bang

27-02-2012 00:57 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga scheiden van mijn man. Hij is geweldadig geweest en achteraf blijkt dat hij drugs gebruikt, cocaïne. Vanavond hebben we telefonisch een conflict gehad. Hij was toen nog op zijn werk. Hij heeft gisteravond nog coke gebruikt en dus zeer licht ontvlambaar. Tijdens dat conflict heeft hij gedreigd hier binnen te komen of mijn auto te vernielen. Ik heb de politie gebeld, maar zij kunnen weinig.doen. Als hij hier is, kan ik 112 bellen. Officieel woont hij hier nog, heeft ook een sleutel. Ik heb de klemmen er op gedaan, dus met sleutel komt hij.nog niet binnen. Vervelend is nu dat ik.doodsbang ben. Ik hoor in elk geluidje een voetstap of een deur die open gaat. Mijn kind ligt te slapen, dus ik kan niet zomaar weg en mensen die hier in huis kunnen zijn, heb ik niet. Het hart klopt in mijn keel. De laatste tijd hadden we weer normaal contact. Hij weet van mijn wens om te scheiden en stond/staat daar achter. Het leek erop dat we daarin wel op.één lijn zaten en ik.heb/had goede hoop op een goede afronding, waar ons kind geen last van heeft. Hij heeft zelf niet.door hoe dreigend hij is. Heb hem een paar keer meegemaakt tien hij buiten zichzelf was van woede. Maar nooit heeft hij ons kind in gevaar gebracht, het is een goede vader. Als echtgenoot doet hij t een stuk minder goed. Enfin, ik zou willen slapen, maar ben bang zo verschrikkelijk bang!
Mijn tip is om in ieder geval bewijsmateriaal te verzamelen. Neem de telefoongesprekken met bedreigingen op. Maak foto's. En zorg ervoor dat je je financiën veiligstelt. Laat hem jou niet met schulden achterlaten.
Lijkt me zeer verstandig dat je gaat scheiden... good for you!

Maar dat hij een goede vader zou zijn? Onmogelijk. Tot nu toe had hij jou om zich op af te reageren maar als hij straks met zijn verslaving en agressieve neigingen met de kinderen alleen is dan zou ik er niet gerust op zijn!!

Verzamel elk bewijs dat hij drugs gebruikt en dreigend is etc etc en gebruik dat bij de omgangsregeling. Dat hij alleen onder toezicht de kinderen ziet, in ieder geval geen overnachtingen.
Zolang hij drugs gebruikt kan hij eigenlijk ook geen vader voor het kindje zijn.

Misschien heeft ie nooit wat gedaan en zou die nooit wat doen.

Maar die buien, en dat drugs behoevende gedrag.. en natuurlijk het gebruik,.. dat is niet iets wat een kind niet KAN schaden.

Cocaïne is hele extreme drugs, en ik kan het weten, want heb zelf ook zon ex.

Maar goed, nu is ie misschien nooit agressief geweest naar het kind, en zal die dat noooit doen.

Uiteindelijk zijn alle coke gebruikers het zelfde,.. dat spul hebbben ze in huis... je kind vreet het op..gaat dood.. en JIJ bent dan de nalatige moeder.

Of hij doet iets roekeloos, onder invloed..

En dan gebeurt er wat met het kind.

Drugs maakt alles kapot.

Ik hoop dat je snel een ander huis hebt en een tijd alleen met je kind overnieuw kan beginnen.

Een coke gebruiker kun je gewoon niet van opaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven