Awkward dingen die je doet omdat je verliefd bent

23-10-2021 07:09 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig al 2 uur wakker, me te schamen voor iets wat ik heb gedaan omdat ik verliefd ben op iemand hier in de straat. We kennen elkaar goed, spreken elkaar regelmatig en ben nog aan het uitzoeken of we elkaar allebei leuk vinden.

Ik zag haar thuiskomen en ging toen ‘toevallig’ net de deur uit om ook boodschappen te doen.

Omdat ik zelf weet dat het niet toevalligs is schaam ik me en denk ik; waar ben ik mee bezig? :rofl:

Wat hebben jullie voor stomme dingen gedaan toen je verliefd was die je normaal niet zou doen?
palmboominnewyork wijzigde dit bericht op 23-10-2021 07:32
Reden: Verkeerd geschreven
27.64% gewijzigd
Ik ook.....ben benieuwd
Ha lieve forummers, hebben elkaar wel gezien maar geen noemenswaardige ontwikkelingen. Baal ik van.
Misschien een appje sturen of ze zin en tijd heeft om weer eens samen koffie te drinken eventueel gecombineerd met een wandeling?
Afgelopen dinsdag had ik haar geholpen met iets, was iets heel kleins. Kreeg ik een fles wijn van haar. Maar t was zo onbenullig dat wijn echt niet had gehoeven en misschien zelfs wat ongemakkelijk was om aan te nemen. Gevoelsmatig leek ze onzeker want ze hing een heel onsamenhangend verhaal op over de wijn.
Vond ik lief 😊

Ik appte haar savonds dat wijn niet gehoeven had maar dat ik m kon bewaren voor als ze zin heeft samen weer een wijntje te doen.

Ze reageerde daar niet op. Wel op iets anders in m’n berichtje.

Ik snap zo weinig ervan. Sommige momenten denk ik: zij voelt het ook. En op dit soort momenten vraag ik me af of ik t allemaal verzonnen heb.

Ik heb bedacht het maar gewoon even te laten voor nu, kijken of er iets vanuit haar komt.
Ik snap dat je haar gedrag niet kan peilen. Het zou kunnen dat ze ook iets voor jou voelt en dat het voor haar nieuw is om zulke gevoelens voor een vrouw te hebben.
Ik denk dat het wel een goed idee is van je om verdere toenadering van haar te laten komen, maar ik hoop voor dat je het toeval wel een beetje meewerkt en voor spontane ontmoetingen op straat zorgt.
Altea schreef:
07-11-2021 09:15
Ik snap dat je haar gedrag niet kan peilen. Het zou kunnen dat ze ook iets voor jou voelt en dat het voor haar nieuw is om zulke gevoelens voor een vrouw te hebben.
Ik denk dat het wel een goed idee is van je om verdere toenadering van haar te laten komen, maar ik hoop voor dat je het toeval wel een beetje meewerkt en voor spontane ontmoetingen op straat zorgt.
Dat is eigenlijk wel een hele goede wat je zegt. Dat het voor haar misschien nieuw is om deze gevoelens voor een vrouw te hebben. Heb ik niet zo heel erg bij stil gestaan. Ik ben alleen bezig met: zou ze het zelfde voelen? Niet goed gerealiseerd wat voor impact dat eventueel kan hebben op haar nu en dat het misschien wel allerlei vragen oproept.

Aangezien het al een hele tijd speelt had ik eigenlijk besloten het een beetje los te laten. Ik dacht: misschien vind ze de aandacht leuk maar verder niet.
Ik zal het initiatief aan haar laten en eens kijken wat de komende tijd brengt.

Voel me zo’n sufferd dat ik niet goed heb nagedacht over wat voor haar impact zou kunnen zijn, simpel doordat m’n eigen onzekerheid op de voorgrond staat.
Hoe is het, palmboom? Hebben jullie elkaar nog gezien?
We hebben elkaar vandaag gezien. Ze liep langs en we hebben zelfs een tijdje staan kletsen. Het was ook zelfs gezellig maar wel oppervlakkig. Maar wat wil je op straat.

Maar niets bijzonders. Ik zei wel dat ze er mooi uit zag. Dat dan weer wel.
Hebben jullie nog leuke verhalen? Ik heb behoefte aan leuke verhalen :rofl:
Lang geleden trainde ik bij een sportschool en daar kwam een man op wie ik opeens, out of the blue, heel erg verliefd werd. Een sportschoolhulk. Ik wist slechts een paar dingen van hem: zijn voornaam, en dat hij ook nog bij een andere sportschool in een dorp in de buurt trainde.
De man zocht steeds contact met me, maar hij liet weinig over zichzelf los.
De verliefdheid werd ziekelijk en ik besloot hem een brief te schrijven. Maar toen de brief geschreven was durfde ik deze niet aan hem te geven.
Een list bracht uitkomst: Mijn buurman, met wie ik goed bevriend was, vroeg ik naar de sportschool in het nabijgelegen dorp te bellen met het door mij verzonnen verhaal dat de man op wie ik verliefd was zijn broek met portemonnee in de mannenkleedkamer had laten liggen. Buurman had de spullen aangetroffen, wilde ze terugbrengen en had daarom het adres nodig.
Eind tachtiger jaren was men nog niet zo moeilijk: mijn buurman kreeg meteen het adres van mijn idool.

Ik pakte een enveloppe, stopte de brief erin, schreef het adres erop, plakte een postzegel en rende naar de brievenbus.
Niet veel later hadden mijn vlam en ik verkering.

Hij was alleen niet zo lief voor mij en tja....we leefden niet lang en gelukkig samen.
Hahaha, mooi verhaal!
Ik zou deze Valentijn graag een kaart naar iemand willen sturen, maar hoe kom ik aan zijn adres? Ik weet ook waar hij werkt, maar met dit soort smoesjes gaat iemand tegenwoordig niet meer een adres geven lijkt mij.
Heb al op internet gezocht naar adres, maar jan helaas nergens wat vinden.
Weet iemand nog een goede tip hoe je aan iemands adres kan komen?
Cecilie schreef:
10-11-2021 22:53
Lang geleden trainde ik bij een sportschool en daar kwam een man op wie ik opeens, out of the blue, heel erg verliefd werd. Een sportschoolhulk. Ik wist slechts een paar dingen van hem: zijn voornaam, en dat hij ook nog bij een andere sportschool in een dorp in de buurt trainde.
De man zocht steeds contact met me, maar hij liet weinig over zichzelf los.
De verliefdheid werd ziekelijk en ik besloot hem een brief te schrijven. Maar toen de brief geschreven was durfde ik deze niet aan hem te geven.
Een list bracht uitkomst: Mijn buurman, met wie ik goed bevriend was, vroeg ik naar de sportschool in het nabijgelegen dorp te bellen met het door mij verzonnen verhaal dat de man op wie ik verliefd was zijn broek met portemonnee in de mannenkleedkamer had laten liggen. Buurman had de spullen aangetroffen, wilde ze terugbrengen en had daarom het adres nodig.
Eind tachtiger jaren was men nog niet zo moeilijk: mijn buurman kreeg meteen het adres van mijn idool.

Ik pakte een enveloppe, stopte de brief erin, schreef het adres erop, plakte een postzegel en rende naar de brievenbus.
Niet veel later hadden mijn vlam en ik verkering.

Hij was alleen niet zo lief voor mij en tja....we leefden niet lang en gelukkig samen.
Haha, wel een goed verhaal!

Maar wat naar dat hij niet goed met je omging. Nu een nieuwe liefde?
Watermoelen6 schreef:
11-11-2021 00:39
Hahaha, mooi verhaal!
Ik zou deze Valentijn graag een kaart naar iemand willen sturen, maar hoe kom ik aan zijn adres? Ik weet ook waar hij werkt, maar met dit soort smoesjes gaat iemand tegenwoordig niet meer een adres geven lijkt mij.
Ah Watermeloen! Wat leuk! Kan je het niet gewoon naar z’n werk sturen? 💡

Als je z’n naam weet komt het denk ik ook goed terecht toch?
Dat vind ik een goede tip Palmboom! En dan op de enveloppe heel formeel t.a.v. .........
Aan iemands adres komen is nu veel moelijker dan toen!
BeauCis schreef:
23-10-2021 08:57
Jezus ATypical, laat mij ook even lekker zelf bepalen wat ik schrijf...echt WTF.
Nou nee, een TO opent een topic met een bepaalde vraag of doel en wanneer jij vervolgens in een reactie enkel gaat schrijven wat je wil
dan voldoe je daar niet aan en dat is dus offtopic, en dat is niet toegestaan :lmao:
En ik snap je bedoeling hoor maar daar vraagt TO niet om, en ja er zit wat in wat je zegt maar ik vind het gezeik.

Verder zit ik heel hard te lachen bij dit topic en ben zelf ook aan het nadenken maar ik ben vrij saai geloof ik want voor zover ik weet
heb ik nooit erg gekke dingen gedaan uit verliefdheid... jammer ;-D
Watermoelen6 schreef:
11-11-2021 00:39
Hahaha, mooi verhaal!
Lastig (en schattig) Misschien weet je van iets wat hij momenteel op Marktplaats heeft staan, soms kun je dan de straat achterhalen.
Wil je het anoniem doen?
Mijn crush is al een tijdje ziek. Kan ik hem een kaartje sturen?
Vivamensje schreef:
11-11-2021 14:00
Ja, natuurlijk, dat zou jij toch ook leuk vinden als je een kaartje krijgt als je ziek bent? (Behalve als het van een soort stalker is.)
Vivamensje schreef:
11-11-2021 14:00
Ligt er aan of je dichtbij genoeg staat bij de crush, anders is het creepy.
Dank jullie wel voor de tip, kan het idd naar zijn werk sturen formeel, haha! Liefst had ik het naar zijn thuis adres gestuurd, lijkt mij toch leuker om een Valentijn kaart thuis te krijgen dan op het werk. Maar achter zijn adres kom ik niet, kan moeilijk naar het bedrijf zelf bellen om het te vragen en weet dan ook geen goed smoesje daar ben ik niet goed in en mijn stem herkennen ze ook wel. Wil het anoniem doen, maar wel als afzender hoofdletter van mijn naam.

Als je ziek bent, is het meestal fijn om een kaartje te krijgen ligt aan de relatie die je met hem hebt. Ik zou het gewoon doen.

To, kun je dit weekend niet vragen of ze een wijntje komt doen?
Watermoelen6 schreef:
11-11-2021 19:57
Dank jullie wel voor de tip, kan het idd naar zijn werk sturen formeel, haha! Liefst had ik het naar zijn thuis adres gestuurd, lijkt mij toch leuker om een Valentijn kaart thuis te krijgen dan op het werk. Maar achter zijn adres kom ik niet, kan moeilijk naar het bedrijf zelf bellen om het te vragen en weet dan ook geen goed smoesje daar ben ik niet goed in en mijn stem herkennen ze ook wel. Wil het anoniem doen, maar wel als afzender hoofdletter van mijn naam.

Als je ziek bent, is het meestal fijn om een kaartje te krijgen ligt aan de relatie die je met hem hebt. Ik zou het gewoon doen.

To, kun je dit weekend niet vragen of ze een wijntje komt doen?
Ik durf het niet meer te vragen 🙈
Daarnaast heeft ze een baan die nu ivm Corona heel veel van haar vraagt. Kan me zomaar voorstellen dat ze nu ook andere dingen aan haar hoofd heeft. Vraag me af of, als ik niet meer vraag voor een drankje, of zij het überhaupt nog aan mij zou vragen. Ik wilde het even afwachten.
Snap ik ook wel dat je het niet meer durft te vragen. Erg he, als je iemand zo leuk vindt dat je zoveel na gaat denken om het zo goed mogelijk te doen en niet meer durft. Misschien als je haar weer tegen komt dat je kunt zeggen:" Je hebt het zo druk op werk, als je even wat ontspanning wil, mag je altijd bij mij een wijntje komen doen". Dan vraag je het niet echt, maar weet ze wel dat ze welkom is. Ach, palmboompje het is heerlijk om iemand zo leuk te vinden, maar ook lastig over hoe je het aan moet pakken, haha. Fijne avond nog en slaap lekker
Afwachten lijkt me het beste. Signalen als glimlachen, uitnodigen voor de koffie en complimenten geven over elkaars uiterlijk kunnen bij vrouwen onderling helaas talloze betekennisen hebben. Dat maakt het ingewikkeld. Als een man tegen een vrouw zulke signalen geeft is de kans dat hij daarmee romantische intenties heeft al veel groter, maar als een vrouw tegen een vrouw zulke signalen geeft kan het ook vriendschapelijk zijn, collegialiteit of dat je een zorginstinct oproept, of in jouw geval gewoon het joviale van buurvrouwen onderling. Daarom denk ik dat het voor vrouwen onderling moeilijker is om te flirten.
En ik ben wel benieuwd naar de bewoner van het huis tussen jullie in.
Ziet die uit het raam jullie onhandige flirtpogingen? En wat gaat die doen als jullie werkelijk voor eeuwig in awkwardness daar wonen? Het roept vele vragen op.
Dina1980 schreef:
15-11-2021 21:00
En ik ben wel benieuwd naar de bewoner van het huis tussen jullie in.
Ziet die uit het raam jullie onhandige flirtpogingen? En wat gaat die doen als jullie werkelijk voor eeuwig in awkwardness daar wonen? Het roept vele vragen op.
Haha Dina, ik moet lachen om je post. Op je eerste post, ik weet vrijwel zeker dat ze weet dat ik een crush op haar heb. Of dat wederzijds is, is een tweede vraag. Ze zoekt de afgelopen dagen veel contact. Dat is fijn. Ik heb het alleen wat losgelaten omdat deze periode voor haar heel spannend is met werk ( en andere dingen). Laat het nu maar even van haar afhangen.

:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven