bang

27-02-2012 00:57 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga scheiden van mijn man. Hij is geweldadig geweest en achteraf blijkt dat hij drugs gebruikt, cocaïne. Vanavond hebben we telefonisch een conflict gehad. Hij was toen nog op zijn werk. Hij heeft gisteravond nog coke gebruikt en dus zeer licht ontvlambaar. Tijdens dat conflict heeft hij gedreigd hier binnen te komen of mijn auto te vernielen. Ik heb de politie gebeld, maar zij kunnen weinig.doen. Als hij hier is, kan ik 112 bellen. Officieel woont hij hier nog, heeft ook een sleutel. Ik heb de klemmen er op gedaan, dus met sleutel komt hij.nog niet binnen. Vervelend is nu dat ik.doodsbang ben. Ik hoor in elk geluidje een voetstap of een deur die open gaat. Mijn kind ligt te slapen, dus ik kan niet zomaar weg en mensen die hier in huis kunnen zijn, heb ik niet. Het hart klopt in mijn keel. De laatste tijd hadden we weer normaal contact. Hij weet van mijn wens om te scheiden en stond/staat daar achter. Het leek erop dat we daarin wel op.één lijn zaten en ik.heb/had goede hoop op een goede afronding, waar ons kind geen last van heeft. Hij heeft zelf niet.door hoe dreigend hij is. Heb hem een paar keer meegemaakt tien hij buiten zichzelf was van woede. Maar nooit heeft hij ons kind in gevaar gebracht, het is een goede vader. Als echtgenoot doet hij t een stuk minder goed. Enfin, ik zou willen slapen, maar ben bang zo verschrikkelijk bang!
wat een rot situatie!is er iemand die je kan bellen? dit is geen veilige situatie voor jezelf en je kind!
en een dikke natuurlijk, lijkt mij vreselijk om zo bang te moeten zijn!
Ik verwacht niet dat ie komt, maar die dreigementen kwamen goed binnen. Heb ook op t punt gestaan om nu weg te gaan maar zou niet weten waar naar toe.
Jeetje meid, wat vervelend voor jou.

Is er echt helemaal niemand die je kunt bellen?

Woont hij nu ergens anders? En is hij vaker agressief je komen opzoeken?
wat ontzettend klote!

Is er iemand die dichtbij je staat, en weet hoe hij is en je steunt?
Als je echt geen plek kunt bedenken om naar toe te gaan, zorg dan dat je de telefoon bij de hand hebt.

Heel veel sterkte!!
En schrijf hier van je af. Misschien helpt je minder bang te voelen.
Sterkte, angst is heel naar. Telefoon idd bij de hand houden. Maar hij woont dus ergens anders nu?
quote:beaufort schreef op 27 februari 2012 @ 01:03:

Ik verwacht niet dat ie komt, maar die dreigementen kwamen goed binnen. Heb ook op t punt gestaan om nu weg te gaan maar zou niet weten waar naar toe.zo snel mogelijk naar je huisarts gaan en de situatie voorleggen, in het ergste geval kun je naar een blijf van mijn lijf huis
Beaufort, ben je er nog?
Morgen ga ik naar mijn ouders. Dit trek ik niet meer. En ik ga mijn advocaat hierover inlichten.
lijkt mij een wijs besluit, dapper van je! ik hoop dat jij en je kind veilig zijn bij je ouders! en dat je wat tot rust kan komen
Denk je dat hij binnen wilt komen?
Weet ik niet. Maar t is sowieso niet goed dat hij me zo bang krijgt...
Zeker waar maar jij kunt je angsten voor nu beteugelen. Kijken wat reëel is en wat niet.
Het is ook nacht, speelt ook mee! Het lijkt wel een paniekaanval. Mijn hart klopt als een bezettene, mijn keel wordt dichtgeknepen. Terwijl hij nu echt niet meer in huis komt, het kan niet eens.
Precies. Probeer je ademhaling weer onder controle te brengen.

Je bent niet alleen, niet weerloos, het is een angst van buitenaf die je nu in de greep heeft.

Adem in door je neus en uit door je mond, regelmatig
wat naar! is professionele hulp ook niet een idee voor je, je krijgt behoorlijk wat op je bord
Heb ik! Meteen gezocht omdat ik uit (werk) ervaring weet dat dit niet gemakkelijk is.
Gaat het weer een beetje?
Probeer heel rustig te ademen. Evt. je handen als een schelp voor je mond doen, dat helpt ook, niet te lange doen, iets van 5 ademhalingen.

Goed dat je het hier uit. En de stappen die je hebt genomen ook heel goed. Het komt goed, ook al voelt het nu even niet zo.

Even rustig gaan liggen. Tot zo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:beaufort schreef op 27 februari 2012 @ 01:23:

Morgen ga ik naar mijn ouders. Dit trek ik niet meer. En ik ga mijn advocaat hierover inlichten.Goeie plannen. Als jij je maar veilig voelt met je kind. Evt. andere sloten in je huis laten zetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 februari 2012 @ 03:06:

[...]

Goeie plannen. Als jij je maar veilig voelt met je kind. Evt. andere sloten in je huis laten zetten.dat mag volgens mij niet, weet niet precies hoe dat zit, maar je kunt behoorlijk in de problemen komen
quote:beaufort schreef op 27 februari 2012 @ 02:37:

Heb ik! Meteen gezocht omdat ik uit (werk) ervaring weet dat dit niet gemakkelijk is.wat goed van je! hoop dat het effect voor je heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven