als je

27-04-2010 17:48 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je het gevoel hebt dat je partner iets fouts heeft gedaan, bijv met krassen op de rug thuis komt...en je voelt iets raars...moet je dan op je gevoel af gaan?
quote:Kleintjecool schreef op 27 april 2010 @ 18:05:

Hmpff...fijne reactie van hem...duhuss. Maar was het ook na een avond waarna hij later thuiskwam oid? Doet hij verder ook bijzondere dingen? (overwerken, overmatig sporten, onverwacht ineens afspraken, nieuw ondergoed, nieuw luchtje etc.)weer niks van dit alles,,,tis gewoon onder werktijd gebeurt denk ik...
quote:midnight01 schreef op 27 april 2010 @ 18:02:

@liselore hij zwijgt en zegt ik hebje gezegd hoe en wat

Hmm.... daar zou ik niet mee akkoord gaan.....

Als mijn gevoel zegt dat er wat is zou ik dat uitspreken niet verwijtend maar welk gevoel het bij mij oproept.... ik zou willen dat mijn partner hier een gesprek over aan gaan totdat de lucht geklaard is
En ohja, HOE was het dan op zijn werk gebeurd volgens zijn verklaring? Zou het überhaupt kunnen?
is het dit niet?

Bedoel...voordat je 'm de deur uitzet wegens overspel, zou toch zonde zijn he.
Werkt hij in de bouw?
quote:midnight01 schreef op 27 april 2010 @ 18:06:

[...]

weer niks van dit alles,,,tis gewoon onder werktijd gebeurt denk ik...Moaw, als je dat écht dacht stelde je hier nu de vraag niet toch?
@liselore heb ik gedaan rustig vragen...geen reactie als..ik heb je gezegd hoe en wat...

@kleintjecool hij zegt door een hoogwerker
quote:Kleintjecool schreef op 27 april 2010 @ 18:08:

[...]

Moaw, als j

e dat écht dacht stelde je hier nu de vraag niet toch?Ja 0nder werktijd foute dingen doen bedoel ik
quote:midnight01 schreef op 27 april 2010 @ 18:08:

@liselore heb ik gedaan rustig vragen...geen reactie als..ik heb je gezegd hoe en wat...

@kleintjecool hij zegt door een hoogwerkerkunnen jullie normaal gesproken wel een goed gesprek voeren?
quote:midnight01 schreef op 27 april 2010 @ 18:03:

[...]

op alles een nee,,,maar toch mannen zijn slim ze kunnen ook vreemd gaan zonder hun nr tegeven

I know mijn intuitie klopte toendertijd, maar heb na veel vragen stellen en geen bevredigend antwoord krijgen zijn mail gehackt om er achter te komen dat ik het bij het juiste eind had..

Als hij van je houdt, en je niet kwijt wil zal hij met een goed verhaal moeten komen! Als je achterdocht blijft, wordt het een hele lastige situatie...
[quote]wupje schreef op 27 april 2010 @ 18:09:

[...]

I know mijn intuitie klopte toendertijd, maar heb na veel vragen stellen en geen bevredigend antwoord krijgen zijn mail gehackt om er achter te komen dat ik het bij het juiste eind had..

Als hij van je houdt, en je niet kwijt wil zal hij met een goed verhaal moeten komen! Als je achterdocht blijft, wordt het een hele lastige situatie...[/quoteIdd

Idd ja..

@ liselore..nee ook met moeite
Gaat het al langer niet goed in jullie relatie?
nee gaat gewoon wel ok hoor...tot nu
Ja sorry, dat was een hele foute invulling van mij. Klote joh...meestal klopt gevoel wel maar soms is het ook lastig om angst en gevoel uit elkaar te houden, voor mij dan.
quote:midnight01 schreef op 27 april 2010 @ 18:12:

nee gaat gewoon wel ok hoor...tot nu

Andere vraagstelling.

Is er ooit een tijd geweest dat je hem wél 100% vertrouwde? Wanneer kwam het moment dat je hem niet meer vertrouwde, of is dat nú juist ineens gekomen?
Ja ik was altijd juist er van overtuigd dat hij op dat vlak te vertrouwen was
en ik denk steeds continu het klopt niet het klopt niet...ik heb wel 3 rose op..maar bennormaal niet zo..het gevoel blijft zich herhalen....is dat dan je intuitie??
quote:midnight01 schreef op 27 april 2010 @ 18:15:

Ja ik was altijd juist er van overtuigd dat hij op dat vlak te vertrouwen wasOp welk vlak dan niet?
ja weet niet eigenlijk.....maar dacht nooit dit..laat ik tzo zeggen
quote:Jorina schreef op 27 april 2010 @ 18:00:

Dat je eerste gedachte naar vreemdgaan neigt, zegt natuurlijk al iets.

Als mijn man thuis zou komen met krassen op zijn rug, zou ik denken dat hij zich heeft bezeert op zijn werk...

Er zal een reden zijn waarom je 1e gedachte naar vreemdgaan uitgaat.Dat ligt er toch ook aan welk werk een man doet....een kantoorklerk, docent, etc. hoe moet die aan krassen op zijn rug komen???
quote:midnight01 schreef op 27 april 2010 @ 18:16:

en ik denk steeds continu het klopt niet het klopt niet...ik heb wel 3 rose op..maar bennormaal niet zo..het gevoel blijft zich herhalen....is dat dan je intuitie??

Ik zou iig geen conclusies trekken terwijl je 3 rosé achter de kiezen hebt.

Nadenken gaat pas echt goed als je nuchter bent, met alcohol in je lijf kan alles ineens heel dramatisch lijken.
hhhmmm als hij niets te verbergen heeft, waarom zwijgt hij dan?

Luister naar je gevoel... klinkt namelijk erg dubieus.
Maar er is meer dan alleen die krassen....toch? Je vertrouwt andere dingen ook niet heb ik het idee, wat is er nog meer?
quote:Nammma schreef op 27 april 2010 @ 18:17:

[...]

Dat ligt er toch ook aan welk werk een man doet....een kantoorklerk, docent, etc. hoe moet die aan krassen op zijn rug komen???

Mijn man heeft ook geen werk waarbij hij normaliter krassen van zou kunnen krijgen, maar wij vertrouwen elkaar 100%. Als hij zegt dat het van zijn werk is, dan is het van zijn werk.

Als ik er een naar gevoel bij heb, dan is daar een reden voor, dan heeft hij bv een te vage verklaring, of is er iets voorgevallen waardoor ik hem toch niet helemaal meer op zijn woord geloof...
quote:midnight01 schreef op 27 april 2010 @ 18:16:

Wat klopt er volgens jou dan niet?

Kan intuitie zijn, nogmaals, kan ook angst zijn...

Heeft hij het jou ook op een bepaalde manier verteld waardoor je achterdocht hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven