bang
maandag 27 februari 2012 om 00:57
Ik ga scheiden van mijn man. Hij is geweldadig geweest en achteraf blijkt dat hij drugs gebruikt, cocaïne. Vanavond hebben we telefonisch een conflict gehad. Hij was toen nog op zijn werk. Hij heeft gisteravond nog coke gebruikt en dus zeer licht ontvlambaar. Tijdens dat conflict heeft hij gedreigd hier binnen te komen of mijn auto te vernielen. Ik heb de politie gebeld, maar zij kunnen weinig.doen. Als hij hier is, kan ik 112 bellen. Officieel woont hij hier nog, heeft ook een sleutel. Ik heb de klemmen er op gedaan, dus met sleutel komt hij.nog niet binnen. Vervelend is nu dat ik.doodsbang ben. Ik hoor in elk geluidje een voetstap of een deur die open gaat. Mijn kind ligt te slapen, dus ik kan niet zomaar weg en mensen die hier in huis kunnen zijn, heb ik niet. Het hart klopt in mijn keel. De laatste tijd hadden we weer normaal contact. Hij weet van mijn wens om te scheiden en stond/staat daar achter. Het leek erop dat we daarin wel op.één lijn zaten en ik.heb/had goede hoop op een goede afronding, waar ons kind geen last van heeft. Hij heeft zelf niet.door hoe dreigend hij is. Heb hem een paar keer meegemaakt tien hij buiten zichzelf was van woede. Maar nooit heeft hij ons kind in gevaar gebracht, het is een goede vader. Als echtgenoot doet hij t een stuk minder goed. Enfin, ik zou willen slapen, maar ben bang zo verschrikkelijk bang!
maandag 27 februari 2012 om 01:13
quote:beaufort schreef op 27 februari 2012 @ 01:03:
Ik verwacht niet dat ie komt, maar die dreigementen kwamen goed binnen. Heb ook op t punt gestaan om nu weg te gaan maar zou niet weten waar naar toe.zo snel mogelijk naar je huisarts gaan en de situatie voorleggen, in het ergste geval kun je naar een blijf van mijn lijf huis
Ik verwacht niet dat ie komt, maar die dreigementen kwamen goed binnen. Heb ook op t punt gestaan om nu weg te gaan maar zou niet weten waar naar toe.zo snel mogelijk naar je huisarts gaan en de situatie voorleggen, in het ergste geval kun je naar een blijf van mijn lijf huis
maandag 27 februari 2012 om 03:03
Probeer heel rustig te ademen. Evt. je handen als een schelp voor je mond doen, dat helpt ook, niet te lange doen, iets van 5 ademhalingen.
Goed dat je het hier uit. En de stappen die je hebt genomen ook heel goed. Het komt goed, ook al voelt het nu even niet zo.
Even rustig gaan liggen. Tot zo.
Goed dat je het hier uit. En de stappen die je hebt genomen ook heel goed. Het komt goed, ook al voelt het nu even niet zo.
Even rustig gaan liggen. Tot zo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 27 februari 2012 om 03:06
quote:beaufort schreef op 27 februari 2012 @ 01:23:
Morgen ga ik naar mijn ouders. Dit trek ik niet meer. En ik ga mijn advocaat hierover inlichten.Goeie plannen. Als jij je maar veilig voelt met je kind. Evt. andere sloten in je huis laten zetten.
Morgen ga ik naar mijn ouders. Dit trek ik niet meer. En ik ga mijn advocaat hierover inlichten.Goeie plannen. Als jij je maar veilig voelt met je kind. Evt. andere sloten in je huis laten zetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 27 februari 2012 om 03:10