mag me naief noemen, maar ik geloof wel dat zoiets echt kan gebeuren ja.Je mag natuurlijk geloven wat je wilt. En als jij het gelooft ben je voorbereid op wat gaat komen. Weet je direct hoe je moet handelen.
Sensy, geweldige reactie btw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven