Als je vriend liever een vrouw wil zijn.

31-05-2008 14:16 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat had je gedaan als je vriend je op een dag vertelt dat hij niet in het juiste lichaam zit?
hoezo?
Dat lijkt me echt verschrikkelijk en wat lijkt me dat moeilijk om op te reageren. Is jou dat gebeurd? Vertel eens.....
o, dacht even dat Brummetje weer een nieuw topic geopend had.
@ Lalein: Wat is dat nou voor domme vraag.

Ik neem aan dat Create dit zeer recent heeft mee gemaakt!!

Sorry Create moest dit ff zeggen.

Sterkte ermee! Ik weet niet wat ik zou doen. Veel praten iig!

Liefs MMR
Dan was ik gruwelijk giftig geworden, omdat hij me dat niet vantevoren heeft gemeld maar pas nadat ik van hem ging houden. En daarna had ik hem veel geluk gewenst met de rest van zijn leven, maar dan wel zonder mij. Ik zit namelijk niet in de "verkeerde" geaardheid en val nou eenmaal niet op vrouwen. En als ik dat wel zou doen, ook niks mis mee, dan was ik ook niet op hem gevallen toen hij nog man was.
waarom is "hoezo?"een domme vraag?

ik vraag me af waarom ze het wil weten duh.

zit je zelf in deze situatie?

is het een hypotetische vraag?
minny verwoordt eigenlijk wat ik ook zou willen zeggen.

vooral het oneerlijke dat je partner je dit pas vertelt als je al in de relatie zit. een relatie waar ik uiteindelijk dus helemaal niet op zit te wachten.
quote:Lalein schreef op 31 mei 2008 @ 14:27:

waarom is "hoezo?"een domme vraag?

ik vraag me af waarom ze het wil weten duh.

zit je zelf in deze situatie?

is het een hypotetische vraag?Ik zag hem meer als hoezo stel je die vraag. Maar je kan hem idd ook stellen als hoezo wil je dat van ons weten, zovan wat wij zouden doen......EXCUUS!!!!!
quote:MMR schreef op 31 mei 2008 @ 14:23:

@ Lalein: Wat is dat nou voor domme vraag.

Ik neem aan dat Create dit zeer recent heeft mee gemaakt!!

Sorry Create moest dit ff zeggen.

Sterkte ermee! Ik weet niet wat ik zou doen. Veel praten iig!

Liefs MMR

Leerden we op school niet dat de domste vraag was die niet gesteld was.

Daarbij, als iemand een nickname aanmaakt, en dit topic opent met een (laten we zeggen een aparte) vraag, dan mag je toch vragen wat de reden is. Het zou zomaar een journalist kunnen zijn die even wat reacties voor een artikel wilt hebben.

Hoeft niet natuurlijk, maar de meeste forummers met een probleem zitten die zo'n grote impact op je leven/relatie/toekomst heeft, vertellen meestal eerst hun verhaal en eindigen met zo'n vraag.

Maar goed, vraag mag wat mij betreft blijven staan, algemeen dat je het je afvraagt of heb je zelf helaas een nare ervaring ermee?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh en ik zie al dat ik mosterd ben.

Nee toch niet helemaal. Ik lees Hoezo wel van "Wat is de reden dat je het wilt weten". En dat was mijn vraag namelijk ook.
quote:Lalein schreef op 31 mei 2008 @ 14:28:

minny verwoordt eigenlijk wat ik ook zou willen zeggen.

vooral het oneerlijke dat je partner je dit pas vertelt als je al in de relatie zit. een relatie waar ik uiteindelijk dus helemaal niet op zit te wachten.Wel eens aan gedacht dat ihet helemaal niet zo is dat iemand zoiets niet wíl vertellen, maar het niet kán? Net zoals homosexualiteit. Zoiets wordt ook wel eens na 20 jaar huwelijk verteld. Simpelweg omdat iemand er nog niet aan toe was.
mosterd is wel lekker!

heppie ook een bitterballetje erbij?
Moeilijke vraag Create, ik zou denk ik bij hem weggaan.
quote:Lalein schreef op 31 mei 2008 @ 14:39:

mosterd is wel lekker!

heppie ook een bitterballetje erbij? Alleen blokjes ouwe kaas.
quote:shining schreef op 31 mei 2008 @ 14:38:

[...]

Wel eens aan gedacht dat ihet helemaal niet zo is dat iemand zoiets niet wíl vertellen, maar het niet kán? Net zoals homosexualiteit. Zoiets wordt ook wel eens na 20 jaar huwelijk verteld. Simpelweg omdat iemand er nog niet aan toe was.

sure, maar ik snap niet hoe je het kan om iemand 20 jaar lang niet je grootste geheim te vertellen, een geheim dat je hele relatie op zijn kop zet en je partner toch op zijn minst flink in de war maakt. er zijn genoeg voorbeelden van partners die zware professionele hulp nodig hadden na een soortgelijke bekentenis.

maar nogmaals, waarom stel je deze vraag?
Ik snap zoiets wel Lalein.

Ik weet niet wat ik zou doen als ik in zo'n situatie zou zitten. Heel moeilijk. Men kan vaak meer aan dan men denkt.

Ik weet het echt niet. Lijkt me echt heel moeilijk.
quote:shining schreef op 31 mei 2008 @ 14:38:

[...]

Wel eens aan gedacht dat ihet helemaal niet zo is dat iemand zoiets niet wíl vertellen, maar het niet kán? Net zoals homosexualiteit. Zoiets wordt ook wel eens na 20 jaar huwelijk verteld. Simpelweg omdat iemand er nog niet aan toe was.Maakt dat de pijn en het bedrog minder erg voor de partner die 20 jaar lang is voorgelogen? In principe ben je gewoon gebruikt als dekmantel. Dat is niet oke. Kun jij 20 jaar lang niet de waarheid vertellen, vervelend voor je. Maar moet je daar iemand anders last van laten hebben? Neen.
ik zie ook in hoe moeilijk het voor iemand is om voor zulke gevoelens uit te komen.

maar denk je er dan niet bij na hoe egoistisch het eigenlijk is om zoiets niet met de liefde van je leven te delen? om die persoon zoveel verdriet aan te doen met de mededeling dat je in het verkeerde lichaam zit?
Niet aan toe....ooooh, nee dan is het oke dat ik 20 jaar van mijn leven vergooit heb aan iemand die nooit echt van mij gehouden heeft....want meneertje was er nog niet aan toe. Nee, mooi niet dus, gewoon dezelfde dag nog opsodezouten.
quote:minny schreef op 31 mei 2008 @ 14:45:

[...]

Maakt dat de pijn en het bedrog minder erg voor de partner die 20 jaar lang is voorgelogen? In principe ben je gewoon gebruikt als dekmantel. Dat is niet oke. Kun jij 20 jaar lang niet de waarheid vertellen, vervelend voor je. Maar moet je daar iemand anders last van laten hebben? Neen.\

Ik praat het niet goed. Ik zeg alleen dat iemand zoiets niet expres doet vaak en dat het helemaal niet zo is dat de partner als dekmantel wordt gebruikt. Het is moeilijk genoeg voor de persoon zelf, ook voor de partner, maar zeker niet moeilijker.
quote:minny schreef op 31 mei 2008 @ 14:47:

Niet aan toe....ooooh, nee dan is het oke dat ik 20 jaar van mijn leven vergooit heb aan iemand die nooit echt van mij gehouden heeft....want meneertje was er nog niet aan toe. Nee, mooi niet dus, gewoon dezelfde dag nog opsodezouten.Minny, waarom ben jij zo vaak zo vreselijk negatief?!
niet moeilijker voor de partner weet ik zo net nog niet.

degene met het probleem is er al jaren en jaren mee bezig,

heeft een buffer ingebouwd voor het moment dat ie zijn geheim uit de doeken doet...

en de partner moet plotsklaps iets verwerken waar ze geen idee van had dat het al tijdens hun hele relatie speelt...
Ik ben niet politiek correct, dat is iets anders dan negatief. Of geloof je nou echt dat al die mensen die zeggen begrip te hebben, dat ook daadwerkelijk zouden hebben als het hun geflikt wordt? Tuurlijk word je boos, tuurlijk voel je je bedrogen, tuurlijk heb je pijn. Ik realiseer me alleen zonder dat ik het meemaak dat het zo is, ipv de illusie te hebben dat ik het allemaal wel zou begrijpen. Ken uzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven