als je

27-04-2010 17:48 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je het gevoel hebt dat je partner iets fouts heeft gedaan, bijv met krassen op de rug thuis komt...en je voelt iets raars...moet je dan op je gevoel af gaan?
@ iedereen

Er klopt gewoon iets niet...heeft niks met drank temaken gevoel was er laatste daagjes steeds...en werd idd met drank erger maar was er al wel...heel raar

Ik zit hier nu,...hij ligt met ogen dicht op de bank..ik moet koken maar iets weerhoudt me..er klopt iets niet en ik heb dit gevoel nog nooit gehad...die krassen...de uitleg..ik kan het me ergens totaal niet voorstellen maar ik voel ergens het klopt niet..en dat kan gewoon niet die rose zijn...
quote:midnight01 schreef op 27 april 2010 @ 18:28:

@ iedereen

Er klopt gewoon iets niet...heeft niks met drank temaken gevoel was er laatste daagjes steeds...en werd idd met drank erger maar was er al wel...heel raar

Ik zit hier nu,...hij ligt met ogen dicht op de bank..ik moet koken maar iets weerhoudt me..er klopt iets niet en ik heb dit gevoel nog nooit gehad...die krassen...de uitleg..ik kan het me ergens totaal niet voorstellen maar ik voel ergens het klopt niet..en dat kan gewoon niet die rose zijn...Als jij dat zeker weet neem jezelf dan serieus
denk ik negeren ik heb toch geen bewijs...maar ik bedoel..er zelf mee komen,,dat gebeurt nooit...wat tedoen,,nu gaan koken'??ik heb totaal geen honger hoor sorry
quote:liselore schreef op 27 april 2010 @ 18:30:

[...]

Als jij dat zeker weet neem jezelf dan serieusLieve liselore klinkt dom...i know maar dan denk ik..misschien toch de rose terwijl ik ergens denk..NEEEE waarom denk ik dan in godsnaam zo!!!!
Maar wat klopt er dan niet? Wat heeft jou dat gevoel gegeven.

(wanneer was het eigenlijk dat hij zo thuis kwam?)
een gesprek dan maar moeizaam lijkt mij zinvoller....

waarom zou jij je kut moeten voelen totdat je bewijs hebt... dat jij je kut voelt zou afdoende moeten zijn om dit op te willen lossen ook voor hem...
de gedachte ...lijkt ergens zo onmogelijk
Heeft hij t-shirts aan die in het bedrijf worden uitgewassen of krijg jij die t-shirts in de was te zien. Daar moeten ook gaten in zitten als het een bedrijfsongeval was.
quote:midnight01 schreef op 27 april 2010 @ 18:32:

[...]

Lieve liselore klinkt dom...i know maar dan denk ik..misschien toch de rose terwijl ik ergens denk..NEEEE waarom denk ik dan in godsnaam zo!!!!

Helaas ik ken jou niet en ik ken hem niet... ik kan je alleen maar adviseren vanuit mijn eigen referentie kader...

in het verleden heb ik te vaak dingen genegeerd.. niet willen weten omdat je anders zou moeten handelen...'

ik heb met mijzelf afgesproken mijzelf serieus te nemen.

Ik weet inmiddels dat ik niet jaloers ben en als er een onderbuik gevoel optreed ik dit kan geloven....

Bij het serieus nemen hoort ook dat ik alles zeg en bespreekbaar maak, hoe moeilijk ook. Als mijn relatie dat niet overleeft is het niet een relatie waar ik in wil zitten...

sterkte, ik weet helaas hoe het is.... het gevoel dat je belogen wordt door degene die je het meest liefhebt....
Natuurlijk lijkt het onmogelijk! Maar.... er zijn veel (lees; VEEL) vrouwen op dit forum die ook dachten dat het onmogelijk was dat hun partner zou vreemdgaan. Dus daar zou ik maar niet van uit gaan. Ook jou kan dit overkomen.... Heus....

Ik hoop van niet, en die krassen en zijn vage verklaring en jouw vreemde onderbuik gevoel hoeven niet te betekenen dat er iets is gebeurt op vreemdgaan gebied.

Ik herken je gevoel wel..... De dag voordat mijn partner opbiechtte dat hij vreemdging had ik hetzelfde gevoel. Heel vreemd, niet te verklaren raar onderbuik gevoel.

Ik bleef kalm toen hij het vertelde, want ergens wist ik het dus al.

Ik hoop dat het iets anders is......

Sterkte!
dit gevoel blijft hangen

ergens denk ik nee...kan niet..maar dat gevoel

die krassen zitten alleen links..4 strepen naast elkaar..wordt ik gek..ik twijfel aan mezelf..maar t gevoel blijft knagen
@ froep ik weet gewoon dat hij t niet gaat toegeven als het zo mocht zijn
ik hoop dat iemand reageert,,,ik voel me zo raar..ik ken dit gevoel niet
wat een klote gevoel.....waarom...verbeeld ik het me of is het echt
quote:midnight01 schreef op 27 april 2010 @ 18:52:

ik hoop dat iemand reageert,,,ik voel me zo raar..ik ken dit gevoel nietik heb een keer ongeveer hetzelfde meegemaakt met mijn ex....ik twijfelde nog aan mezelf......totdat ik het vroeg en hij op een manier reageerde en zijn antwoord die hij gaf mijn ogen openede.....toen was er bij mij ontploffing vanbinnen....ik wist het gewoon....vooral het boos worden als ik door bleef vragen...en de manier waarop hij dingen zei....ik heb mn intuitie gevolgd en heb gezegd wat ik dacht ben enorm gaan flippen....en dat als hij nu niet eerlijk zou uitleggen wat hij had gedaan ik meteen me koffer pakte....toen kwam de aap uit de mouw
quote:midnight01 schreef op 27 april 2010 @ 18:52:

ik hoop dat iemand reageert,,,ik voel me zo raar..ik ken dit gevoel niet

Nu heb je gewoon een kater (van de drank); je draaft een beetje door en gaat een beetje zuigen. Laat het bezinken en kijk er op een rustig moment nog eens naar.

Als je denkt dat hij liegt, dan doet hij dat waarschijnlijk ook. Maar je bent nu in ieder geval te beneveld om het helder te zien.
wat zou je nu willen midnight?
@christiane04 ja...ik wou dat at het was maar ik ken mezelf tegoed...

@liselore..wat ik zou willen nu,,eerlijk...de hond pakken en uren wegblijven..ik twijfel en ik probeer me twijfel ongegrond temaken maar terwijl ik dat doe..bekruipt me een kutgevoel..en geloof me drank of niet drank,.kom op hee ik kan wel wat hebben en dit gevoel blijft hangen terwijl ik het beste wil en probeer tedenken
quote:Kleintjecool schreef op 27 april 2010 @ 18:32:

Maar wat klopt er dan niet? Wat heeft jou dat gevoel gegeven.

(wanneer was het eigenlijk dat hij zo thuis kwam?)

Kan je hier ook je vinger op leggen?

En zou lekker uren met de hond gaan wandelen als dat goed voelt
@ lil star..op echte bekening mocht het zo zijn kan ik langggggggg wachten die komt nooit..dat weet ik ergens gewoon
Ik zeg shirt uit en zet (pas) je nagels eens op die krassen en vertel hem wat je denkt...
wat is dit rot tering gevoel..ik wil en vraag aan mezelf.....is dit de waarheid wat je voelt?
quote:Bindi schreef op 27 april 2010 @ 19:11:

Ik zeg shirt uit en zet (pas) je nagels eens op die krassen en vertel hem wat je denkt...ja gvd hij doet ze shirt nu niet meer omhoog..we hebben ruzie en hij ligt op de bank zogenaamd teslapen
maar zitten er dan ook plekken/gaten in zn shirt?
quote:feeks schreef op 27 april 2010 @ 19:13:

maar zitten er dan ook plekken/gaten in zn shirt?

\

wat ik zo snel gezien heb...neee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven