Bedrogen

13-02-2017 12:06 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een keer eerder een topic geopend en heb daar veel aan gehad.

Ik heb een poos een relatie gehad met een leuke man. Allebei gescheiden, kinderen...we deden t rustig aan, zo'n 4 jaar. Afgelopen december de kinderen langzaam aan bij betrokken en dat ging goed.

Ik voelde me positief, dacht een enorme catch te hebben.

Nou ja...de titel zegt t al;

Hij heeft me bedrogen. Geen seks, geen zoenen maar wel een afspraakje. Om te checken.

Leuke dame tegen gekomen in de zomer (vakantie met kinderen) en daar contact mee blijven houden.

Ik had al een week een raar gevoel. Hij deed wat afstandelijker, geirriteerd en vannacht deed ik het; ik keek in zijn mobiel. En warempel vond ik daar iets.

Flirterige gesprekken met met als resultaat een ontmoeting.

In die gesprekken schrijft hij ook dat hij een relatie heeft maar dat zijn gevoel niet goed zit. Zij biedt natuurlijk meteen een luisterend oor en t is voor haar super herkenbaar! Knipoog knipoog hartje kusje.

Volgens hem is er niets gebeurd en maak ik t groter dan t is. Nou ik heb nieuws voor je, if it walks like a duck...en daar zullen de viva forum dames vast me over eens zijn. Fuck jou met je "er is niets gebeurd" t doet er niet meer toe. Hij wil nog bij mij zijn want ik ben zo lief zo leuk en zo bijzonder. Daar zou niet snel iemand kunnen overtreffen.

Dus hij is eigenlijk bij mij omdat hij nog niemand anders heeft.

Dat geeft een top gevoel!

Dus daar zit ik dan. Relatie loos en een illusie armer. Ik vraag me af welke signalen ik heb gemist en voel me enorm schuldig dat ik mijn zoon heb betrokken.

Ik ga binnenkort verhuizen en t vliegt me allemaal aan.

Zo bewust rustig aan gedaan, ik was zo blij...best gelukkig ook. Maar hij heeft t onherstelbaar kapot gemaakt.

Tuurlijk, t gaat voorbij en hij is t niet waard.

Maar nu overheerst dat gevoel. Dat ik niet genoeg was. Althans...nu wel weer, maar daar ga voel ik me toch echt effe te leuk voor.

Er zijn ontelbare topics over liefdesverdriet maar misschien is er iemand die nu in t zelfde moment zit en kunnen we elkaars schouder onder snotteren.

En anders vond ik t gewoon ff fijn om mijn verhaal te doen!
quote:Petite_max schreef op 13 februari 2017 @ 16:44:

Ja hij stuurt t echt. T voelt als een mes in mijn rug

Oh god wat vind ie zichzelf 'goed' dat hij niks heeft gedaan. Waarschijnlijk wilde zij hem niet en doet hij nu alsof hij jou nooit zou gaan bedriegen.

Echt alsof hij met zijn mannelijke vrienden ook over tattoos en hun ondergoed die dag babbelt op Whatsapp

Sneuleuter: "zeg Kees, ik barst van nieuwsgierigheid...maare... welke heb jij vandaag aan?"

Kees: " die glimmende strakke die ik voor de parenclub heb gekocht, Karin vindt dat mijn ballen daar zo mooi in uitkomen".

Sneuleuter: "wow dat is spannend zeg.... zeg heb je ook een tattoo?"
quote:Petite_max schreef op 13 februari 2017 @ 16:23:

Ik onderdruk die neiging.

Kreeg net van deze zaadcel een berichtje met daarin de tekst;

Happy people don't cheat.

Deze man is begin 40, HBO geschoold en heeft maatschappelijk verantwoordelijk werk. Maar je zou ff denken dat hij het allemaal niet meer weet he.

Ik ga hier niet op reageren en blokkeer hem nu voorlopig.

Zo jammer dit en zo bevestigend.

T gaat voorbij hou ik mezelf maar voor. Ben al eens gescheiden dus heb vaker met het liefdes verdriet bijltje gehad.Hij geeft het in ieder geval toe, wat een eikel zeg!
quote:Petite_max schreef op 13 februari 2017 @ 16:23:

Ik onderdruk die neiging.

Kreeg net van deze zaadcel een berichtje met daarin de tekst;

Happy people don't cheat.

Deze man is begin 40, HBO geschoold en heeft maatschappelijk verantwoordelijk werk. Maar je zou ff denken dat hij het allemaal niet meer weet he.

Ik ga hier niet op reageren en blokkeer hem nu voorlopig.

Zo jammer dit en zo bevestigend.

T gaat voorbij hou ik mezelf maar voor. Ben al eens gescheiden dus heb vaker met het liefdes verdriet bijltje gehad.Ik zou terug sturen "ik wist niet dat je ongelukkig was"
O wacht je kan hem inderdaad ook lezen alsof hij ongelukkig was.

Ik dacht dat hij bedoelde 'I was happy so I did'nt cheat'. Als verdediging.

Als het inderdaad een toegeven van het vreemdgaan was dan is het echt een hele lage manier...bah.
T is een zinnetje van een songtekst. Liedje vind ie leuk.

Tis niet eens zichzelf!

De kleuter
quote:Petite_max schreef op 13 februari 2017 @ 17:52:

T is een zinnetje van een songtekst. Liedje vind ie leuk.

Tis niet eens zichzelf!

De kleuter

O songteksten leuk

"I will survive"

"Cry me a river"

"To the left, to the left, everything you own is in a box to the left".
Hahahaha!

"Streep mijn naam maar weg"
quote:GateKeeper schreef op 13 februari 2017 @ 16:08:

https://pleuropbloemen.com

Ik zou voor de stomme brief gaan
quote:GateKeeper schreef op 13 februari 2017 @ 17:56:

[...]

O songteksten leuk

"I will survive"

"Cry me a river"

"To the left, to the left, everything you own is in a box to the left".

Dit. Echt. Gewoon omdat het kan. En dan zo'n stomme brief er achteraan morgen.

Gaat hij ook nog jou de schuld geven met een domme songtekstregel. Lutser.
Zo voelt t wel inderdaad! Alsof de schuld bij mij wordt gelegd. Of dat hij t goed praat voor zichzelf, door zo'n kansloze zin. Zo oneerlijk!

En t maakt me zo vreselijk kwaad.

Zit ik hier wel met mijn kleine jochie. Nog niets gezegd en vind dit zo rot. De kinderen kenden elkaar al een tijd, maar nooit echt betrokken in de relatie tot afgelopen december. Zo lang mee gewacht tot we beiden t gevoel hadden dat we een stap verder konden en of dat iets zou bijdragen voor de kinderen.

Moet ik nou zoiets vertellen...toen zijn vader en ik uit elkaar gingen was hij ruim 1. Ik vind t zo sneu.
Ach joh, laat het. Niks meer sturen en/of reageren. Hij is de aandacht toch niet meer waard.

Niet teveel drama om maken met je zoon. Hij is nog jong: een luchtig: 'we vonden elkaar toch niet zo leuk' volstaat.
quote:Petite_max schreef op 13 februari 2017 @ 18:21:

Zo voelt t wel inderdaad! Alsof de schuld bij mij wordt gelegd. Of dat hij t goed praat voor zichzelf, door zo'n kansloze zin. Zo oneerlijk!

En t maakt me zo vreselijk kwaad.

Zit ik hier wel met mijn kleine jochie. Nog niets gezegd en vind dit zo rot. De kinderen kenden elkaar al een tijd, maar nooit echt betrokken in de relatie tot afgelopen december. Zo lang mee gewacht tot we beiden t gevoel hadden dat we een stap verder konden en of dat iets zou bijdragen voor de kinderen.

Moet ik nou zoiets vertellen...toen zijn vader en ik uit elkaar gingen was hij ruim 1. Ik vind t zo sneu.

Soms overkomen je in het leven dingen waar je zelf niets aan kan doen.

Het enige wat je kan doen is er goed mee omgaan en dat doe jij volgens mij heel goed.

Naar je kind en naar jezelf. Ik heb echt veel bewondering voor je als ik je zo lees.

Deze man weet zelf ook wel dat hij fout zit. Door hem te negeren en geen ruimte te geven voor zijn eigen schuldgevoelens laat je het bij hem waar het ook hoort.
Songteksten, van Pink:

Just a second we're not broken just bent

And we can learn to love again

I get knocked down, but I get up again. No you'll never gonna get me down.

You better call Tyrone and tell him to come get your shit. Hold up; but you can't use my phone.

Ik leef niet meer voor jou!

My tears dry on their one.

So what, im still a rock star, i got my rock moves and i don't need you.
Wat naar. Vooral het bericht dat hij in een relatie zit maar dat dat niet goed gaat, terwijl jij van niets weet vind ik erg pijnlijk.

Sterkte!
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Dank jullie wel..

Ik lig wakker en lig me echt gek te maken. Zou hij haar inmidddels op de hoogte hebben gesteld van deze break up. Kunnen ze lekker samen verder. Vanavond bezig geweest met voor en nadelen van hem. Ondanks mijn goede relatie meer nadelen..

Zou dat zijn omdat ik nu een beetje gekleurd denk of zat t toch misschien niet goed
Och vrouw toch..

Weet je, je gaat waarschijnlijk/misschien ook nog wel twijfelen of je er goed aan hebt gedaan om hem de deur te wijzen. Dat je twijfelt aan je eigen bedenkingen, of er misschien écht niets gebeurd is en dat hij ook veel leuke kanten had enzo.

Niks raars dat je die gevoelens hebt dan, het is ook gewoon kut wat je voor je kiezen krijgt, je had er zoveel meer van verwacht.

Sterkte, deze mede jeetje-wat-word-je-lelijk-van-huilen-vrouw herkent het allemaal. Maar je komt er wel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Himalaya, natuurlijk niet leuk dat je nu ook wakker bent maar ik ben er bijna dankbaar voor.

Zit je ook in de liefdesverdriet ellende? Sterkte dan ook.

Niet meer reageren of berichten sturen. Negeren en blokkeren doet het meest pijn en dat verdient hij nu ff.

Wraak hoef je niet te nemen, hij komt zichzelf nog weg tegen.
Waarom moet die man straf? Hij heeft iets gedaan wat TO niet acceptabel vindt. Daar verbindt ze haar conclusies aan en dat is ook prima. Wel heel pijnlijk uiteraard.

Dat maakt hem niet meteen een lul. We weten verder niets van hem.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Petite_max schreef op 14 februari 2017 @ 03:46:

Himalaya, natuurlijk niet leuk dat je nu ook wakker bent maar ik ben er bijna dankbaar voor.

Zit je ook in de liefdesverdriet ellende? Sterkte dan ook.

Neehoor, geen liefdesverdriet, gewoon wakker. Jaren geleden wél. Toen hem ook de laan uit gestuurd, getwijfeld, wel/niet toch weer verder maar al snel bleek dat ik hem niet meer vertrouwde, en hij het maar belachelijk vond 'dat ik daar nog steeds over liep te miepen'.

Toen was het klaar.

Een tijd moeite gehad met mensen (met name mannen) te vertrouwen, maar dat is goed gekomen en nu ben ik alweer een paar jaar samen met mijn huidige partner. Ondanks dat we lat-ten heb ik bij hem geen enkel probleem om hem te vertrouwen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat geeft de burger weer moed
TO, sterkte. Je hebt er goed aan gedaan om het af te kappen. Zowel jij als je zoontje komen er wel weer overheen .
Vandaag droog ik mijn tranen en is t minder zwart dan gisteren. Toen was ik vooral heel boos maar ook enorm geschrokken.

Nu zet ik mijn boosheid om in t opruimen en inpakken.

Jullie berichtjes hebben me geholpen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven