Awkward dingen die je doet omdat je verliefd bent
zaterdag 23 oktober 2021 om 07:09
Ik lig al 2 uur wakker, me te schamen voor iets wat ik heb gedaan omdat ik verliefd ben op iemand hier in de straat. We kennen elkaar goed, spreken elkaar regelmatig en ben nog aan het uitzoeken of we elkaar allebei leuk vinden.
Ik zag haar thuiskomen en ging toen ‘toevallig’ net de deur uit om ook boodschappen te doen.
Omdat ik zelf weet dat het niet toevalligs is schaam ik me en denk ik; waar ben ik mee bezig?
Wat hebben jullie voor stomme dingen gedaan toen je verliefd was die je normaal niet zou doen?
Ik zag haar thuiskomen en ging toen ‘toevallig’ net de deur uit om ook boodschappen te doen.
Omdat ik zelf weet dat het niet toevalligs is schaam ik me en denk ik; waar ben ik mee bezig?

Wat hebben jullie voor stomme dingen gedaan toen je verliefd was die je normaal niet zou doen?
palmboominnewyork wijzigde dit bericht op 23-10-2021 07:32
Reden: Verkeerd geschreven
Reden: Verkeerd geschreven
27.64% gewijzigd
dinsdag 16 november 2021 om 11:14
Net als in Esio Trot

Ik vind hier dingen van.
dinsdag 16 november 2021 om 14:33
Als ze het weet, kan je het inderdaad gerust loslaten. Als het dan wederzijds is, komt ze inderdaad vanzelf wel.Palmboominnewyork schreef: ↑16-11-2021 10:16Op je eerste post, ik weet vrijwel zeker dat ze weet dat ik een crush op haar heb. Of dat wederzijds is, is een tweede vraag. Ze zoekt de afgelopen dagen veel contact. Dat is fijn. Ik heb het alleen wat losgelaten omdat deze periode voor haar heel spannend is met werk ( en andere dingen). Laat het nu maar even van haar afhangen.
dinsdag 16 november 2021 om 16:44
Om een inhoudelijke bijdrage te geven uit eigen ervaringen, hier een greep uit mijn vele awkwarde momenten:
-Twintig jaar geleden, toen ik een gesprek had bij de fietsenstalling met een crush en terug naar de school liep en toen ik bijna bij de school was nog even achterom keek en aantrekkelijk wilde glimlachen en toen tegen de deur aangelopen.
-Ook twintig jaar geleden toevallig een crush tegengekomen op het station en daarmee aan de praat geraakt, ik moest een trein de heel andere kant op hebben, en dat wist die, maar in een opwelling dezelfde trein ingestapt en pas in de trein bedacht dat ik heel erg voor schut stond en moest uitleggen waarom ik mee was gegaan en nu nog veel langer het gesprek gaande moest houden en daarna ergens was waar ik helemaal niet moest zijn en in mijn eentje weer helemaal terug moest reizen.
-Toen ik na een date een afsheidshug aan mijn date wilde geven struikelde ik en viel zo'n beetje half in zijn armen waardoor het een soort vreemde half awkwarde half hug/half opvangen/half zorgen dat het nog een beetje leek op een normale beweging zodat ik niet al teveel voor schut stond voor de vele voorbijgangers werd. Wist niet hoe snel ik daarna weg moest komen.
Ik vrees dat hoe meer ik er ga opschrijven, hoe meer er ook weer in mijn herinnering naar boven komen drijven, haha.
-Twintig jaar geleden, toen ik een gesprek had bij de fietsenstalling met een crush en terug naar de school liep en toen ik bijna bij de school was nog even achterom keek en aantrekkelijk wilde glimlachen en toen tegen de deur aangelopen.
-Ook twintig jaar geleden toevallig een crush tegengekomen op het station en daarmee aan de praat geraakt, ik moest een trein de heel andere kant op hebben, en dat wist die, maar in een opwelling dezelfde trein ingestapt en pas in de trein bedacht dat ik heel erg voor schut stond en moest uitleggen waarom ik mee was gegaan en nu nog veel langer het gesprek gaande moest houden en daarna ergens was waar ik helemaal niet moest zijn en in mijn eentje weer helemaal terug moest reizen.
-Toen ik na een date een afsheidshug aan mijn date wilde geven struikelde ik en viel zo'n beetje half in zijn armen waardoor het een soort vreemde half awkwarde half hug/half opvangen/half zorgen dat het nog een beetje leek op een normale beweging zodat ik niet al teveel voor schut stond voor de vele voorbijgangers werd. Wist niet hoe snel ik daarna weg moest komen.
Ik vrees dat hoe meer ik er ga opschrijven, hoe meer er ook weer in mijn herinnering naar boven komen drijven, haha.
zaterdag 20 november 2021 om 12:06
Kleine update,
Afgelopen twee weken had ik het eigenlijk helemaal losgelaten. Kreeg ik vd week ineens een appje of ik een drankje wilde komen drinken.
Toen ik kwam had ze een cadeautje voor me. Ingepakt. M’n favoriete snoepjes haha. Ze had het me al een week willen geven maar ik was niet thuis geweest. ( wist ik niet)
We hebben heel gezellig gekletst. Maar t lijkt wel of geen van beiden durft.
Ik vroeg me van de week, bij het weggaan af, wat als ik je nu kus? Dat deed ik natuurlijk niet.
Afgelopen twee weken had ik het eigenlijk helemaal losgelaten. Kreeg ik vd week ineens een appje of ik een drankje wilde komen drinken.
Toen ik kwam had ze een cadeautje voor me. Ingepakt. M’n favoriete snoepjes haha. Ze had het me al een week willen geven maar ik was niet thuis geweest. ( wist ik niet)
Ik vroeg me van de week, bij het weggaan af, wat als ik je nu kus? Dat deed ik natuurlijk niet.
zaterdag 20 november 2021 om 12:35
Maar… ik was ook erg gesteld op mijn buuf, en nam ook wel eens een kleinigheidje voor haar mee, bosje bloemen of een oogpotloodje in haar kleur waar ik tegenaan liep, en ik hoefde toch echt geen kus van haar. Dus ik zou toch proberen wat meer info te krijgen over haar geaardheid bv voordat je voor schut staat. Ook vonden buuf en ik elkaar heel mooi en aantrekkelijk, maar niet op liefdesgebied.Palmboominnewyork schreef: ↑20-11-2021 12:06Kleine update,

zaterdag 20 november 2021 om 14:54
Gewoon volgende keer bij zoiets dan een dikke knuffel als je zoiets krijgt. Minder eng!Palmboominnewyork schreef: ↑20-11-2021 12:06Kleine update,